Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ohhoh! huudahtaa Tampereen yliopiston rastastutkija Aimo Rasisti
Nämä Viivin kommentithan ovatkin suuri osoitus älykkyydestä.Olin aiemmin pitänyt Viivi Avellania perinteisenä bimbona mutta nyt kyllä nousi pisteet.
Osaatko lukea (katso tuolta ylemmästä postista) tai googlettaa?Kuka tää Viivi Avellan oikeen on???
Hyvä että löytyy naisia jotka julkisestikin tunnustavat että eivät pidä näistä mokkamunista, vaan lämpenevät valkoiselle miehelle. Lisää tollasia naisia, niin ei ehkä tarttis enää kattella kadulla kun värivikaset menee kaunis valkonen nainen kainalossaan ohi.
Hyvä, että löytyy naisia, jotka julkisestikin tunnustavat, että eivät pidä näistä mokkamunista, vaan lämpenevät valkoiselle miehelle. Lisää tollasia naisia, niin ei ehkä tarttis enää kattella kadulla kun värivikaset menee bimbo valkonen nainen kainalossaan ohi.
mutta mitä vikaa siinä sitten on jos joku ei vaan tykkää neekereistä?
ennemmin kuin kaikki neekereihin (terveisiä marsalkalle ) viittaavat sanat
Aahhhh! Kyllä kuulosti taas hyvältä. Kiitos!!!
Kokeilepa kirjoittaa yksi järkevä lause ja kerro mikä sua vaivaa?
Mä tykkään arjalaishenkisistä miehistä, elikkä muhun ei uppoo mokkakikkelit ja muut tämmöset etelän hetelmät,
– Mä tykkään suomalaisista… semmosista miehistä, joiden eteläisin paikka vois olla Berliini, että siitä ylöspäin.