Velocity Diet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kukaan muu ei näköjään ole lähtenyt hakemaan kesäkuntoa tällä Biotestin mainosdieetillä?

Itselläni nyt yhdeksäs päivä menossa ja homma toimii loistavasti. Ennen aloittamista sorruin 3 päivän mässy/kalja-irstailuun ja lähtöpaino oli turvonnut 88. Nyt aamupaino 83,8 eikä edes mitenkään erityisen vähillä nesteillä.

Tänään vasta huomasin, että olen syönyt jopa liikaa eli 350g soija/kaseiini/hera-sekoitusta, 30g maapähkinävoita, 15g kalaöljyä, 2rkl pellavasiemenrouhetta ja treenipäivisin (3/vko)80g N-largea päälle. Tuosta tulee siis 1800-2000kcal päivä, eli saman verran mitä olen normidieetillä syönyt +-0 tuloksin. Tuosta voi päätellä, että joko nestemäinen dieetti on ylivoimaisen tehokas tai todennäköisemmin sen, että kalorilaskuriakin käyttämällä on helppo aliarvioida syödyt kalorit jos merkintöjä ei hoida viimeisen päälle tarkasti. Jatkossa otan pois tuosta jauhokasasta ~100g pois koska nytkin tuntuu että maha on jatkuvasti täynnä ja nälkä ei ole ollut kertaakaan.

Ennakkotiedoista poiketen tämä dieetti ei kyllä vaadi juuri minkäänlaista itsekuria, sen kun vain kumoaa pirtelöitä ja joka päivä pääsee vielä herkuttelemaan maapähkinävoilla.

Toimiikos tämä dietti sykleissä? Eli jos siis vetäisi massaa 1kk ja sitten VD:tä 2vk esim? Kerkeääkö tuossa kahdessa viikossa palaa ollenkaan rasvaa, vai häviääkö vain nesteet sekä hieman lihasta? Houkuttelisi tehdä aina nopea velocity massakauden jälkeen, kun kuulemma toimii aika hyvin joillakin.

Toimiikos tämä dietti sykleissä? Eli jos siis vetäisi massaa 1kk ja sitten VD:tä 2vk esim? Kerkeääkö tuossa kahdessa viikossa palaa ollenkaan rasvaa, vai häviääkö vain nesteet sekä hieman lihasta? Houkuttelisi tehdä aina nopea velocity massakauden jälkeen, kun kuulemma toimii aika hyvin joillakin.

Ei kyllä toimi noin. Jos rupeet ton kahen viikon jälkeen bulkkailemaan niin nesteet on parissa päivässä takaisin.

Ei kyllä toimi noin. Jos rupeet ton kahen viikon jälkeen bulkkailemaan niin nesteet on parissa päivässä takaisin.

Jep tätä vähän pelkäilinkin. Pitää sit vissiin vielä kuukaus vetää massaa ja kattoa sitten onko tarvettä dietille. Mites tuon dietin jälkeen, turpoaako nopeasti takaisin menetetyt kilot? Ajattelin jatkaa vhh bulkilla sitten dietin jälkeen niin eikai siinä lihoa vanhoja kiloja takasin?
Ja toinen juttu. Kaseiini on kallista, kävisikö siis soija sijasta? Tai lähinnä ajattelin sekoittaa combon, hera 40%, soija 30% ja kaseiini 30%. Tiedän että kaseiiniä pitäisi luultavasti olla enemmän, mutta jos kilo maksaa sen 30e niin alkaa sylettää :D

Jep tätä vähän pelkäilinkin. Pitää sit vissiin vielä kuukaus vetää massaa ja kattoa sitten onko tarvettä dietille. Mites tuon dietin jälkeen, turpoaako nopeasti takaisin menetetyt kilot? Ajattelin jatkaa vhh bulkilla sitten dietin jälkeen niin eikai siinä lihoa vanhoja kiloja takasin?
Ja toinen juttu. Kaseiini on kallista, kävisikö siis soija sijasta? Tai lähinnä ajattelin sekoittaa combon, hera 40%, soija 30% ja kaseiini 30%. Tiedän että kaseiiniä pitäisi luultavasti olla enemmän, mutta jos kilo maksaa sen 30e niin alkaa sylettää :D

4 viikkoa kun vetää tota, sen jälkeen huolellisen 2 viikon siirtymäjakson niin en usko että ainakaan VHH bulkilla turpoaa kamalasti jos syö puhtaasti. Pari kiloa tullee sitä nestettä. Jos ton dieetin vetää kokonaan niin tuskinpa edes tekee mieli sikailla hirveästi, sen verta sitä kiinteää puhdasta safkaa rupeaa arvostamaan.

4 viikkoa kun vetää tota, sen jälkeen huolellisen 2 viikon siirtymäjakson niin en usko että ainakaan VHH bulkilla turpoaa kamalasti jos syö puhtaasti. Pari kiloa tullee sitä nestettä. Jos ton dieetin vetää kokonaan niin tuskinpa edes tekee mieli sikailla hirveästi, sen verta sitä kiinteää puhdasta safkaa rupeaa arvostamaan.

No eipä tässä oo hirveesti tultu sikailtua, en muista millon oon viimeks syöny roskaruokaa tai makeisia. Mutjoo hyvä että ei samantien paisu takasin. Mutta mitenkäs tuo proteiinin laita, voiko sekoittaa ilman että teho kärsii liikaa?

Mutta mitenkäs tuo proteiinin laita, voiko sekoittaa ilman että teho kärsii liikaa?

Ei varmasti kärsi liikaa. Itselläni nyt 20. päivä menossa ja samassa suhteessa soijaa, heraa ja kaseiinia. Kerran söin töissä sinne jääneet herat pirtelöinä ja nälkähän siinä tuli, muuta haittaa ei varmaan pelkän heran syömisestä ole. Toisaalta varmaan tajuat, että normaalit ruoka/viina/herkku-kustannuksesi ovat luultavasti paljon suuremmat kuin V-diet puhtaalla kaseiinilla (niin joo, jos et vielä itse maksa ruokiasi niin V-dieetti ei muutenkaan ole oikea vaihtoehto).

Muuten olen sitä mieltä, että joko vedät sen 4vko putkeen tai sitten jatkat ihan normaaleilla metodeilla. Mistään ihmekuurista tässä ei mielestäni ole kyse, vaan suurelta osalta henkisestä haasteesta ja sitä kautta saadusta itsekurin vahvistuksesta. Jos ruokailut on valmiiksi hyvin kuosissa ja kuntokin on suht siisti niin enpä näe järkeä lähteä V-dieettiin.

Mitä tulee diietin jälkeisiin sikailuihin, niin ne vaatinevat jonkinlaista harjoittelua: itse söin viimeisimmän kiinteän aterian reippaan kokolihahampurilaisen muodossa, mutta eipä mahtunut mahalaukkuun kuin reilu kolmasosa purilaisesta ja yksi lohkoperuna. Sen jälkeen olikin sitten todella tukkoinen olo useamman tunnin.

Keljumus, uskaltaako kysyä minkä lafkan tuotteita oot käyttänyt? Pistä vaikka privaa jos kehtaat. Itseäkin kiinnostaisi kovasti toi V-diet.

Ps. olen kyllä lukenut tosta paljon t-nationilta.

Keljumus, uskaltaako kysyä minkä lafkan tuotteita oot käyttänyt? Pistä vaikka privaa jos kehtaat. Itseäkin kiinnostaisi kovasti toi V-diet.

Ps. olen kyllä lukenut tosta paljon t-nationilta.

En näkisi millään tavalla oleellisena minkä firman tuotteita käyttää. Samaa tavaraahan nuo pääasiassa ovat. P-Storessa näkyy olevan UFS Casein ja Whey 800g edullisena pakettina, tuohon päälle UFS soy ja kaikkia 4 kpl. Siihen päälle kalaöljyä puolisen litraa, pellavasiemenrouhetta ja Lidlin maapähkinälevitettä niin päästään miellyttävään alle 200€ ruokakustannuksiin.

Neljä viikkoa takana hiukan modattua V-dietiä. Kivasti toimi kyllä, eikä mitään ongelmia ollut läpiviennissä. Paino putosi 94->87 ja vyötäröltä lähti 8cm. Hiljalleen palautellut takaisin normaaliimpaan syömiseen 1,5 viikon ajan, ja paino on mennyt vielä 0,5kg alaspäin. Eli ei niitä nesteitä tai muita erikoisesti tunnu palautuneen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Otetaas taas tätä Velocityy vähän esiin....

Aattelin täs kuun vaihtees lähtee koittaan tätä kyseistä ekaa kertaa, hieman ehkä modattuna. Ja olis kiva vähän kuulla tarkennusta.

Eli siis käytännös samat periaatteet pelkil protskudrinkeil vedetään, yks HSM/Viikko.
Sit siihe pellavansiemenet, kalaöljy, monivitamiinit. Niin vaikuttaako tohon hirveesti (osaatteko arvata/kokemuksia) jos syö silti päivittäin jonkun verran kasviksia? Lähinä aattelin vaan siinä pelossa et tulee varmasti kaikkia vitamiineja,mineraaleja ja kivennäisaineita saatua tarpeeks eikä mee ihan rappiolle! :D Tarkotus ois vetää näillä eväillä se 4viikkoa jonka jälkeen kahden viikon "laskeutumisella" normaaliin ruokavalioon.

Otetaas taas tätä Velocityy vähän esiin....

Aattelin täs kuun vaihtees lähtee koittaan tätä kyseistä ekaa kertaa, hieman ehkä modattuna. Ja olis kiva vähän kuulla tarkennusta.

Eli siis käytännös samat periaatteet pelkil protskudrinkeil vedetään, yks HSM/Viikko.
Sit siihe pellavansiemenet, kalaöljy, monivitamiinit. Niin vaikuttaako tohon hirveesti (osaatteko arvata/kokemuksia) jos syö silti päivittäin jonkun verran kasviksia? Lähinä aattelin vaan siinä pelossa et tulee varmasti kaikkia vitamiineja,mineraaleja ja kivennäisaineita saatua tarpeeks eikä mee ihan rappiolle! :D Tarkotus ois vetää näillä eväillä se 4viikkoa jonka jälkeen kahden viikon "laskeutumisella" normaaliin ruokavalioon.

Mä otin tätä 3vko siten, että töissä lounaalla söin 100g porkkanaa protskudrinkin kera ja töitten jälkeen salaattia (kurkku, tomaatti, kiinankaali tms.) sen 250-300g ja pienen kanan rintafileen. Tämä tosin siksi, että mulla oli joka päivä koirien kanssa lenkkeilyä vähintään 45min riippuen vaimon työvuoroista. Kuitenkin niin että kalorit jäi alle 1700kcal reenipäivinä ja alle 1500kcal lepopäivinä ja protskua tuli tarpeeksi.

7kg tippu tuona aikana paino, josta ei kyllä tullut kuin max 1,5kg takasin lopettamisen jälkeen, joka sekin haihtunut sittemmin. Vyötäröltä lähti odotettua paremmin, vaikka vähä soveltaen vedinki tuon. Nälkä ei vaivannut, mutta se että ravintoaan ei voi pureskella tuskastutti välillä.

Onko kukaan kokeillut velocity diet liteä? Tarkempi selostus löytyy täältä.
Itse ajattelin kokeilla syksymmällä, että saan kesällä väistämättä kertyneet kilot karistettua. Aamulla heraa ja illalla proteiinisheikin sijaan tonnikalaa, rahkaa tai raejuustoa öljyn kera.

Täs ny ollaan oltu Velocity dieetil tiistaista asti ja kasviksia en nyt sitten hirveesti ookkaan vedelly. Ainoo jos oon sattunu käymään illalla tekeen jotain kevyttä laji treeniä niin vetänyt sen jälkeen "palkkariks" banaanin.
Pakko sanoo, et ainakin tähän asti ollu aika helppoo! Mitään hirveitä nälkäkohtauksia ei oo tullut. Ja jos nälkä on tullu nii yleensä ollu enää se tunteroinen seuraavaan juomaan.

Täs ny ollaan oltu Velocity dieetil tiistaista asti ja kasviksia en nyt sitten hirveesti ookkaan vedelly. Ainoo jos oon sattunu käymään illalla tekeen jotain kevyttä laji treeniä niin vetänyt sen jälkeen "palkkariks" banaanin.
Pakko sanoo, et ainakin tähän asti ollu aika helppoo! Mitään hirveitä nälkäkohtauksia ei oo tullut. Ja jos nälkä on tullu nii yleensä ollu enää se tunteroinen seuraavaan juomaan.

Mä aattelin lähtee kanssa tähän leikkiin ens viikon maanantaina. Millä proteiinilla oot menny? Paljon tulee hiilareita päivää kohden? TM.com ohjelmassahan vedetään kunnon palkkari treenin päätteeks, ei pelkkää proteiinia.

Piti vielä kysymän kun porukka näyttää mixaavan noita kolmea proteiinia yhteen, niin millä te maustatte sen? Makuhan on ihan järkyttävä jos sitä ei millään mausta.

Viimeksi muokattu:
En oo yhtään laskenu noit kaloreit tai makrojakaumia... Oon menny ihan vaan 5 prodejuomaa/päivä ja treeni päivänä ihan normi palkkari treenin jälkeen. Oon käyttäny Fastin hera 80, ja prode 90. Niitä vähän sekotellu sillai 50/50 tai joskus toista vähä enemmän...

Ihan jees, eka punnitus päivä ja paino 69,8 ja lähtöpaino oli 76! Mut pakko sen verran sanoo et tos oli alla kahden päivän aika hyvä mättöpäivät ja lopetin kans nyt hetkeks kreatiinin käytön! Ja tänään kans eka HSM.

Paljon teille jokka on käyny tämän dieetin läpi niin painoa tullut takas lopettamisen jälkeen? Kun kyl tässä varman jonkin verran nesteitäkin lähtee... Niin ja ootteko myös noudattanut sitä kahden viikon laskeutumista normaali ruokavalioon?

muijalle kerroin tästä, niin tuli huutoa :D
OOTKO HULLU? jne jne.
No joo, ite päätän :)

muijalle kerroin tästä, niin tuli huutoa :D
OOTKO HULLU? jne jne.
No joo, ite päätän :)

ja mul on kuulemma syömishäiriö :( :D

Suositut

Back
Ylös Bottom