Viivi Avellan tykkää arjalaisesta meiningistä!

Ihan hyvä heitto Viiviltä! Piristävää kuulla etteivät kaikkia mimmejä kiinnosta tummahipiäiset.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laatunaiset löytyy Münchenistä pohjoiseen, ja erityismainintana Etelä-Afrikan Buurit.

Minen panis mitään espanjalaista,italialaista, brassia tai muutakaan latinoa vaikka maksettaisiin. Makuasioita! mutta minen tykkää yhtää aasialaisista, afrikkalaisista enkä latinoista noin niinku ulkonäöllisesti tai parisuhdemielessä.

e: vedetää sellaa takasi, että oon mä afrikkalaistytön kanssa tanssinut hitaita ja suudellut.

oli eteläafrikan buuri

Oisi nii pakko itseasiassa jos tietäisi sellasia/kävisi etelä-afrikassa, mennä tutustumaan, oisi tosi leuhkaa sanoo, et mie seukkaan afrikkalaisnaisen kanssa. Ja sitte ku kaikki kaverit ja sukulaiset on, että nyt toi on viimestää tullu hulluksi ku se on jonkuu neekerin hommannu, ni tuua tyty näytille, viel joku tosihottis blondi, ja sanoo, et täs on tää mun sandra Van Doorn/Theron/*insert here mikä vaa buurinimi)

Minen panis mitään espanjalaista,italialaista, brassia tai muutakaan latinoa vaikka maksettaisiin. Makuasioita! mutta minen tykkää yhtää aasialaisista, afrikkalaisista enkä latinoista noin niinku ulkonäöllisesti tai parisuhdemielessä.
Sä panisit naista jota on lyöty rumuuskepillä vähän joka ruumiinkolkkaan. Tämä on tullut meille jo hyvin selväksi, kiitos kuitenkin kertauksesta.

Muute, mikä on toi legendaariin rumuuskeppi jos saa udella;) JA onks mun naismaku muka NIIN huono?;)

Jeps, mut mun mielestä se on suorastaa suoraselkästä viiviltä, että se ei halua olla kaikenmaailman gigoloiden panopuuna.

Muute, mikä on toi legendaariin rumuuskeppi jos saa udella;) JA onks mun naismaku muka NIIN huono?;)

Jeps, mut mun mielestä se on suorastaa suoraselkästä viiviltä, että se ei halua olla kaikenmaailman gigoloiden panopuuna.

Suoraselkästä? Eli tummaihoiset on siis kaikki gigoloita? :david:

Taidat tyttö tarvita vähän mokkakikkeliä.

Noniin, päätin tulla tänne ottamaan kaikkien vihat niskaan :D

Täällähän onkin jo käyty sanan "arjalainen" etymologiaa läpi, arjalaisten historiaa sekä muuta aina siihen, että vasemmistolaisten masinoima salaseura ajaa tummahipiäisten pakkoseksi-kampanjaa, johon on vaan pakko osallistua tai on rasisti.

Ei muakaan kiinnosta porvoolaiset, vasenkätiset tai muut lesbot, joten tulipahan sanottua. En tosin ole yhtä mielenkiintoinen kuin Viivi, joten taidan säästyä ryöpyltä :)

Ei muakaan kiinnosta porvoolaiset, vasenkätiset tai muut lesbot, joten tulipahan sanottua. En tosin ole yhtä mielenkiintoinen kuin Viivi, joten taidan säästyä ryöpyltä :)

Tuo oli erittäin loukkaavasti sanottu. Mielestäni sinun pitäisi välittömästi esittää julkinen anteeksipyyntö ja mennä jonkun porvoolaisen vasenkätisen lesbon kanssa treffeille.

Täällähän onkin jo käyty sanan "arjalainen" etymologiaa läpi, arjalaisten historiaa sekä muuta aina siihen, että vasemmistolaisten masinoima salaseura ajaa tummahipiäisten pakkoseksi-kampanjaa, johon on vaan pakko osallistua tai on rasisti.
Eiköhän toi kohu ole nyt kuitenkin siinä että pälli menee käyttämään mediassa termejä mokkakikkeli ja arjalainen. Molemmilla on käsittääkseni aika negatiivisia konnotaatioita.

Nimenomaan. Siksi nuo sanan selvittelyt eivät oikein sovikaan, kun Viivi ei niitä itsekään ymmärrä kuitenkaan. Kontekstiin on viitattava, mutta en mä nyt tiedä sen rasistisuudesta juurikaan. Hölmö se nyt kuitenkin on :)

En silti pidä porvoolaisista.

Näitä viestiejä lukiessa huomaa kyllä, keihin tämä on sattunut kipeimmin. Ilmeisesti ei ole kriteerit täyttyneet = huora.

Onko tuolla nyt oikeesti väliä kuka tykkää mistäkin, liian monesti kuulee, että täytyy olla tumma ja tulinen, "-1en ottais ikinä mitään pienimunasta suomalaisrasistijunttia" Mulla menee ainakin tollaset kommentit toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kuinka moni musta muuten tässä ketjussa on ollut puolustamassa itseään? Aika harva musta huutelee perään ja haukkuu rasistiseksi, jos joku kutsuu spermanaamaksi.

E: Ja muuten, taidetaan me valkoiset sinisilmäiset heteromiehet olla vähemmistössä, joten alkääpä pilkatko.

Eiköhän toi kohu ole nyt kuitenkin siinä että pälli menee käyttämään mediassa termejä mokkakikkeli ja arjalainen. Molemmilla on käsittääkseni aika negatiivisia konnotaatioita.

Mokkakikkeliskokkelis, se nyt on vaan sellainen lupsakka arjalaistyttö...

Ehkä Viivin mielestä on rempseätä olla moukka. Toki voihan se miestäänkin kutsua julkisesti miniqulliksi tai kyrväksi, mistä sitä tietää kun on kerran niin rempseä.

Missä näitä kuulee?

Ainakin yksi tapaus jäi mieleen eräästä bodarinaisesta joka treenasi gold's gymillä vuonna öö 199x. Kyseistä naikkosta haastateltiin city-lehdessä(muistaakseni). Kommentti meni kuitenkin jokseenkin näin "Miehessä pitää olla jotain isoa, hauis, se tai rahat höhöö.." <- Ei ole ihan tarkka lainaus mutta tuota tarkoitettiin ainaki.

Muistaako joku tapauksen, treenaako artikkelin persoona vielä ? Oli aika kova sana yhteen aikaan.

Ainakin yksi tapaus jäi mieleen eräästä bodarinaisesta joka treenasi gold's gymillä vuonna öö 199x. Kyseistä naikkosta haastateltiin city-lehdessä(muistaakseni). Kommentti meni kuitenkin jokseenkin näin "Miehessä pitää olla jotain isoa, hauis, se tai rahat höhöö.." <- Ei ole ihan tarkka lainaus mutta tuota tarkoitettiin ainaki.

Muistaako joku tapauksen, treenaako artikkelin persoona vielä ? Oli aika kova sana yhteen aikaan.

Ihan hauska, mutta ei tuo nyt oikein kuulostanut tältä:
"-1en ottais ikinä mitään pienimunasta suomalaisrasistijunttia"

kyllä nyt yksi pieni harmiton heitto aiheutti kärsimystä ja vaivaa suurelle osalle ihmisiä.. pöyristyttävää ja barbaarimaista käytöstä.. jos kyseessä olisi ollut vaikka suomalainen "maahanmuuttaja julkkis" ja se olisi heittänyt jotai kalkkilaivankapteeni juttua, niin se tietenkin olisi iha ok..

kyllä nyt yksi pieni harmiton heitto aiheutti kärsimystä ja vaivaa suurelle osalle ihmisiä.. pöyristyttävää ja barbaarimaista käytöstä.. jos kyseessä olisi ollut vaikka suomalainen "maahanmuuttaja julkkis" ja se olisi heittänyt jotai kalkkilaivankapteeni juttua, niin se tietenkin olisi iha ok..
Ei, mulle on ainakin ihan vitun sama kuka heittää typeriä kommentteja julkisuudessa, etninen tausta ei tee kenestäkään vähemmän tyhmää.

Mun on hieman hankala ymmärtää sitä miksi tästäkin asiasta tehdään taas joku vitun "monikulttuurisuuskeskustelu", kun pointtihan on lähinnä siinä miten tyhmästi tuo oli julkisuudenhenkilönä sanottu. Vrt. Halmeen Halos-lesbo -kommentit.(vaikka eiköhän täälläkin joku tule kohta kertomaan miten fiksua kielenkäyttöä sekin oli.)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom