Voimaa tulee, Lihasta EI!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Nyt jumalauta on alkanu kyrpii tää homma huolella. Siis oon treenannu nyt noin 1,5v. Ja tulokset näkyvät ainoastaan voimana.
Voimaa on tullu esim haukkariin noin 12-14kg/per käsi. Ja penkki tulos kasvanu noin 50-60kg. Täysin natuna olen treenannu kokoajan. Syön jokapäivä kun hullu, jopa monta lämpöstä ateriaa + sen lisäks vielä reilusti protskuu + maltoo sekasin. Oon treenannu silleen et:

(1) Viikko pelkkää voimaa, Eli jotain 3x 6-8
(2) Viikko pelkkää kestävyyttä, Eli jotain 3x 12-15

Vuorottelen noita joka viikko et pystyy pitämään kestävyyden ja voiman suht tasapainossa. Kertokaa mikä menee päin persettä tässä treenissä!? Mitä pitäis parantaa ?!:worship:

Pystytkö laittaan jotain perus syömisiä yhdeltä päivältä? Vaikka ilmotatki syöväsi paljon tekisi silti mieli tarkistaa.

Henkilökohtaisesti en näe tuommoisessa vuorottelussa hirveesti järkeä. Kannattaa nyt ottaa yksi selkeä tavoite ja sitä seurata, jos kaikkea yrittää kerralla ei siitä yleensä tule mitään. Toisekseen, näytät muokkavaan pelkästään sarjapituuksia, jos välillä koettasit muuttaa vaikka sarjamääriä tai jotain radikaalimpaa. Esim. 10x3 tai jotain muuta hauskaa.

Aika mielenkiintoista. Kuinka paljon painat ja minkälaisia tuloksia? Treeniohjelma tosiaan auttais aika paljon.

Nyt jumalauta on alkanu kyrpii tää homma huolella. Siis oon treenannu nyt noin 1,5v. Ja tulokset näkyvät ainoastaan voimana.
Voimaa on tullu esim haukkariin noin 12-14kg/per käsi. Ja penkki tulos kasvanu noin 50-60kg. Täysin natuna olen treenannu kokoajan. Syön jokapäivä kun hullu, jopa monta lämpöstä ateriaa + sen lisäks vielä reilusti protskuu + maltoo sekasin. Oon treenannu silleen et:

(1) Viikko pelkkää voimaa, Eli jotain 3x 6-8
(2) Viikko pelkkää kestävyyttä, Eli jotain 3x 12-15

Vuorottelen noita joka viikko et pystyy pitämään kestävyyden ja voiman suht tasapainossa. Kertokaa mikä menee päin persettä tässä treenissä!? Mitä pitäis parantaa ?!:worship:

Voitko laittaa treeniohjelmasi tänne?

Syön jokapäivä kun hullu, jopa monta lämpöstä ateriaa + sen lisäks vielä reilusti protskuu + maltoo sekasin.
Onko puntari näyttänyt että on tullut lisää kiloja? Jos ei, syö tosiaan enemmän...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Äläs nyt toivoa heitä, jos et vielä 1,5 vuoden jälkeen jäätävä järkäle olisikaan. Isoja lihaksia ei parissa vuodessa kasvateta.

Ei niin, mutta parissa vuodessa pitäisi tapahtua dramaattinen muutos. Varsinkin ekojen treenivuosien aikana, niin en ihmettele jos toveria vituttaa.

2v

Ei niin, mutta parissa vuodessa pitäisi tapahtua dramaattinen muutos. Varsinkin ekojen treenivuosien aikana, niin en ihmettele jos toveria vituttaa.

Ei ole vastaan tullut DRAMAATTISTA muutosta yhdelläkään natulla parissa vuodessa. Toisekseen kun odotukset on liian kovat esim painonnousun suhteen on tuloksena pelkkää pullamössöä jonka alla sitä lihasta saattaa sitten olla, näitä riipputissejä on salit täynnä, ei näytä hyvältä.. :rolleyes:

Ja -EDIT- geeneillehän ei mitään juuri voi..

Ei ole vastaan tullut DRAMAATTISTA muutosta yhdelläkään natulla parissa vuodessa. Toisekseen kun odotukset on liian kovat esim painonnousun suhteen on tuloksena pelkkää pullamössöä jonka alla sitä lihasta saattaa sitten olla, näitä riipputissejä on salit täynnä, ei näytä hyvältä.. :rolleyes:

Kun puhun dramaattisesta niin en meinaa mitään 45 kiloa. 10-20kg lihasta parissa vuodessa on täysin mahdollinen, Treenikaveri otti kahessa vuodessa n.25-30kg. Ei tietenkään jokainen gramma lihasta mutta joku 8 kassillista vaatteita pieneks. Ja jokaisiin hautajaisiin saa ostaa uuden puvun Mun mielest voi sanoo jo aika dramaattiseks muutokses.
Ite en ihan samaan oo pystyny ku oon aina välil sekoillu kamppailu-urheilun ja välil dieettien kanssa. Mut kyl sitä lihaa natunakin saa, se läskiperseiden puhetta ketkä toista väittää, pitää vaan olla tarpeeks halua ja motivaatiota ja keksiä keinot.
Ite oon 3,5-4 vuodessa vaihtanut kehonkoostumusta 50-60kg ihan vaan treenaamalla ja syömällä.

Sori offtopic

http://www.johnstonefitness.com/all/front/m.php

Kyllä esim tuossa aika radikaali muutos on tapahtunut... :thumbs: En sit tiiä kuinka natu herra on...

Eka posti :hyper:

Kun puhun dramaattisesta niin en meinaa mitään 45 kiloa. 10-20kg lihasta parissa vuodessa on täysin mahdollinen, Treenikaveri otti kahessa vuodessa n.25-30kg. Ei tietenkään jokainen gramma lihasta mutta joku 8 kassillista vaatteita pieneks. Ja jokaisiin hautajaisiin saa ostaa uuden puvun Mun mielest voi sanoo jo aika dramaattiseks muutokses.
Ite en ihan samaan oo pystyny ku oon aina välil sekoillu kamppailu-urheilun ja välil dieettien kanssa. Mut kyl sitä lihaa natunakin saa, se läskiperseiden puhetta ketkä toista väittää, pitää vaan olla tarpeeks halua ja motivaatiota ja keksiä keinot.
Ite oon 3,5-4 vuodessa vaihtanut kehonkoostumusta 50-60kg ihan vaan treenaamalla ja syömällä.

Hieman pistää epäilyttää tuo 25-30kg kahdessa vuodessa... Myös tuo 10-20kg lihasta parissa vuodessa natuna kuullostaa todella kovalta kehitykseltä. :rolleyes:

Muistaakseni täälläkin on puhuttu, että 2-3kg lihasta vuodessa ois jo hyvä tahti....tiedä sitten...:)

Hieman pistää epäilyttää tuo 25-30kg kahdessa vuodessa
No ei kyllä aivan hiemankaan. :D

Itselläni tuli hyvin kehitystä alkuvaiheessa parin vuoden aikana nimenomaan lihasta, koska rasvat ovat aina olleet kutakuinkin samat, ja näkyihän se peilistä. Sanoisin lähemmäs kymmenen kiloa plussaa melko paskoilla syömisillä...Ei oo niin nöpönukkaa. :arvi:

Geenit tai treenit, what ever...

Niin.. Sillähän ei ole merkitystä kuinka kovaa treenaa, miten syö, kuinka paljon kaataa viinaa kurkkuun yms. Sori vaan mut tommonen uikuttaminen pistää vaan vituttaa. Ootteko ite ollut sit koko aika dokaamatta ja nukkunut hyvin? Syönyt jatkuvasti, ja tehnyt muutenkin "kaiken" kehityksen eteen? Ihmiset mitkä ruikuttaa et ei voi kehittyä kuin säälittävät 2-3kiloa vuodessa kertoo vaan huonosta tietotasosta ihmisfysiikasta.

Suositut

Back
Ylös Bottom