Velocity Diet

Päätin tässä että ensiviikolla 4.4 alkaisi dietti, tarttisi ostaa kaikki kamat. (Natuna vedetty tähän asti)

Specsejä oisi 18v/Ap86/187 Salipäiviä ovat Ma,Ke,To,La
Eli jos joku voisi auttaa junnua dietin kanssa, tarttisin siis kaikki mahdl (Kuidut,lisäravinnot yms.)
Tarkoitus olisi kunnialla loppuun asti vetää, mites kreatiini toimii homman kanssa? Taitaa olla pari kertaa kysytty viesteissä, kunnon vastausta saanut.
Jos joku voisi antaa jotain ammattilaisjuomavinkkejä antaa olisi todella hyvä.

Kiitos ja kumarrus jo etukäteen :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
herätellään ketjua kuukauden hiljaiselon jälkeen.. Onkos kukaan viimeaikoina testannut / onko tällä hetkelläkin velocity päällä? millaisia tuloksia on tullut?

Tänään lähti itse asiassa elämän ensimmäisenä dieettinä velocity käyntiin. Tarkoitus olisi kolmisen viikkoa tässä vedellä, ja toukokuussa varmaan uusi kierros. Tänne voisi kai välillä päivittää fiiliksiä, nyt ekana päivänä aika nihkeä olo mutta ei nyt niin paha kuin odotin, huomioon ottaen kuinka paljon ollaan miinuskaloreilla. Katsotaan miten lähtee rullaamaan...

Meikäläinen aloitti eilen tän. Illalla oli aivan järkyttävä olo lenkin jälkeen. Lyhty sammu klo.22, normaalisti kärsin univaikeuksista, enkä nuku ennen klo.01:00, se ongelma katosi ekan päivän aikana...

Tänään ollaan hikoiltu ja huipannut on ihan kiitettävästi.

Maanantaina aamulla mittari näytti 100,3kg / Pituutta 189cm
Tavoitteena pudottaa paino pysyvästi 85kg.

Vedän koko kuuden viikon dieetin.:thumbs:

No niin... Alkaa olee eka viikko takana. Fiilikset meni aika vahvasti tässä threadissa esitettyjen "oireiden" mukaan. Ensimmäiset neljä päivää oli pahoja, mutta tämän jälkeen helpotti huomattavasti.

Painoa on pudonnut nyt 1,5kg, parhaimmillaan oli jo 1,8kg, mut nyt noussut viimeiset kaksi päivää. Ei syytä huoleen, näin se keho toimii.. :)

Treenit kulkenu ihan kivasti, tosin työsarjojen viimeiset toistot ei nouse ihan 100% ja on joutunut jättää viimeisiä nostoja rinnalle. Tänään sitten syödään ensimmäisen kerran kiinteetä ruokaa, mikä on loisto juttu!! omnomnom!

Fiilis on kevyt ja positiivinen. Casein on pahaa. Thermocut toimii kivasti. Lisää fiiliksiä viikon kuluttua.

Noniin... Nyt on kaksi viikkoa velocitya takana ja fiilis on loistava..

Alkupaino oli 100,3kg ja nyt vaaka näyttää 95,9kg. Tällä hetkellä odotan, että neljän viikon päästä ollaan lähellä 88kg:a.

Suosittelen kaikille. Puntissa tulokset pysyneet ja tulevalla viikolla tehdään työsarjoihin ekat nostot. :)

Aloitin tänään taas uuden kuurin. Pari viikkoa ainakin olisi tarkoitus rypistellä ja vappuun asti jos vaan pää kestää. Lähdöt tänään aamulla hirveässä hiilariturpeessa 119,1 kg.

Tulipahan kokeiltua tätä dieettiä tämän ketjun ohjeiden avuin ja hyvinhän siinä kävi. Aloituspaino oli 93,6 kg ja tänä aamuna vaaka näytti 85,7 eli lähes 8 kilon pudotus. Ennen kuurin alkua olin jo laihduttanut useamman kilon, mutta painoa tippui silti alussa lähes 2kg viikossa. Ekat neljä viikkoa olivat yllättävän helppoja, star nutritionin mansikka meni hyvin alas ja nälkä pysyi poissa. Jatkoin kuuria vielä 2 viikkoa mutta söin huomattavasti enemmän kunnon aterioita.

En ole käynyt salilla, eikä minulla ole koskaan ollut mitään lihaksia, joten dieetti saattoi olla väärää laatua minulle mutta tuloksiin voin olla tyytyväinen. Painon putoamisen ohella "yleiskuntoni" on kohonnut entiseen verrattuna paljon ja lenkit ovat nyt helpompia ja pidempiä. Läskiä jäi vielä jäljelle mutta kyllä nyt tuli niin paljon lisää motivaatiota kuntoiluun, että eiköhän lopuistakin kohta eroon päästä.

Onko olo oikeasti loistava vai esitätkö vaan? :D Hieno tulos!

En esitä ollenkaan!! :) Salilla on alkanu menee hienosti ja motivaatio korkeella! Oon nyt viimeisen viikon aikana pystynyt lisäämään treenit 6krt/vk ja tällä setillä mennään tää jäljellä oleva vajaa neljä viikkoa.

Se on tosin myönnettävä, että tietyt proteiinit (FAST hera+) on vaan aivan kaameita. Paras tuote on ollut SportLife Nutrion Whey+ Suklaa.

Laitan sitten täydellisen raportin painon heittelystä, kunhan olen vetänyt tän läpi.

Aloitin tänään taas uuden kuurin. Pari viikkoa ainakin olisi tarkoitus rypistellä ja vappuun asti jos vaan pää kestää. Lähdöt tänään aamulla hirveässä hiilariturpeessa 119,1 kg.

Ihan hyvin on lähtenyt rullaamaan. Tänään aamupaino 115,6 kg. En usko että olen painanut näin "vähän" oikeastaan koskaan sitten peruskoulun/lukion. Kymmenisen vuotta meni tosin aktiivisesti vaakoja vältellessä, mutta intin jälkeen 2006 painoin 117 kg joka on meikäläisen ainoa dokumentoitu "all time low". Tai oli, siis... :D

Viikko numero kolme on nyt takana ja painon pudotuksessa havaittavissa huomattavaa hidastumista. Minkään sortin lipsumisia ei ole tullut. Tosin tuolla kalorivajeella tämä viimeisen viikon tulos on ihan linjassa. Eli tällä viikolla lähti 700gr. Alkupaino oli 100,3kg, nyt 95,2kg eli pikkasen yli viisi kiloa on lähtenyt kolmessa viikossa.

Voi olla, että tämän kuuden viikon dieetin aikana ei lähde ihan tuota kymmentä kiloa, mutta jos sen kasin saisi pois, niin siitä olisi hyvä jatkaa. Treenit on sujuneet hyvin ja nälkää on joutunut kokemaan vain silloin, kun sheikkien väli on venynyt neljään tuntiin tai vähän yli.

Olen tässä miettinyt, että jättäisin päivittäiseen ruokavalioon kaksi sheikkiä per päivä ja söisin kesän ajan aamupala, sheikki, myöhäinen lounas, sheikki ja illallinen. Parhain vaihtoehto voisi kuitenkin olla niin, että jättäisin illallisen Casein pohjaiseksi ja panostaisin päivälliseen, näin saisi varmasti palautumiseen vaadittavat protskut yöaikana käyttöön.

Kuitenkin, olen nyt sitoutunut siihen, että voin mennä 2014 hietsuun patsastelemaan.. :) heheh...

Tosiaan jätin alkoholin pois viikottaisesta ruokavaliosta vuoden vaihteessa. Tällöin koin all time high:n eli 103,8kg. Treenin lisäyksellä sain pudotettua painoa sen kilon kuussa, mutta ruokavalio oli muuten päin veetä suunniteltu, niin totesin tutkittuani näitä "nopeita" dieettejä, että tämän avulla voisi saada tuon rytmityksen kohdilleen. Haasteita tuon salitreenin ja ruokavalion kanssa tuottaa se, että olen pitänyt ovo-lakto-vegetaarista ruokavaliota viimeiset viisi vuotta, jolloin proteiinien määrät jäävät liian helposti vähäisiksi ja hiilareiden ja rasvojen määrät nousevat. Lounasravintolat ovat olleet tämän hiilarirasva-kombon luvattuja keitaita ja olenkin "valittanut" useaan otteeseen ruokalan päällikölle siitä, että kasvissyöjänä heidän ruoasta on mahdotonta rakentaa oikein tasapainoitettua lounasta. Tähän he ovat ilokseni panostaneet, mutta olen silti tehnyt päätöksen, että alan tekemään itse lounaani töihin.

Tämän kuuden viikon sparttalaisen diettaamisen jälkeen, tulen kohtaamaan useita houkutuksia, koska toimin myyjänä B2B-pohjalta ja asiakkaita pitää silloin tällöin viedä syömään. Tähän olenkin jo miettinyt ratkaisuja ja olen päätynyt siihen, että pidän aina proteiinia (patukka/jauhe) salkussa mukana ja ravintolassa sitten syön salaatin ja vissyn, tapaamisen jälkeen sitten protskut naamaan ja vóila, tasapainoinen lounas on saatu toteutettua.

Olen nyt vesiselvänä vielä kuukauden ja tämän jälkeen jatkan systeemillä, että sallin itselleni "nollauksen" kerran kuussa, jos siltä tuntuu. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että vedän sen 24 annosta viinaa ja sen jälkeen pitsalle klo.04 aamulla ja seuraavan kolmen päivän treenit pilalla, vaan sitä, että unesta ei tingitä!! 8 tuntia päivässä on must!

No niin, tässä tuli sunnuntai aamun avautumiset. Täytyy kyllä myöntää, että on kiva kirjoitella tänne, vaikka näitä ei niin moni lukisikaan, koska lähipiirissä ei ole niin paljoa ihmisiä, joita tämä elämän muutos prosessi nyt niin paljoa kiinnostaisi. Täällä pakkiksessa tuntuu kaikki olevan treenaamisen ja ruokavalion suhteen tosissaan, niin vertaistuki tämän sivuston kautta on ollut kullan arvoista tähän asti. Hyvä huomata, että ei tämä ole helppoa kaikille, mutta itsenkuria voi kasvattaa ja lopussa kiitos seisoo! :)

Kyllä näitä lueskellaan. Ihan hyvältä vaikuttaa suunnitelmat. Jos tuo velocity toimii pohjana kokonaisvaltaisesti terveemmän elämän aloittamiselle, niin hienoa. Suunta on oikea :)

Noniin kolme viikko tuli täälläkin täyteen, ja paino tippui 94,5-->88,5. Lipsuttua tuli pariinkin kertaan, kun tulee välillä oltua koko päivä aamusta iltaan milloin missäkin, eikä tuo protskujen mukana kantaminen oikein luonnistu. Yksi "pakollinen" ryyppypäiväkin ja siihen kuuluva syöminen mahtui mukaan. Ihan hyvin kai kuitenkin, 2kg/vko. Nyt mennään pari viikkoa noin ylläpitokaloreilla, mahdollisimman terveellisesti syöden kuitenkin. Saa nähdä paljonko tulee takaisin, nesteitä ainakin vähän varmaan. Alotin tosin kreatiinin käytön heti diietin alussa, joka varmaan on sitonutkin vähän nesteitä kroppaan.

Ihan hyvin on lähtenyt rullaamaan. Tänään aamupaino 115,6 kg. En usko että olen painanut näin "vähän" oikeastaan koskaan sitten peruskoulun/lukion. Kymmenisen vuotta meni tosin aktiivisesti vaakoja vältellessä, mutta intin jälkeen 2006 painoin 117 kg joka on meikäläisen ainoa dokumentoitu "all time low". Tai oli, siis... :D

Viikko takana (tosin kiinteää ruokaa on kyllä mennyt joka päivä, 2-4 ateriaa päivässä sheikkeinä mutta makrot olen pitänyt tuon T-Nationin laskurin mukaisina) ja paino 119,1 kg -> 114,7 kg. Melkoinen startti siis, olkoonkin että tuota aloituspunnitusta edelsi koko viikonlopun mässäily höystettynä oluella ja viinillä joten nestettä on lähtenyt varmaan kolmisen kiloa. Tämä viikko olisi ainakin tarkoitus vielä jatkaa kutakuinkin samalla linjalla.

Onko ihmisten lihaskato pysynyt ihan siedettävissä määrissä dieetin aikana, vai onko kuitenkin kuukausi niin "lyhyt" aika, että lihakset eivät kerkeä häviämään. Kiinnostaisi dieetti, mutta hieman epävarma tästä.

mutta makrot olen pitänyt tuon T-Nationin laskurin mukaisina
Missäs tuo laskuri on? yritin ettiä t-nationin velocity-diet sivulta, mutta ei löytynyt.

Noh, kokeillaas nyt itsekin. 8 viikkoa oon VHH-dietillä puotellu ja alkanut tahti vähitellen hidastumaan. Paino on tippunut 99kg-->93kg ja ajattelin jos tällä menetelmällä saisi pientä boostia rasvanpolttoon. 1-2 viikkoa ainakin näin aluksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom