Salomaha
100050080
Vastahan me pikkujouluissa dokattiin...
Sinä joit. Minä en. Joit kyllä munkin puolesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vastahan me pikkujouluissa dokattiin...
Tuo ongelma on mullakin, jätän silti juopottelun korkeintaan yhteen iltaan viikonloppusin. Täytys ottaa nainen nii ois jotain tekemistä. :whip:Mitäköhän sitä sitten tekisi perjantaina jos ei dokaa? Pitäs olla jotain TODELLA mielenkiintosta, jotta pystyis olla ilman
Mitäköhän sitä sitten tekisi perjantaina jos ei dokaa? Pitäs olla jotain TODELLA mielenkiintosta, jotta pystyis olla ilman
Lahe kavereiden mukaan kylille ja sitku vaki alkaa oleen liian naamat, niin kiltisti kotiin Talla tavalla aattelin ite selvita tasta "lakosta"
Mä olen viinalakossa pikkujoulukauteen asti.
mennyt nämä syksyn viikonloput kohtalaisen kosteiksi...eilisen sentään sain oltua kotona vaikka kutitteli lähtiä baariin. noh, tänään on tuttujen tuparia ja synttäriä eli saa ottaa luvan perästä.
ens vkonlopun aattelin olla hurjana ihan tipatta.
Niin totta tuo. :DNäin se toimii. Kovat jätkät käy salilla siinä klo 18 pintaan kun muut alkaa kiskomaan pohjia, liittyy bileisiin joskus 20 maissa kun useimmat ovat jo puolinaamat ja häipyy kotio joskus puoliltaöin kun jutut alkavat olla kännistä örinää ja ainoa syy olla baarissa on että jos jollakin sittenkin kävisikin flaksi.
Hyvä siinä sitten seuraavana aamuna heräillä leppoisaan, piipahtaa kaupungilla aamukahvilla ja croissantilla ja sitten suuntailla hiljakseen kaverille kuulustelemaan edellisen illan tapahtumat. Ne vaan aina ovat mallia "Jussille meinasi herua mutta ei sittenkään, Pekka oksensi pöytään ja lensi pihalle ja Petteri kaatoi makkarapotut sinapilla syliinsä rillillä. Eipä muuta sitten tapahtunukkaan." ;)