Viivi Avellan tykkää arjalaisesta meiningistä!

Mun on hieman hankala ymmärtää sitä miksi tästäkin asiasta tehdään taas joku vitun "monikulttuurisuuskeskustelu"

Kyllä tällaiset on aina hyvä kääntää koskemaan lähinnä afrikkalaisia, mustaihoisia ja neekereitä!

Ja sitä, että kyllä valkoihoisista miehistä käytetään paljon pahempia termejä. Ei nyt kyllä tule äkkipäätään yhtään tapausta mieleen, mutta kyllä niitä on aivan pilvin pimein...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä tällaiset on aina hyvä kääntää koskemaan lähinnä afrikkalaisia, mustaihoisia ja neekereitä!

Nyt kun olet nimennyt nämä kolme ryhmää, joita tällaiset keskustelut on hyvä kääntää koskemaan, niin voisitko samoin tein kertoa ne piirteet tai olennaiset seikat, jotka erottavat mustaihoisen neekeristä?

Nyt kun olet nimennyt nämä kolme ryhmää, joita tällaiset keskustelut on hyvä kääntää koskemaan, niin voisitko samoin tein kertoa ne piirteet tai olennaiset seikat, jotka erottavat mustaihoisen neekeristä?

En voi. Poimin nuo tästä keskustelusta. Kun Viivi kertoi, että tykkää arjalaisista miehistä, niin täällä alettiin keskustella mustaihoisista, afrikkalaisista ja neekereistä. En tiedä miksi... Mutta näin on ilmeisen hyvä toimia!

hmm.. mahtaakohan viivi tykätä savulohesta..
Savulohi on tyypillisimmillään Berliinin pohjoispuolella syötävää, arjalaismiesten ruokaa. Siinä on myös proteiinia, jonka avulla arjalaismiehet kasvavat isoiksi ja vahvoiksi.

savulohi_kyltti_2.jpg

En voi. Poimin nuo tästä keskustelusta. Kun Viivi kertoi, että tykkää arjalaisista miehistä, niin täällä alettiin keskustella mustaihoisista, afrikkalaisista ja neekereistä. En tiedä miksi... Mutta näin on ilmeisen hyvä toimia!

Vittu sä kyllä jaksat vääntää. Viivi myös sanoi, ettei pidä mokkakikkeleistä eikä etelän hetelmistä.

MOKKAKIKKELI = naapuri. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?

MOKKAKIKKELI = naapuri. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?

Tästä eivät kaikki ole samaa mieltä:
Originally Posted by läskivasara View Post
Yleisessä kielenkäytössä termi mokkakikkeli taitaa pitää sisällään kaikki hieman enemmän rusketusta hankkineet kansanryhmät/rodut/heimot/tähän omanvalintainen poliittisesti korrekti määritelmä erivärisistä ihmisistä.

Mutta joillekin tuli täällä kova tarve alkaa käsitellä neekereitä, afrikkalaisia ja mustaihoisia. Osaatko kertoa miksi? Minun mielestäni se oli hieman hassua.

On se kyllä kumma, kun ei uutistoimittaja tajua, mitä sanoja ei julkisesti pidä käyttää. Luulis ko. ammatissa toimivan tietävän, että nää rasismikeskustelut on aina tapetilla ja monet ihmiset on helvetin herkkänahkaisia.

Tajuaahan lapsikin olla sanomatta "vittu" äidin ja mummon kuullen,vaikka kavereiden kanssa se olis joka toinen sana. Jos ei muuten, niin tukkapöllyn kautta(meitsi ainakin:D).

Se, ettei tilanteen mukaan osaa vaihtaa vaihdetta kielenkäytössä osoittaa melko käsittämätöntä verbaalista lahjattomuutta uutistoimittajalta.:arvi:

Ihan jees miesmaku silti sievällä naisella:whip: mutta taitaa muutenkin olla ylimainostettua tuo vaaleiden naisten hinku mustanmakkaran perään...

Mutta joillekin tuli täällä kova tarve alkaa käsitellä neekereitä, afrikkalaisia ja mustaihoisia. Osaatko kertoa miksi? Minun mielestäni se oli hieman hassua.

Mun mielestä se on hassua, että sä olet jo seitsemän sivua sössöttänyt tota samaa paskaa. Miksi sulla on niin kova tarve koko ajan nostaa jalustalle näitä afrikkalaisia ja mustaihoisia? Kuulutko kenties itse heihin?

Mun mielestä se on hassua, että sä olet jo seitsemän sivua sössöttänyt tota samaa paskaa. Miksi sulla on niin kova tarve koko ajan nostaa jalustalle näitä afrikkalaisia ja mustaihoisia? Kuulutko kenties itse heihin?

En kuulu. Osaatko vastata esittämääni kysymykseen? Oliko liian vaikea?

koittakaa ny aikuuset miehet ottaa kikkelinne esiin on sitten mokka tai arjalainen mitä väliä. Ei ketää kiinnosta paitsi viiviä eikä viivi lue foorumia, ehkä :lol2:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1523221

:hyvä:

Nyt pääsee kaikki äärisuvaitsevaiset korostamaan suvaitsevaisuuttaan - ei tuollasta rasistia saa suvaita. :jahas:

Niin mutta kun se esineellistää tummaa miestä jos hänen elimestään puhutaan mokkaisena sellaisena, ja typistää hänen koko olemassaolonsa vain kyseisen elimen olomuodoksi. Tämä on keskeistä kun käsitellään tummaa miestä ja hänen kokemaansa "toiseutta" valkoisen miehen määrittämässä yhteiskunnassa ja maailmassa. Tumma mies määrittyy siis vain tämän ruumiillisen olomuodon kautta, eikä huomioida lainkaan että HÄN on todellisuudessa tunteva ja kokeva IHMINEN!

Semioottista sensitiivisyyttä, hyvät ihmiset!
:jahas:

PS. antaisin Viiville valkoista kukkoa koska vain :whip:

Hyvä että löytyy naisia jotka julkisestikin tunnustavat että eivät pidä näistä mokkamunista, vaan lämpenevät valkoiselle miehelle. Lisää tollasia naisia, niin ei ehkä tarttis enää kattella kadulla kun värivikaset menee kaunis valkonen nainen kainalossaan ohi.

Marsalkka taitaa olla näitä "mustan aukon" miehiä.

Ainakin se jaksaa niin kauheesti puolustella, ihan kuin olis oma lehmä ojassa.

Mahtavaa! Taas lipsahti ketju käsittelemään mustaa miestä. Rasismitutkija taisi kirjoittaa tummaihoisista...

Tämän viestin ja sun edellisen viestin välissä puhuttiin myös tummaihoisista miehistä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom