Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itselläni jauheet "maistuvat" parilla ekalla kerralla, sen jälkeen siihen jotenkin turtuu eikä maista enää oikeastaan mitään.Pari kyssäriä...
1) Mikä on parhaimman makuinen protskujauhe kun veteen sekoittelee vai onko ne kaikki niin saatanan pahoja?
2)Paljonko jengi vetää vettä/muita nesteita pirtelöiden lisäksi?
4 grammaa kalaöljyä kapseleina otin itse, ja tietenkin "normaalit" hivenaineet ja vitamiinit.Qwertyer sanoi:Miten noiden rasvahappojen saannin kanssa tulisi toimia? Wikipedia kertoo, että niitä saisi runsaasti pellavansiemenistä, jotka muutenkin olisivat dietissä mukana mutta porukka lisäksi suosittelee kalaöljykapseleita? Miten aerobinen treeni onnistuu dieetin aikana, luulisi että veto olisi ihan pois suuren hiilarivajeen vuoksi?
Kymysys.. kuinka moni tätä tehdessä ottaa salin jälkeen palkkarin? malto+ protsku yhistelmän ja vaikka klutamiini.. tuskin haittaa on?
Onkohan tossa jokin idea että kaikki nesteenä? Vai voinko vetää esim puolikkaan kurkun päivässä, pistäis siihen suolaa päälle ni lähtis vähän tuo suolasenhimo :P
Ja tosiaan neljättä päivää nyt pusketaan, ensi tiistaiaamulla punnitus jonka jälkeen viikko ohi
10 päevä menos, 5kg takana ja peilistä huomaa et kyl sitä rasvaa on ihan selkeesti jo lähteny. Samalla myös kyl näyttää ikävältä ku lihakset ''lättänät''. Se nyt aina pahin kaikis paastohommisa.
Eilen tuli vedettyä wokki, jauheliha ja sieni kombot ja vähä mustikoita päälle, virkistää mukavasti. Aerobisia tullu kans ihan hyvin. Hyvältä näyttää ja tuntuu kaikin puolin, ainakin näin aamusin ja päivisin mut iltasin valtaa vitutus ja heikohko olo.
Itse en kyllä tajua, mulla pysähtyi täysin painon lasku, totaallisesti oltu jo 2 päivää samassa painossa liekkö jo kolmas. voiko johtua siitä että söin vähän. koska ei ole kun tämä viikko jäljellä niin vähän jo ruokaa alan latoa naamariin..
Noniin, olen nyt ollut keskiviikosta puolesta päivästä tällä dietillä. Olen ottanut vain Fastin Block -proteiinijuomaa 30 g annoksen viidesti päivässä ja palkkarina Fastin Dietmixiä. Siihen lisäksi olen ottanut pellavansiemenrouhetta tee- tai ruokalusikallisen kolmasti päivässä ja lorautellut perus rypsäriä noihin drinksuihin. Käytössä on myös magnesium, kalsium+d-vit, monivitamiini ja maitohappobakteeri. Vissyä olen myös juonut, sekä vihreää teetä ja kahvia.
Aloitin dietin keskiviikkona aamusalin + lounaan jälkeen, joten silloin ei mitään kummempia viboja ollut. Eilen iltapäivällä oli hieman heikompi hetki, ajatukset pyöri vaan ruuassa ja kävin jotenkin vähän hitaalla. Illalla nyhjäsin salilla ja fiilis oli ihan kiva, kyykky tuntui paskalta mutta niinhän se tuntuu aina. Aerobista tein puntin päälle crossarilla etanavauhtia. Lisäksi kävelin päivän mittaan ulkona yhteensä sellaiset 35 min. Yöllä heräsin ja oli vähän sellainen liskodiskofiilis, mutta en tiedä johtuuko se tästä vai jostain muusta.
Olen ollut aika vähillä hiilareilla jo pidempään, joten mitään radikaalia nestepöhön katoamista ei ole tapahtunut. Valitettavasti vaakalle en ole päässyt, mutta olo tuntuu kepeältä ja hyvältä nyt. Tänä aamuna ajatus suklaanmakuisesta sheikistä ällötti, mutta kun kiskaisin kitusiin sen, rouheet ja öljyt niin vatsassa oli pitkän hyvä ja lämmin fiilis. Kahvia olen juonut pari kuppia, ensimmäisessä oli kermaa Purkkaa olen mussuttanut noiden sheikkien jälkeen, ja imeskellyt Diasporalini nautiskellen.
Tarkoituksena pitää tämä 4 ja ½ päivän kokeiluna, ja siitä palata sitten diettisapuskan pariin. Mulla on paino junnannut paikallaan 2 kuukautta, ja siihen kyllääntynenä rupesin tähän. Tavoitteena ei sinänsä ole mikään iso painonpudotus - sellaistahan ei näin lyhyessä ajassa pääsiskään tapahtumaan - vaan se, että suhtautuminen ruokaan vähän muuttuisi ja ne pienemmätkin annokset tuntuisivat juhlallisemmilta. Tavoitteena mulla yhteensä on sellainen 3,5 kilon pudotus, normaalipainossa mennään.