Velocity Diet

Tää mamma teki myös päätöksen aloittaa tämän dietin merkkipäivän kunniaksi! Eli vitamiinit löytyy, proteiiniajauhe löytyy, öljyä on. Vähän pelottaa, mitä se tää pää parka sanoo moisesta kokeilusta. Olen koittanu tästä ketjusta nyt poimia kaiken oleellisen.
Jos mä nyt oikeesti tulen sellaseen tunteeseen, että pakko saada jotain tuhdimpaa massuun niin onko toi maitorahka sitten se järkevin vaihtoehto millä "tankata" ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^tsemppiä sulle

Mulla oli tänään dieetin toinen päivä ja vastaan tuli pieniä hankaluuksia treenin kanssa eli voimat/kestävyys vähissä. Myös päänsärky iski, mutta pieni annos merisuolaa veden kanssa auttoi nopeasti. Aika hardcoreahan tämä on, mutta painon junnatessa lähes pari viikkoa paikoillaan päätin kuitenkin kokeilla.

Tohon maitorahkaan en osaa ottaa kantaa, mutta ymmärtääkseni tässä on pääpoittina juuri se, että mitään "ylimääräistä" ei nautita. Vaikka tuskinpa dieetti rahkaan kuitenkaan kaatuu. Henkistä kanttia tässä tosiaan koitellaan.

Viimeksi muokattu:
Paljonko muuten urheilette kuurin aikana?

Kolmas viikko velocitya takana ja painoa lähtenyt 116,1->108 eli ihan ok. Urheilusta sen verran että olen ollut sairaana 2 viikkoa dieetistä (flunssa) joten en ole hirveesti päässyt treenaamaan muutenkaan mutta esim. eilen vedin punttitreenin ja illalla vielä spinningin ja täytyy sanoa että kyllä ainakin mun kokoinen äijä 192 cm/108 kg on aika finaalissa ton treenauksen suhteen. Olen yrittänyt tehdä semmoisia 0,5-1 tunnin koirankusetuslenkkejä että saisi edes jotain liikunta. Jotkut esim nim. Lostedt on vetänyt 5 punttitreniä viikossa mutta itse en kyllä moiseen olisi pystynyt. Kehottaisin menemään periaateella etä kaikki mitä jaksaa tehdä on plussaa mutta jos ei energiat riitä niin keskittyy tohon ruokavalioon ja lepäilee sitten vaikka kotona. :)

Huomenta! Henkistä kanttia juu :) ja ymmärrystä työyhteisössä...
Itse kokeilen pitää urheilun 3-4 punttia viikko, vaihtaen kilomääriä ja sarjojen pituuksia tuntemuksen mukaan. Ja jos päänuppia alkaa kotona kovin kiristellä niin tennarit jalkaan ja rauhalliselle kävelylle. :hyper:

Paljonko muuten urheilette kuurin aikana?

Kolmijakoinen treeni kerran viikkoon + pari aerobista välipäivinä, viikonloput lepoa. Saa nähdä miten jaksaa, mutta olen vastaavaa rutiinia noudattanut aiemminkin hyvin alhaisilla kaloreilla, joten eiköhän se siitä. Omat mitat 183/86 ja ajattelin saada painon alkamaan seiskalla ennen vappua, mikä tarkoittanee reilun kympin rasvoja.

Nyt täytyy tehdä sarjassamme tyhmät kysymykset; mihin te ootte ton protskun sekottaneet? Veteen vai maitoon. Ekka päivä alkaa olla pulkassa ja hoksasinpa että yksi juoma taitaa jäädä juomatta. Samoten on öljy ottamatta ja yksi kalaöljykapseli pitää heittää nassuun,samoin pellavarouheet, jotka saa oottaa aamuun. Rytmi on ollu tänään juomilla klo 7,11,17, 19.30(sali palari) ja ennen 22 otan viimosen juoman. Tuli toi yks pitkä väli vähän vahingossa,kun en tajunnu ottaa asioille mukaan drinksua.
Ruoka on käynyt mielessä kaks miljoonaa kertaa ja pään sisällä on käyty sellasta pulinaa syistä miksi tämä on kokeilemisen arvonen. :)
Salilla kävin puntteja heiluttelemassa ja olotila oli sen suhteen ihan normi. Jossaki kohtaa kävi päässä sellanen huimausolo,mutta meni nopeesti ohi.
Hiton paljon mukavampi olo mahassa jo nyt. Vitamiinit(pore muodossa) veti aamulla suoliston tyhjäksi, joten ei pitäs olla ummetusta tiedossa.

Nyt täytyy tehdä sarjassamme tyhmät kysymykset; mihin te ootte ton protskun sekottaneet? Veteen vai maitoon. Ekka päivä alkaa olla pulkassa ja hoksasinpa että yksi juoma taitaa jäädä juomatta. Samoten on öljy ottamatta ja yksi kalaöljykapseli pitää heittää nassuun,samoin pellavarouheet, jotka saa oottaa aamuun. Rytmi on ollu tänään juomilla klo 7,11,17, 19.30(sali palari) ja ennen 22 otan viimosen juoman. Tuli toi yks pitkä väli vähän vahingossa,kun en tajunnu ottaa asioille mukaan drinksua.
Ruoka on käynyt mielessä kaks miljoonaa kertaa ja pään sisällä on käyty sellasta pulinaa syistä miksi tämä on kokeilemisen arvonen. :)
Salilla kävin puntteja heiluttelemassa ja olotila oli sen suhteen ihan normi. Jossaki kohtaa kävi päässä sellanen huimausolo,mutta meni nopeesti ohi.
Hiton paljon mukavampi olo mahassa jo nyt. Vitamiinit(pore muodossa) veti aamulla suoliston tyhjäksi, joten ei pitäs olla ummetusta tiedossa.

veteen tietenkin sekoitetaan,maitoon sekoitettuna kalorimäärät nousee aika paljon,litrassa maitoa on 49grammaa sokeria joten hiilari määrä nousis liian korkealle.

Veteen sekotan, mutta otan 2 x pvä kaseiinia ja 2 x pvä heraa, ja illalla ns. yöproteiini (sport life nutritionin)
Aamulla rouheet 1/2 purkkiin rahkaa, mutta öljyjä en käytä ollenkaan, kalaöljykapseleita neljä päivässä. Otan vitskujen lisäksi myös kuituvalmistetta nappeina, koska noita perkeleen rouheita ei pysty syömään niin paljoa että tulis kuitua tarpeeksi ja onhan niissä rouheissa kaloreitakin.

kolme ekaa päivää oli kauheat mieliteot ja ruoka kummitteli takaraivossa mutta sitten helppas ja nyt ei tee mieli sapuskaa yhtään. PIDÄ PINTASI, kyllä se siitä! Itse oon tehnyt 3 salitreeniä viikossa Arskan kultainen 6-setillä ja ainakin toistaiseksi oon jaksanut hyvin, mutta toisaalta painokaan ei ole tippunut vielä paljoa (13 päivää takana) eli vaan reilun kolme kiloa ja junnasi varmaan viikon paikoillaan. Ilmeisesti se on kuitenkin normaalia, joten jatkan hymyssä suin tän tulevan pari viikkoa + siirtymäviikot päälle. Tsemppiä sulle ja kaikille muillekin dieettaajille <3

Mulla alkoi tänään vähän velocityn tapainen 28 päivän kokeilu. :) Syön päivässä kaksi kertaa heraproteiinia ja kaksi Easy Diet-jauhetta (makeita taitaa mennä vain alas..) sekä pellavansiemenrouhetta ja omega-3-kapseleita. Lisäksi mulla on Diet Stack-rasvanpolttajaa, CLA:ta ja vitamiineja muutenkin käytössä. Treeniä yritän pitää sen 3 krt/vko salitreeni yllä ja pari aerobista päälle. En usko, että heti alkuun intervalleja menee salin jälkeen. :jahas: Sen verran kalorit jää alas.

Tiedän, että ongelmaksi nousee ensimmäiset neljä päivää. Nyt mulla on tosi oksettava olo ja väsyttää. Pitänee ottaa ruususuolaa vähän; olisiko muita vinkkejä? Jotenkin sellainen tolvana olo ja yleensä juuri tämän takia mä en ole koskaan päässyt ketoosiin ja polttamaan kunnolla rasvaa, kun olen sitten sortunut syömään jotain höpöä. :face: Nyt pitää läskit heittää helkkariin ja jos kympin saisi pois, niin jahuu!

Paljonkohan ne Velocityn tulokset keskimäärin kuukaudessa on ts. pudotukset?

Tsemppiä itse kullekkin dieetin alottajalle! Mahtavaa, kun laitatte tänne inffoa. :D

Mulla on päivä kaksi menossa ja olo ihan ok. Töissä meinas ennen 11 vähän tehdä pahaa ja huipata,mutta meni ohi kun otin protskun. Mulla on toi protsku halvinta mahollista ja ihan niin juuttaan pahaaki vielä, että hyyyyi hyyyyyi. Onneks vaan 700g pussukka, joten heti sen loputtua ostan kunnon proteiinia. Yöprotskun alotin myös eilen ja olipa aamulla ihana herätä 5.45, kun ei ollut minkäänlaista nälän tunnetta!

Mä veikkaan, että viikonloppu on mun pahin hetkeni, kun on vapaata töistä, perhe koolla ja on aikaa olla vaan. Pitänee salitreeniä sijottaa tohon viikonloppuun vaikka niin, että otan kevyttä aerobista matolla/pyörällä. Olen kuitenkin päätökseni tehnyt pitkällä harkinnalla ja aijon tällä kertaa onnistua tässä projektissa.

Eilinen salitreeni meni juuri sinne minne pitiki. Hauikset ja rintalihakset on niin kipeenä,että hyvä kun koskea pystyy. Samoin lapaluiden kohdalta nojattaessa tuntuu lihaskipu. Massuaki tein pallon kanssa, mutta fuskasin näköjään kun ei erikoisempaa tunnetta. Mun treeni on yläkroppa painotteista johtuen alaselän ongelmista,joihin odotan apua ja neuvoa fysiatrian puolelta.

Pellavansiemenrouheesta on leideiltä kysyttävä, että paljonko te ootte sitä ottanu? Mä oon huitassu proden sekaan 10g aamulla ja 10g päivällä. Ja mikä öljy ois sellanen suht.mauton sekä määrä?

Mulla alkoi tänään vähän velocityn tapainen 28 päivän kokeilu. :) Syön päivässä kaksi kertaa heraproteiinia ja kaksi Easy Diet-jauhetta (makeita taitaa mennä vain alas..) sekä pellavansiemenrouhetta ja omega-3-kapseleita. Lisäksi mulla on Diet Stack-rasvanpolttajaa, CLA:ta ja vitamiineja muutenkin käytössä. Treeniä yritän pitää sen 3 krt/vko salitreeni yllä ja pari aerobista päälle. En usko, että heti alkuun intervalleja menee salin jälkeen. :jahas: Sen verran kalorit jää alas.

Tiedän, että ongelmaksi nousee ensimmäiset neljä päivää. Nyt mulla on tosi oksettava olo ja väsyttää. Pitänee ottaa ruususuolaa vähän; olisiko muita vinkkejä? Jotenkin sellainen tolvana olo ja yleensä juuri tämän takia mä en ole koskaan päässyt ketoosiin ja polttamaan kunnolla rasvaa, kun olen sitten sortunut syömään jotain höpöä. :face: Nyt pitää läskit heittää helkkariin ja jos kympin saisi pois, niin jahuu!

Paljonkohan ne Velocityn tulokset keskimäärin kuukaudessa on ts. pudotukset?

painon putoaminen riippuu täysin miinus kalorimäärästä,eihän tässä velositissä tai muissa pussi dieeteissä mitään taikaa ole perustuvat vain suureen kalorivajeeseen.olen itse ihmetellyt sitä että jotkut vetää 1400-1800kcal veloa,itse kyllä ehdottomasti tuommoisessa tapauksessa söisin "oikeaa"ruokaa,oma kalori määrä on noin 600-800kcal/pvä.vedän nykyisin 1-2viikon kuureja(kuudes menossa) ja paino putoaa noin 4-6kg josta pari kiloa nesteitä.syön kiinteää ruokaa 2-3 annosta ja drinkkejä 1-2/pvä,eihän tämä enää varsinaisesti meikäläisellä enää mikään velo ole kun olen sitä muokannut itselle paremmin sopivaksi,mutta pääasia on että toimii.

painon putoaminen riippuu täysin miinus kalorimäärästä,eihän tässä velositissä tai muissa pussi dieeteissä mitään taikaa ole perustuvat vain suureen kalorivajeeseen.

Tiedän. No, itse tässä nimenomaan kysymyksessäni mietin tuollaista 550-800 kalorin dieettiä, koska itsekin siis teen tätä VLCD-tyyliin.

Pellavansiemenrouheesta on leideiltä kysyttävä, että paljonko te ootte sitä ottanu? Mä oon huitassu proden sekaan 10g aamulla ja 10g päivällä. Ja mikä öljy ois sellanen suht.mauton sekä määrä?

Mulla on käytössä K-marketista ostettu VALO 24 h paahdettu rouhittu pellavansiemen + mustikka, 2 ruokalusikallista aamuisin puolen purkkiin rahkaa. Öljyä en käytä kun en kertakaikkiaan saa mitään öljyä juomalla alas, ja noi pertelöt menee joo mutta jos olis öljyä joukossa niin ei tod menis.

T-nationin Velocity Diet laskelmassa mun pitäis vetää päivässä semmoiset 1300 kcal reilu ja treenipäivänä rapiat 1700 kcal mutta tuo rouhe+rahka + 5xprotsku tekee jotain 700 kcal ja treenipäivinä siis palkkari tuohon päälle. Ihmettelen vaan että koska tämä mun kroppa lakkaa pitämästä kiinni läskistä...

Itse kokeilin tätä viime syksynä. Lähtöpainoa oli sillon n. 103, ensimmäisen viikon aikana lähti yli 7 kg. Dieetti loppui seuraavan viikon aikana kun rupesin oksentelemaan joten se jäi vähän siihen. Voisin kyllä kuvitella kokeilevani uudestaan, etenkin nykyisen dieetin loppuvaiheessa, vikat pläskit poijes..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom