Söpö nainen ihana paita päällä, saa mun mielestä tyttö olla patriootti, ja itseasiassa se on jopa varsin suotavaa, että tyttö jakaa mun kanssa samoja arvoja, en mäkään voisi missään olosuhteissa harrastaa afrikkalaistaustasia naisia. Minkä takia edes oletusarvoisesti kaikkien naisten tulisi olla afrikkalaismiesten kanssa? Ja minkätakia ei saisi parinvalinnassaan diskriminoida, se on yksityiselämää, se ei ole silloin rasismia. Se ettei ota mustaa miestä töihin, tai vetää sitä turpaan on rasismia, sikälimikäli em. asiat tapahtuivat kyseisen miehen mustuuden vuoksi. Sensijaan jos joku nainen päättää olla antamatta pillua ihan periaatteesta mustalle, se on sen naisen oma valinta, jota tulee kunnioittaa. Se ei voi lähtökohtaisesti edes olla rasismia.
Senlisäksi jokaisella miehelläkin on lähtökohtaisesti jo oikeus valita, minkämaalaisiin naisiin keskittyä, voi jättää olematta muunmaalaisten kanssa, eikä se ole lähtökohtaisestikaan rasistista, sensijaan kyseisten naisten syrjintä, pahoinpitely taikka huorittelu syntyperän vuoksi on rasismia.
Onko se rasismia jos joku musta nainen kieltäytyy antamasta jollekulle känniselle pakkisurjolle yökerhosta? vai onko se ainoastaan sen naisen oma valinta, ettei se halua vaikka olla valkoisen maitonaaman kanssa. Vai voiko sitte huutaa suuree äänee Rassismirassismi, sina olla rassisti!! sille naiselle? no eipä taida voida.
Arjalaispuheet tietenkin nyt taas on suoraan natsiviittaus, ja suoraasanottuna mautonta.
JA itse henkilökohtaisesti haluaisin sellasen naisen jolle ei paljoa kiinnosta taas afrot.
e:nii joo tosiaan muuten on yksi juttu, mokkakikkeliksi nimittely on kyllä hyvin kyseenalaista, typerää, rasistista ja mautonta. Mutta se että päättää olla olematta seksuaalisessa kanssakäymisessä em. ihmisten kanssa ei ole rasisti, ainoastaan henkilökohtainen maku on vaan erilainen.