Terve! Olen tässä muutaman päivän lukenut kyseisestä velocity dieetistä mutta en ole ihan varma mitä ostan ja kuinka paljon sitä nautin ja milloin.. Ensi viikolla olisi tarkoitus aloittaa. 185cm/108kg tällä hetkellä ja salilla käyn melkein päivittäin. Voisiko joku teistä kokeneista auttaa minua kertomalla mitä ostan kaappiini ja paljonko sitä vedän sitten.. Iso kiitos auttajille
Mä ostin netistä Kuntokaupasta seuraavat kamat kun arvelin ettei oo mitään järkeä alkaa tilailla jenkeistä jotain aineita, sovelsin siis T-Nationin ohjetta;
Self Omninutrionin Micro Whey 100% Active, saman valmistajan Casein sekä Active Marin Omega 3-napit, Sport Life Nutritionin Night Time proteiini sekä Recovery + palautusjuoma.
Näiden lisäksi syön aamulla 2 ruokalusikallista Valo24h:n Pellavansiemenrouhe+mustikkaa (K-kaupasta) puoleen purkkiin rahkaa, sekä BiQ-kuitukapseleita (K-kaupasta). Proteiinit vedän casein-whey-whey-casein-night time rytmillä, en pysty aina katsomaan kellosta koska 'syön' joten jos on vaarana pitempi väli, kaseiini pitää nälkää paremmin kuin hera. Napit (kuitu ja omega3) otan 2 kertaa päivässä 2 nappia. Suositus mulle oli lepopäivänä noin 1350 kcal mutta oon siis vetänyt huomattavasti pienemmillä kaloreilla, noissa purkeissa lukee kyllä grammat ja määrät, joten laskin vaan käteen Recoveryn otan vain salitreenin jälkeen. Jos on hirveä suolanhimo, otan palan tuoretta kurkkua ja päälle suolaa, ei pitäis romuttaa dieettiä kun kokonaisenergiansaanti pysyy siinä marginaalissa, minkä itsellesi asetat.
Itse oon laihtunut 20 päivässä "vain" 4 kg, olen siis nainen 37v 170 cm, alkupaino oli 72,8 ja nyt keikutaan 68:ssa. En kuitenkaan ollut alunperinkään pelkkää taikinaa, vaan myös lihasta, ja ajoitin kovemman salitreenin aloituksen samaan tän dieetin aloituksen kanssa. Ennen dieettiä olin loukkaantumisen takia telakalla lähes 2 kk, joten OLETAN että tällä puntaamisella on myös vaikutusta siihen, paljonko painoa putoaa. Unentarve on suurempi normaalitilaan verrattuna, samoin hieman paleltaa koko ajan, mutta nämä ovat miinuskaloreilla ihan normaaleja oireita, mitä oon ymmärtänyt. Aerobinen treeni maistuu puulta, mutta salilla sujuu Arskan kultainen 6 (paitsi se leuanveto...) Tsemppiä sulle, suosittelen kyllä tätä kaikille, sillä ainakin itsellä sen alun 3-4 päivän jälkeen olo on energisempi ja on ihanaa kun vaatteet ei kiristä