Viivi Avellan tykkää arjalaisesta meiningistä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viivi selittelee lisää ja munii lisää:
Arjalaisuusläppänsä Viivi kuittaa vahingoksi.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1522880

- Tarkoitin nimenomaan suomalaisia miehiä, vaaleita, sinisilmäisiä viikinkejä. Jos mies saa kertoa tykkäävänsä vaaleista tai tummista, kyllä nainenkin voi myöntää pitävänsä vaaleista viikingeistä.

Ei kai viikingit olleet suomalaisia?

Viivi selittelee lisää ja munii lisää:

Ei kai viikingit olleet suomalaisia?
No itseasiassa idän matkoillaan viikinkien joukossa oli suomalaisiakin.

No itseasiassa idän matkoillaan viikinkien joukossa oli suomalaisiakin.

Tätä en kysynytkään. Kiitos kuitenkin, että selvensit viikinkien mukana olleen suomalaisia. ;)

Ei Suomi silti mikään viikinkima ole koskaan ollut. Vaikka kuinka toivoisi tai uskoisi. :)

Tätä en kysynytkään. Kiitos kuitenkin, että selvensit viikinkien mukana olleen suomalaisia. ;)

Ei Suomi silti mikään viikinkima ole koskaan ollut. Vaikka kuinka toivoisi tai uskoisi. :)

Mitä pilkun nussimista, Arjalaiset ja viikingit nyt mielletään normaalissa puhekielessä justiinsa sillä tavalla mitä Viivi on varmasti tarkoittanutkin.

en nyt muuten ota Viivin alykkyyteen muuten kantaa, mutta tämä juttu ei ainakaan mun silmissäni Viiviä tee tyhmäksi.

Mitä pilkun nussimista, Arjalaiset ja viikingit nyt mielletään normaalissa puhekielessä justiinsa sillä tavalla mitä Viivi on varmasti tarkoittanutkin.

Viikingit mielletään vaaleiksi suomalaisiksi? Sallinette minun nauraa! Ja kovaa! :hyper:

Lähinnä tuo Viivi vaikuttaa sivistymättömältä moukalta.

Ottaahan jotkut tosin niitä viikinkiaiheisia tatuointejakin luullen, että liittyvät jollain tavalla Suomeen. Moukkina olen pitänyt heitäkin.

Marsalkka
Oletko mokkakikkeli? Vai mistä tämä kauhea järkytys johtuu? Mitä kamalaa tässä viivin sanomisessa nyt on? IIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKK!!!! Meneppä itse senegaliin (jos olet valkoihoinen) ja kato miten sun käy vaikket puhuisi mitään kellekään. Pyörisit vartaassa leirinuotiolla alta aikayksikön....

Ou fuk.
No Nyt mä tajuan miksi Viivi ei ruinannu meikää tiskillä. Väärän väriset silmät :jahas: Mut toisaalta mulla on punertava parta -> viikinki. Hmmm entäs kalju..onks se niinku arjalainen vai niinku +? Ainaki oon berliinistä ylöspäin vissiin. Ei passaa ruskettua kesällä kauheesti. Voix niiq Omg.
E: Ei mutta nythän mä vasta hokasin että toi Viivihän on ihan vaalea ja mä tykkään tytöistä joilla on tummat hiukset ja ruskee iho, niinku berliinistä etelään niiq brasilia. Meni vaikeaksi.

Viikingit mielletään vaaleiksi suomalaisiksi? Sallinette minun nauraa! Ja kovaa! :hyper:

Lähinnä tuo Viivi vaikuttaa sivistymättömältä moukalta.

Ottaahan jotkut tosin niitä viikinkiaiheisia tatuointejakin luullen, että liittyvät jollain tavalla Suomeen. Moukkina olen pitänyt heitäkin.

:wall: Tässä tulee lähinnä yksi toinen ihminen mieleen, joka vaikuttaa sivistymättömältä moukalta...:david:

Ei sulla oo käyny mielessä se mitä j15 tossa jo vihjaskin, että Viivi luultavasti varsin hyvin tietää, että vaikkei Suomi se ultimate viikinkimaa olekaan niin onhan se niin yleinen määritelmä suomalaisille kuin olla ja voi. Vaaleita, vahvoja jne.
Tää koko threadi alkaa olla muutenkin pilkunnussinnan multihuipentuma. Mitä vitun väliä sillä on mitä sanamuotoja joku käyttää kertoessaan mieltymyksistään kun kuitenkin jokainen tietää tasan tarkkaan mitä tarkoitettiin. Helvetti..

Ei sulla oo käyny mielessä se mitä j15 tossa jo vihjaskin, että Viivi luultavasti varsin hyvin tietää, että vaikkei Suomi se ultimate viikinkimaa olekaan niin onhan se niin yleinen määritelmä suomalaisille kuin olla ja voi. Vaaleita, vahvoja jne.

Nyt repesin todella! :dance:

Kiitos! ;)

Mikä järkytys? Olen saanut tästä todella hyvät naurut. Eikä varmaan lopu ihan heti. ;)

Siitä pitää olla samaa mieltä, että hyvin hilpeä threadi tämä on ollut. Saattaisimme tosin olla eri mieltä siitä repeilyn aiheuttajasta, mutta mikäs siinä jos semanttinen pilkunnussinta on lähellä sydäntäsi.

On muuten todella ärsyttävää tämä nykyinen meininki, jossa vedetään artikkeli wikipediasta pelkästä pätemisen tarpeesta vaikka tässäkin tapauksessa suurin osa taitaa suunnilleen tietää mitä Viivi tarkoitti sananvalinnoillaan.

Fedit:
Yleisessä kielenkäytössä termi mokkakikkeli taitaa pitää sisällään kaikki hieman enemmän rusketusta hankkineet kansanryhmät/rodut/heimot/tähän omanvalintainen poliittisesti korrekti määritelmä erivärisistä ihmisistä.

On muuten todella ärsyttävää tämä nykyinen meininki, jossa vedetään artikkeli wikipediasta pelkästä pätemisen tarpeesta vaikka tässäkin tapauksessa suurin osa taitaa suunnilleen tietää mitä Viivi tarkoitti sananvalinnoillaan.

Onhan tuota meininkiä ollut jo vuosia. Aina löytyy näsäviisaita ja vähemmän näsäviisaita, ei siinä ole mitään uutta. Kun kombinaatioon lisätään internet niin pellejähän riittää enemmän kuin todellisessa elämässä on koskaan nähnytkään. / tämä ei tarkoita ketään henkilökohtaisesti eikä edes sivuten se on vaan hyvin yleinen meininki /

Yleisessä kielenkäytössä termi mokkakikkeli taitaa pitää sisällään kaikki hieman enemmän rusketusta hankkineet kansanryhmät/rodut/heimot/tähän omanvalintainen poliittisesti korrekti määritelmä erivärisistä ihmisistä.

Tästä syystä olinkin hämmästynyt huomatessani, että tässä threadissä monille tuli pakonomainen tarve avautua neekereistä, mustaihoisista ja afrikkalaisista. ;)

Nous pisteet viivil miesmaun takia!

Tää koko threadi alkaa olla muutenkin pilkunnussinnan multihuipentuma. Mitä vitun väliä sillä on mitä sanamuotoja joku käyttää kertoessaan mieltymyksistään kun kuitenkin jokainen tietää tasan tarkkaan mitä tarkoitettiin. Helvetti..
Kyllä sillä vaan taitaa olla vähän väliä mitä mediassa suustaan päästelee, jos sattuu julkisuuden henkilö olemaan. Mielenkiintoiset sanavalinnat sinänsä, vaikka mua ei varsinaisesti viivin miesmaku kiinnostakaan. Jostain kumman syystä se mokkakikkeli ei ehkä ollut se korrektein sanavalinta, ja arjalaisuudenkin tilalla olisi mahdollisesti voinut käyttää jotain muutakin termiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom