Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
itse pidin kerran viikossa sellaisen että söin yhden kiinteän aterian. jotain kananfileitä tai vastaavaa. korvattiin sillä 1-2 drinkkiä aterian suuruudesta riippuen.Onko kukaan kokeillut cheattipäiviä tämän aikana? Tai lähinnä niiden vaikutusta pudotetun painon määrään?
Itse vetäisin ainakin muutamia päiviä ihan kunnon mättöö naamaan niin aineenvaihdunta normalisoituu ja sitten uutta dieettiä.onko kellään ketoosidieetiltä tähän siirtymiseen kokemuksia? nyt hillarit alle 30g päivä, aika hyvin on porukalla paino tippunut tällä setillä. Ei millään jaksas hinkata 1kg viikkoon tahdilla jos tällä dieetillä saisi pikkusen potkua tuohon painonpudotukseen joka on tällähetkellä aamulla 92,7kg. Sitten kun tällä dieetillä olisi tiputtanut rivakammin (sanotaanko 3-5vko) painoa siirtyisi takaisin ketolle?
Kiitti vinkistä.. Jos tota ketoo vielä muutaman viikon jaksais ja sit v-loppu mässyä naamaa ja maanantaina starttais tänä kokeiluun..Itse vetäisin ainakin muutamia päiviä ihan kunnon mättöö naamaan niin aineenvaihdunta normalisoituu ja sitten uutta dieettiä.
Semmosta 1000kcal luokkaahan se on. En osaa sanoo häviääkö lihas nyt näin lyhyessä ajassa. Tuskinpa, moni vaan luulee kun laihtuu siitä bulkistaan että lihas häviäisi.. Vetelee niitä aminohappoja sun muita kalamaksaöljyjä ja vitskuja niin kai siitäkin jtn apua. Rohkeesti vaan päälle ja kovaa punttia. Itse huomannut että hiki virtaa kyllä ja ei meinaa aina energia riittää niin hyvin kun kunnon ruualla.Kuinkas isot miinukset sitten vc-dieetissä voi tulla ja suojeleeko proteiinin saanti lihaskadolta, vaikka miinukset voivat olla sen 1000 kcal/päivä?
En osaa sanoo häviääkö lihas nyt näin lyhyessä ajassa. .
11.2: 124,5 kg
15.2: 122,8 kg
Mistä löytys TARKAT ohjeet kyseiseen diettiin? Tai ohjeisiin jota porukka suosittelee, kun niitäkin varmaan useampia on...