Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Arjalaisuusläppänsä Viivi kuittaa vahingoksi.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1522880
- Tarkoitin nimenomaan suomalaisia miehiä, vaaleita, sinisilmäisiä viikinkejä. Jos mies saa kertoa tykkäävänsä vaaleista tai tummista, kyllä nainenkin voi myöntää pitävänsä vaaleista viikingeistä.
No itseasiassa idän matkoillaan viikinkien joukossa oli suomalaisiakin.Viivi selittelee lisää ja munii lisää:
Ei kai viikingit olleet suomalaisia?
No itseasiassa idän matkoillaan viikinkien joukossa oli suomalaisiakin.
Tätä en kysynytkään. Kiitos kuitenkin, että selvensit viikinkien mukana olleen suomalaisia. ;)
Ei Suomi silti mikään viikinkima ole koskaan ollut. Vaikka kuinka toivoisi tai uskoisi.
Mitä pilkun nussimista, Arjalaiset ja viikingit nyt mielletään normaalissa puhekielessä justiinsa sillä tavalla mitä Viivi on varmasti tarkoittanutkin.
Viikingit mielletään vaaleiksi suomalaisiksi? Sallinette minun nauraa! Ja kovaa!
Lähinnä tuo Viivi vaikuttaa sivistymättömältä moukalta.
Ottaahan jotkut tosin niitä viikinkiaiheisia tatuointejakin luullen, että liittyvät jollain tavalla Suomeen. Moukkina olen pitänyt heitäkin.
Ei sulla oo käyny mielessä se mitä j15 tossa jo vihjaskin, että Viivi luultavasti varsin hyvin tietää, että vaikkei Suomi se ultimate viikinkimaa olekaan niin onhan se niin yleinen määritelmä suomalaisille kuin olla ja voi. Vaaleita, vahvoja jne.
Vai mistä tämä kauhea järkytys johtuu?
Mikä järkytys? Olen saanut tästä todella hyvät naurut. Eikä varmaan lopu ihan heti. ;)
On muuten todella ärsyttävää tämä nykyinen meininki, jossa vedetään artikkeli wikipediasta pelkästä pätemisen tarpeesta vaikka tässäkin tapauksessa suurin osa taitaa suunnilleen tietää mitä Viivi tarkoitti sananvalinnoillaan.
Yleisessä kielenkäytössä termi mokkakikkeli taitaa pitää sisällään kaikki hieman enemmän rusketusta hankkineet kansanryhmät/rodut/heimot/tähän omanvalintainen poliittisesti korrekti määritelmä erivärisistä ihmisistä.
Kyllä sillä vaan taitaa olla vähän väliä mitä mediassa suustaan päästelee, jos sattuu julkisuuden henkilö olemaan. Mielenkiintoiset sanavalinnat sinänsä, vaikka mua ei varsinaisesti viivin miesmaku kiinnostakaan. Jostain kumman syystä se mokkakikkeli ei ehkä ollut se korrektein sanavalinta, ja arjalaisuudenkin tilalla olisi mahdollisesti voinut käyttää jotain muutakin termiä.Tää koko threadi alkaa olla muutenkin pilkunnussinnan multihuipentuma. Mitä vitun väliä sillä on mitä sanamuotoja joku käyttää kertoessaan mieltymyksistään kun kuitenkin jokainen tietää tasan tarkkaan mitä tarkoitettiin. Helvetti..
:kippis1: Komppaan.mä tykkään tytöistä joilla on tummat hiukset ja ruskee iho, niinku berliinistä etelään niiq brasilia. Meni vaikeaksi.
:kippis1: Komppaan.