Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa kokeilla vehnälesettä et saa kuidut täyteen. 100g/150kcal/14g prots./11g hiil./5,6g rasv./49g kuitu. Itse lisäilen joka juoman joukkoon 10g lesettä.
Pari kyssäriä.....
1) mistä olette löytäneet noita kuitutabletteja kun eivät ole muutamassa apteekissa kuulleetkaan.
2)paljon jengi vetää vettä/muita nesteitä pirtelöiden lisäksi koska itsellä koko ajan suuta ja kurkkua kuivaa ja tuntuu että vois vetää loputtomasti vettä. Oon koittanut vetää purkkaa tai jotain pastilleja koska ei jaksa ihan koko aikaa olla juomassa.....
Terve! Olen tässä muutaman päivän lukenut kyseisestä velocity dieetistä mutta en ole ihan varma mitä ostan ja kuinka paljon sitä nautin ja milloin.. Ensi viikolla olisi tarkoitus aloittaa. 185cm/108kg tällä hetkellä ja salilla käyn melkein päivittäin. Voisiko joku teistä kokeneista auttaa minua kertomalla mitä ostan kaappiini ja paljonko sitä vedän sitten.. Iso kiitos auttajille
Tunnustan; 7 ilta ja syömisen tuska. Vedin tonnikalaa kahden näkkileivän päällä. Ei yksinkertasesti haluttanu yöprodea. Suolan tarve ja selkärangaton otus,prkl. Vatsa komiasti pakissa, kohta on tarve alkaa tyhjenteleen muilla konsteilla.
Aamulla puntarille. Kuihan tuo syönti nyt sotki koko pakan.
Lauantaina ja sunnuntaina tulee pakollinen dieetti tauko iltamenojen muodossa. Niinpä dieettiä täytyy jatkaa toisesta päästä,eiköstä vaan...