Velocity Diet

Nyt muutamia sivuja lukeneena niin aika suuria tuloksia porukka saa :D Pitää jossakin vaiheessa kyllä kokeilla! Tuleekos sitten porukalla miten nopee takasin esim 1kk säteellä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kuukauden vedin ja samantien kun dieetti loppu niin menin kebabbilan seisovaan pöytään ja söin niin että vatsalaukun repeämä ei ollut kaukana :D en mä oo koskaan jaksanu mitään hifistelysiirtymiä vetää

Tarkoitus olisi aloittaa ensi viikon aikana ja vetää 2-3 viikkoa läpi. Protskuksi on hankittuna gourmet-pro kaseiiniprotskua useempi pussi, joka kyllä vakuutti maullaan. Pellavansiemenrouhetta täytyisi jostain käydä myös hakemassa, mutta vitamiinien ja mineraalien saanti vielä mietityttää. Jos vetäisin Omega-3:sia sekä Vimi Pro :ta. Pärjääkö näillä vai tarvisiko vielä jotain lisäksi?

21 päivä starttasi tänään, pudotus on 9,5kg. Helppoa kuin mikä, tosin 17. päivänä täytyi "xiitata" ja ottaa yks HSM aikaisemmasta suunnitelmasta poikkeuksena... Alkoi heikottamaan niin hirveästi, että kanasalaatilla pelastettiin loppupäivä.
Vielä tämä viikko ilman HSM:ja, jonka jälkeen 2kpl HSM / viikkoon, kahden viikon ajan.
Tuon jälkeen 7kpl HSM / viikkoon, kahden viikon ajan, jonka jälkeen kuuri on ohitse!

10 päivää takana, painoa lähtenyt 4--7 kiloa (lähtöpaino n. 112--114kg, pituus 182cm).

Toistaiseksi aivan hämmästyttävän helppo dieetti, kun ei tarvitse koko ajan olla laskemassa ja suunnittelemassa. Verensokerikin tuntuu pysyvän tasaisena, eikä sen takia tule herkutteluhimoja.

Ovatko muut vetäneet niin että syöneet kuitenkin vähän oikeata ruokaa? Koulusta kuitenkin saisi ilmaisen hyvän ruuan, niin en viitsisi alkaa tuhlaamaan siinä rahojani ja nähdä vaivaa ottaa sheikkeriä mukaan kouluun. Millä kaloreilla pyöritte dietin aikana ja ovatko lihakset säilyneet? näyttää melkein liian hyvältä ollakseen totta tämä dietti. Itsellä alkanut pieni lihotuskuuri ja tekisi mieli oikeasti jo melkein aloittaa kyseinen dietti vaikka dietattavaa ei kauheasti olekkaan

AAAAAAAAAAAAAAA morooo. Nyt pakko ns. elämäni ekaa kertaa ruveta harkitulle dieetille. Minulla on pi172/pa85 ikää 22, tullu treenattua about 5 vuotta, tulee toki uitua ja lenkkiä sillon tällön. Lihasta kyllä löytyy mutta istueltaan kun katsoo mahaa niin näyttää todella fat :D Oliskos tää magein dieetti meikäläiselle jos otetaan 2kk dieettiaikaa, koskaan ei tiedä kerkeänkö kauemminkin.. Ajattelin kantsisko tätä vetää 2vk-1kk ja sitten siirtyä jollekkin toiselle dieetille? Treenata osaan kyllä kovaa! Monta kertaa päivässä pitäs minun painosen juoda drinksu? Rupeen nyt lukee tätä topickki. Sanokeehan mitä jauhetta tilaan tuolta fittnesstukusta? Kiitos vastanneille! Ps; sori oli tätä kirjottaessa vähän outo fiilis :D ps: olen selvinpäin!

onhan täällä noita ohjeita pilvin pimein jos jaksat selata. vedä 1kk vaikka ja ota 5 drinkkiä päivässä, 6 treenipäivinä, ota myös jotain lisäherkkuja kuten vitamiineja, pellavansiemenrouhetta yms. roheiiniksi käy halvin mahdollinen pieruhera. mutta voit toki ostaa kaseiinia, jotkut väittävät pitävän paremmin nälkää loitolla, itse en hirveää eroa huomaa.

AAAAAAAAAAAAAAA morooo. Nyt pakko ns. elämäni ekaa kertaa ruveta harkitulle dieetille. Minulla on pi172/pa85 ikää 22, tullu treenattua about 5 vuotta, tulee toki uitua ja lenkkiä sillon tällön. Lihasta kyllä löytyy mutta istueltaan kun katsoo mahaa niin näyttää todella fat :D Oliskos tää magein dieetti meikäläiselle jos otetaan 2kk dieettiaikaa, koskaan ei tiedä kerkeänkö kauemminkin.. Ajattelin kantsisko tätä vetää 2vk-1kk ja sitten siirtyä jollekkin toiselle dieetille? Treenata osaan kyllä kovaa! Monta kertaa päivässä pitäs minun painosen juoda drinksu? Rupeen nyt lukee tätä topickki. Sanokeehan mitä jauhetta tilaan tuolta fittnesstukusta? Kiitos vastanneille! Ps; sori oli tätä kirjottaessa vähän outo fiilis :D ps: olen selvinpäin!

:face::face::face::face::face:

*huokaus*

Koitapa nyt nähdä itse EDES HITUSEN vaivaa oman itsesi ja dieettisi eteen ja Zekkaapa vaikka tämä: http://velocity.t-nation.com/free_o...ty_diet_30#the-diet/velocity-diet-program-3-0

edit: naider ehtikin jo toteamaan saman asian hieman rakentavammin.

Alotin tänään tän, katotaas miten jakselee. 2 viikkoo nyt alkuun ja kahtoo sitten lisää.. Mitenhän vaikuttaa kun painoo on 85kg ja laskeskelin että whey80 juon about 1,5dl kerralla ja 6kpl pv, laskin nopeeta kalorit n.1200. Kannattasko jotain muutakin tähän nyt ottaa mukaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom