Viinalakko (paljon juovien thread)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt maistuu taas laitti-pommac..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1,5 kk tauon jälkeen tuli taas otettua. LIIKAA. Vittu ihan liikaa. Nyt menny 3 päivää vitutus+väsy+ahdistus oloissa. Kylllähän toi ryyppääminen kannattaa.

Ei mitään, siis ei mitään järkee enää. Täytyy taas vaan vähentää juomista. Jos nyt kerran 1,5kk ni jatkossa 3 kertaa vuodessa. Jos silloinkaan.

Viikko ja kolme päivää :)

Olen tässä elokuun lopusta asti ollut raittiina ja hyvältä on tuntunut. :)

Ja lasol puoltoista tuntia myöhemmin parempien viinaksien ketjussa...

"velipoika opetti juomaan punaviiniä jokusen kuukautta sitten,nyt oon ostanu jokaviikonloppu jonkunnäkösen pullon,hintahaarukka noin 8-12e,tänään tuli ostettua jotain italialaista punaviiniä jota parhaillaan nautiskelen,työkaveri kehu valkoviinejä,oon jotenkin hemmetin epäluulonen niitä kohtaa mutta kaippa sitä pitä kokeilla ens vkl,olisko kellään heittää mitään vinkkiä että mikä pullo olis hyvä testata ensimmäisenä,punaviiniä kun ostan se on yleensä hieman makeaa."

Hyvä että meni viikonloppu selvinpäin, maanantaisin pääsee tiskilläkin vähemmällä jonottamisella :)

nyt oli eka viikonloppu juomatta pitkään aikaan, treenikin kulki heti paremmin:)

Ja lasol puoltoista tuntia myöhemmin parempien viinaksien ketjussa...

"velipoika opetti juomaan punaviiniä jokusen kuukautta sitten,nyt oon ostanu jokaviikonloppu jonkunnäkösen pullon,hintahaarukka noin 8-12e,tänään tuli ostettua jotain italialaista punaviiniä jota parhaillaan nautiskelen,työkaveri kehu valkoviinejä,oon jotenkin hemmetin epäluulonen niitä kohtaa mutta kaippa sitä pitä kokeilla ens vkl,olisko kellään heittää mitään vinkkiä että mikä pullo olis hyvä testata ensimmäisenä,punaviiniä kun ostan se on yleensä hieman makeaa."

Hyvä että meni viikonloppu selvinpäin, maanantaisin pääsee tiskilläkin vähemmällä jonottamisella :)

perkeleen salapoliisi :kippis1:

2 viikkoa ilman mitään alkoholia, ei mitään ongelmaa vaikka kokoajan joku soittaa et tuu juomaan tai vastaavaa. Ens viikolla olis pikkujoulukekkerit, ajattelin et 6 annosta otan seuraksi vaan. Sitte jatkuu jouluun asti lakko.

En juo paljon mutta kirjoitan kuitenkin! :)

Piti vaa kertoa, että ostin virosta Chill Out nimistä punaviinilaatikon (2 kpl). Maksoi siellä kaupassa 3l = 10 euroa. Alkossa sama pönikkä maksaa vajaa 30 euroa. On muu kun DNA halpa...

En juo paljon mutta kirjoitan kuitenkin! :)

Piti vaa kertoa, että ostin virosta Chill Out nimistä punaviinilaatikon (2 kpl). Maksoi siellä kaupassa 3l = 10 euroa. Alkossa sama pönikkä maksaa vajaa 30 euroa. On muu kun DNA halpa...

kerros vähän mitä kautta ja kuinka paljon tuli kokonaisuudessaan maksamaan?

kerros vähän mitä kautta ja kuinka paljon tuli kokonaisuudessaan maksamaan?

Menin sataman vieressä olevaan "Citymarkettiin" eli RIMI. Otin ostoskärryt ja laitoin kärryyn kaksi (2) laatikkoa Chill Out nimistä punaviini laatikkoa, laitoin kyytiin myös kolme (3) pulloa skumppaa (venäläistä tekstin perusteella) ja lähdin kassalle maksamaan.

Ikävä kyllä en muista mitä ostokset oli kruunuissa mutta näin paljon ostokset maksoi euroissa:

- Chill Out punaviini 3 litraa, hinta 10 euroa/ laatkko (Alko 28 euroa)
- Kuohuviini 0,7l, hinta 3 euroa / pullo (Alko = ei ole)

Eihän se mikään ihmeellinen tapaus ollu. :) Vähän niinkun menisi Suomessa kauppaan.

Silleen kun totaalikyllästyy 3-4 päivän krapuloihin. Viinan kittaaminenkaan ei ole yhtä hauskaa ja antoisaa kuin 10v sitten. Alkaa krapulattomat viikonloput oleen melkosta herkkua. ;)

3-4 päivän? itse en ole saanut kuin 3 päivän krapulan kerran ja silloinkin meni viinaa ja viinaakin vahvempaa kahdella kädellä.
Niinhän se on että vanhetessa krapulat pahenevat:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom