Velocity Diet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sama juttu täällä, aloitin tällä linjalla tänään. 124,5 kg aamupaino, kuutisen kiloa pudoteltu marras-joulukuun taitteesta ja nyt olisi tarkoitus koittaa rypistää kymmenisen kiloa lisää tällä kuurilla ja siitä sitten taas perinteisempää diettaamista kohti kaksinumeroisia lukemia. En ihan orjallisesti ajatellut mennä pelkillä pirtelöillä, vaan ainakin saliaamuisin kaurapuuroa hiutaleista (50 grammaa kuivana) ja varmaan tulee suolanhimoon vedettyä 1 Fond du Chef-setti päivässä.

Saas nyt nähdä mitä tästä tulee, oksennustauti ainakin iski päälle heti (poika oksenteli lauantaina, nyt sitten meikäläisen vuoso) mutta onneksi noita sheikkejä ja liemiä on helppo oksentaa... :-/ Treenit jää vaan väliin ainakin siihen asti että kyykkääminen ei aiheuta pääsyä salikomedia-ketjuun. :-)

Ite vetäny about 5 päivää nyt ja pakko oli kahtoo motivaattorina niin 94kg -4kg. Välillä käyny aamulla kävelee ja punttia 5krt viikko about. Tosin välillä oon syöny jonkun pienen esim. ruispalan sipulillajajuustolla tai jonkun tomaatin. Aamun alottanu pikku kulhollisella kaurapuuroo. Onhan tota energian puutetta ja aamulla varsinkin vaikee nousta kun mahaa kurnii ja väsyttää. Mut ei siinä mitään kyllä se päivä siitä käytiin. Ei jaksa liian tosissaan ottaa että voi sitä jonkun kanasalaatin vaikka sitten pe ottaa. Hikivirtaa entistä ahkerampaan ja tuntuu että keho tuottas enemmän lämpöä. Tän jälkeen olis kyllä hyvä jatkaa ketodieetillä jos vaan olisi mahkuja.. Katotaan tätä nyt 15pv ainakin vielä.

Tänään aloitin. Aamupaino 89.7kg. Katsotaan nyt kestääkö pää.

No totta vitussa kestää.

Itse aloitin maanantaina toisen kerran tätä tekemään, edellisellä kerralla 115-97, nyt paino taas 102 joten tästä on suunta vain alaspäin. Pieruheralla mennään kuten viimeksikin ettei vaan maha vahingossakaan ole hiljaa.

Wendlerin 5/3/1 on kieltämättä jännää tehdä tässä samalla... Saa nähdä miten treenipainojen käy.

No totta vitussa kestää.

Itse aloitin maanantaina toisen kerran tätä tekemään, edellisellä kerralla 115-97, nyt paino taas 102 joten tästä on suunta vain alaspäin. Pieruheralla mennään kuten viimeksikin ettei vaan maha vahingossakaan ole hiljaa.

Wendlerin 5/3/1 on kieltämättä jännää tehdä tässä samalla... Saa nähdä miten treenipainojen käy.

Kolmannen viikon vitoset on takuulla riemunkiljahduksia aiheuttavaa kamaa. Tsemppiä!:whip:

Hitto että tekisi mieli aloittaa tämä dieetti, mutta onko ihmisillä oikeasti lähtenyt paino läskistä, eikä lihaksista, vaikka kalorithan voi olla sen -1000/päivä?

No totta vitussa kestää.

Haha... Joo nyt siis kolmas aamu menossa ja hyvin tuntuu pääkoppa kestävän. Ajattelin tän olevan hankalampaa, mut ei ole ollut mielitekoja juuri yhtään. Tarkoitus on nyt alkuun ainakin kaksi viikkoa mennä tällä ja tsekkaa sit uudestaan, jos jatkan vielä pidempään vai siirryknkö "maltillisempaan" dieettiin.

Summasin eiliset hiilarit yhteen ja sain tulokseksi 8,8g. T-nationin kaavan mukaan pitäis tulla 62-113g. Varmasti hiilarien määrä vaikuttaa treeniin, mutta onko tuosta muuta haittaa? Lisäksi kiinnostaisi tietää mitä mieltä olette 1jakoisesta (Arnoldin G6) ohjelmasta Vdieetin kanssa.

Haha... Joo nyt siis kolmas aamu menossa ja hyvin tuntuu pääkoppa kestävän. Ajattelin tän olevan hankalampaa, mut ei ole ollut mielitekoja juuri yhtään. Tarkoitus on nyt alkuun ainakin kaksi viikkoa mennä tällä ja tsekkaa sit uudestaan, jos jatkan vielä pidempään vai siirryknkö "maltillisempaan" dieettiin.

Summasin eiliset hiilarit yhteen ja sain tulokseksi 8,8g. T-nationin kaavan mukaan pitäis tulla 62-113g. Varmasti hiilarien määrä vaikuttaa treeniin, mutta onko tuosta muuta haittaa? Lisäksi kiinnostaisi tietää mitä mieltä olette 1jakoisesta (Arnoldin G6) ohjelmasta Vdieetin kanssa.

Jos 2 viikkoa pärjäät niin pärjäät helposti loputkin. Ensimmäinen viikko on vaikein IMO, varsinkin viikonloppu. Sitten kun ensimmäiset 1-ateria-per-päivä setit alkaa, niin homma on lastenleikkiä. G6 mielestäni ole muuta vikaa kuin suhteellisen pitkät sarjat. Toki jos treeni sujuu hyvin niin mikäs siinä, itellä tosin loppuu puhti samantien kun mennään 8 toiston yläpuolelle.

Mahtaisikohan tämän dieettikerran jälkeen näkyä ensimmäistä kertaa ikinä edes ylimmät palikat.. Lupaan upata tänne kuvan mikäli näkyy. Oliskohan joku ennen-jälkeen systeemi plussaa? Tosin multa on jo nesteet lähtenyt ni en ole niin michelinmiehen näkönen..

Vitutus iskee. Paino ei tipu.

ma: 89.7kg
ti: 88.2kg
ke: 87.5kg
to: 87.5kg
pe: 87.7kg

Eli parina ekana aamuna on tippunut ja siihen jäi. Mikäs tässä nyt menee perseelleen?????

Mietin tämän dietin aloittamista ja olisi muutama kyssäri. Mitä vitamiineja joudun ostamaan? Onko Fastin hera80-protsku tarpeeksi hyvää tavaraa tähän hommaan vai pitäiskö ostaa jotain muuta?

Mietin tämän dietin aloittamista ja olisi muutama kyssäri. Mitä vitamiineja joudun ostamaan? Onko Fastin hera80-protsku tarpeeksi hyvää tavaraa tähän hommaan vai pitäiskö ostaa jotain muuta?

Siitä vaan ketjua lukemaan. Noihinkin kysymyksiin on vastattu jo moneen kertaan.

Kaksi kiloa viidessä päivässä ja kaveri valittaa että paino ei tipu? Anteeksi, mutta WTF??!?

Päivittäin vaa'alla pomppiminen on ihan yhtä tyhjän kanssa. Yhtenä päivänä on kilo paskaa suolenmutkassa, toisena aamuna on viimeistä hikipisaraa myöden kaikki nesteet pihalla. Punnitse itsesi viikottain aina ruokapäivän aamuna niin ei tarvi stressailla tyhjästä.

Kaksi kiloa viidessä päivässä ja kaveri valittaa että paino ei tipu? Anteeksi, mutta WTF??!?

Päivittäin vaa'alla pomppiminen on ihan yhtä tyhjän kanssa. Yhtenä päivänä on kilo paskaa suolenmutkassa, toisena aamuna on viimeistä hikipisaraa myöden kaikki nesteet pihalla. Punnitse itsesi viikottain aina ruokapäivän aamuna niin ei tarvi stressailla tyhjästä.

Viikon keskiarvo on myos hyva tapa seurata painon putoamista. siina tasottuu sopivasti noi paskaasuolessa ja tyhjat paivat.

Kyll se paino siitä tippuu nou proplem. Paljon vaan kovaa punttia ja aeroobista jonku verran. Kaikki vitsku on vaan plussaa. Terveitä öljyjä kannattaa vetää kunnolla kuten kalamaksaa, ei niihin kuole. Aminohapotkin kai ihan jees, BCAA ja pellavansiemeniä vaan protskujuoman joukkoon. Vettä kannattaa juoda paljon.

On ihan riittävän hyvää. Kaseiini kuulemma pitää nälkää paremmin, mutta jos mies kestää pienen näläntunteen, niin hyvin menee herallakin. Vitskuista en tiedä, itse otan Multivitaa ja omega-3 kalaöljykapseleita aamuisin. Kai noiden vitskujen kanssa vois enemmänkin hifistellä, mutta hyvin olen hengissä pysynyt näinkin, eihän tätä totaalipaastoa ole kuin nelisen viikkoa.

Tiempo, kiskotko mitään ylimääräistä dieettiin kuulumatonta? Ja ei kannata mielestäni päivittäin siellä vaa'alla käydä. Itse kävin kun aloitin, ja seuraavaksi käyn kun lopetan. Katso 2 viikon ajalta että miten sujuu, jos sitten pätkii niin mieti asiaa uudelleen.

Tiempo, kiskotko mitään ylimääräistä dieettiin kuulumatonta?

Vedän naamarista alas päivittäin 5 sheikkiä, mivitotalia, omega-kapselit, pellavansiemenrouhetta ja BCAA:ta.

- - - Updated - - -

Yhtenä päivänä on kilo paskaa suolenmutkassa, toisena aamuna on viimeistä hikipisaraa myöden kaikki nesteet pihalla.

Eiköhän suolenmutkat ole aika hyvin tyhjentyneet tässä viimepäivien aikana.

ma: 89.7kg
ti: 88.2kg
ke: 87.5kg
to: 87.5kg
pe: 87.7kg

Eli parina ekana aamuna on tippunut ja siihen jäi. Mikäs tässä nyt menee perseelleen?????

suosittelen sulle että käyt vain kerran viikossa vaa'alla, kokonaisuutena painoa taatusti putoaa, ei välttämättä joka päivä, nestevaihtelua yms. ja Xylimax lue jumalauta ketjua, ei varmaan kovin montaa viestiä tarvi ylöspäin mennä nähdäksesi että ihan tasan mikä vain roheiini käy. vitamiineja ostelet ihan maun mukaan, itse olen vetänyt dieetin sekä täyshifistelynä vitullisen pillerisetin kera, että täysin ilman mitään pillereitä. huomannut paskan vertaa eroa.

Eiköhän suolenmutkat ole aika hyvin tyhjentyneet tässä viimepäivien aikana.

Nestemäärät voivat kuitenkin vaihdella kilokaupalla päivästä toiseen, eli turhaa tuijotella sitä painoa päivittäin. Ainakin jos se aiheuttaa ahdistusta ja "tulospaineita".

Itse aloitin myös maanantaina, ja aika saman tapaista käyrää piirtää.

11.2: 124,5 kg
12.2: 123,7 kg
13.3: 122,6 kg
15.2: 122,8 kg

Lienee ihan normaalia, ensin lähtee hurjasti nestettä ja sitten tasaantuu kun menetys alkaa olla enemmän kiinteän aineen puolelta.

Onko tästä jotain "tutkittua" tietoa, toimiiko tälläiset 2-3vk ankarat dieetit jotenkin erityisen hyvin rasvanpoltossa? Tai siis tarkoitan, että mistä sitä tietää, ettei lähde vaan 4kg nestettä ja 1kg rasvaa ja 1kg lihasta.

Onko teillä painon lasku ollut pysyvää?

Huvittaisi ottaa dieettiin pikku spurtti, nyt tiputeltu 6vk tahdilla 0,3 kg - 0,7 kg viikossa.

Onko tästä jotain "tutkittua" tietoa, toimiiko tälläiset 2-3vk ankarat dieetit jotenkin erityisen hyvin rasvanpoltossa?

No tuota... V-diethän on 6-7 viikon dieetti, eikä mitenkään kauhean ankara sellainen. 5-6 ateriaa päivässä, kalorit 1800-2000 päivässä meikäläisellä.

Toimiiko se rasvanpoltossa jotenkin erityisen hyvin? Tuskin. Ainakaan yhtään sen paremmin kuin mikään muukaan vastaavilla makroilla/vajeilla vedetty dieetti.

Minä otin tämän testiin kahdesta syystä. Ensinnäkin ajattelin, että tällä olisi helppo ottaa nimenomaan tuollainen "spurtti" jotta saisi vähän erinäköisiä lukuja tuohon vaakaan ja sitä kautta taas lisää motivaatiota jatkaa laihduttamista ylipäätään. Toiseksi toivon tämän kuurin korjaavan ruokatottumuksia, ennen kaikkea annoskokoja.

Varmasti osa painosta tulee takaisin kun taas aloittaa "normaalin" ruokailun. Kahdesta ja puolesta kilosta tässä triidissä on kait puhuttu tuollaisena "normaalina" takapakkina lopetuksen jälkeen?

Muoks: Nuo kalorit otin siis siitä laskurista joka tuolla t-nationin sivuilla on. Itse olen vedellyt vähän pienemmillä, 1500-1600 luokkaa. Makrojen osalta vähensin hieman proteiinia ja hiilareita ja lisäsin rasvaa, noin 50-55/5-10/30-40 PHR-makroilla olen mennyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom