Velocity Diet

Pari kyssäriä...

1) Mikä on parhaimman makuinen protskujauhe kun veteen sekoittelee vai onko ne kaikki niin saatanan pahoja?

2)Paljonko jengi vetää vettä/muita nesteita pirtelöiden lisäksi?

Kiiiitoooos!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heips, kiinnostais velocity nyt itseänikin.
Miten noiden rasvahappojen saannin kanssa tulisi toimia? Wikipedia kertoo, että niitä saisi runsaasti pellavansiemenistä, jotka muutenkin olisivat dietissä mukana mutta porukka lisäksi suosittelee kalaöljykapseleita? Miten aerobinen treeni onnistuu dieetin aikana, luulisi että veto olisi ihan pois suuren hiilarivajeen vuoksi?

Pari kyssäriä...

1) Mikä on parhaimman makuinen protskujauhe kun veteen sekoittelee vai onko ne kaikki niin saatanan pahoja?
Itselläni jauheet "maistuvat" parilla ekalla kerralla, sen jälkeen siihen jotenkin turtuu eikä maista enää oikeastaan mitään.

2)Paljonko jengi vetää vettä/muita nesteita pirtelöiden lisäksi?

Vettä vedin koko ajan. pari pulloa laittilimpparia tuli myös kuuden viikon aikana juotua, kun välillä sitä haluaa maistaa jotain muutakin kuin protskujauhoa :D

Qwertyer sanoi:
Miten noiden rasvahappojen saannin kanssa tulisi toimia? Wikipedia kertoo, että niitä saisi runsaasti pellavansiemenistä, jotka muutenkin olisivat dietissä mukana mutta porukka lisäksi suosittelee kalaöljykapseleita? Miten aerobinen treeni onnistuu dieetin aikana, luulisi että veto olisi ihan pois suuren hiilarivajeen vuoksi?
4 grammaa kalaöljyä kapseleina otin itse, ja tietenkin "normaalit" hivenaineet ja vitamiinit.

aerobisen kanssa kannattaa tunnustella, mikäli jaksaa niin mikäs siinä. alkuperäisessä tehdään kerran viikossa aerobinen kuntopiiri, eli periaatteessa aerobinen "kuuluu dieettiin". itse en alkuperäistä treeniohjelmaa noudattanut, ensi kerralla joskus tulevaisuudessa ajattelin kyllä kokeilla.

Onkohan tossa jokin idea että kaikki nesteenä? Vai voinko vetää esim puolikkaan kurkun päivässä, pistäis siihen suolaa päälle ni lähtis vähän tuo suolasenhimo :P
Ja tosiaan neljättä päivää nyt pusketaan, ensi tiistaiaamulla punnitus jonka jälkeen viikko ohi

Kymysys.. kuinka moni tätä tehdessä ottaa salin jälkeen palkkarin? malto+ protsku yhistelmän ja vaikka klutamiini.. tuskin haittaa on?

kyllä alkuperäsissä ohjeissa on palkkari mukana ihan normaalisti

Onkohan tossa jokin idea että kaikki nesteenä? Vai voinko vetää esim puolikkaan kurkun päivässä, pistäis siihen suolaa päälle ni lähtis vähän tuo suolasenhimo :P
Ja tosiaan neljättä päivää nyt pusketaan, ensi tiistaiaamulla punnitus jonka jälkeen viikko ohi

eihän sillä ole väliä ottako ne kalorit nesteenä tai kiinteänä ruokana itsekkin olen korvannut osan pirtelöistä "oikealla"ruoalla,tuore kurkku on hyvä apu tällä dieetillä,kurkussahan on noin 11kcal joten voi vedellä aika huoletta, olen myös vetänyt suolakurkkuja.

Vielä kysymys ja vähän omaa päivitystä..

1)Mites jengi on jumppailut tällä dieetillä eli oletteko vetäneet punttia tai/sekä aerobista? Olen lueskellut ulkomaisia nettisaitteja aiheesta ja siellä osa vannoo puntin nimeen (pääasiassa perusliikkeitä isoille lihasryhmille) ja osa taas sanoo että punttitreeni aiheuttaa vaan lihaskataboliaa. Myöskin tuo aerobinen harjoittelu tuntuu jakavan väkeä eli osa suosittelee ja osa taas tyrmää täysin. Mikäs on Pakkislaisten mielipide?

Keskiviikkona lähti mulla käyntiin alkupainolla 116,1 ja tänään aamulla näytti 111,2 eli n.6 kg lähtenyt ainakin nesteitä kävelemään. Nälkä vaivaa itseasiassa aika vähän.

Ps. Pistäkäähän kaikki V-dieettaajat väliaikatietoja ja tuntemuksia tulemaan niin ei tunnu niin yksinäiseltä tää homma:)

Ise aloitin eilen illalla, lähtö oli 116.2. Tänään 115.1. Täytyy sanoa että aivan hirveä olo. Kävin kyllä juoksemassa 30min ja crossfitti päälle. Loppupäivä onkin menny sängyssä maaten. Vettä menny kai 3l ja kusella saa juosta 30min välein, lisäks törkeä päänsärky. Palataan sunnuntaina astialle, kai se ästä helpottaa kun kroppa tottuu siihen, ettei saa hiilaria :D

Nyt lähti 8päivä liikkeelle, uni ainaki maittaa hyvin.

Itsekkin pari protskua korvaillu jauhelihapihveillä tms.

Lauantaina palkkarin sijaan 100g tummaa spagettia ja dolmioo, hyvvööö :D

Paino on tippunu viikossa 4kg, tosin nestettä yritetty pittää sisällä kreatiinin avulla.

Itse en kyllä tajua, mulla pysähtyi täysin painon lasku, totaallisesti oltu jo 2 päivää samassa painossa liekkö jo kolmas. voiko johtua siitä että söin vähän. koska ei ole kun tämä viikko jäljellä niin vähän jo ruokaa alan latoa naamariin..

10 päevä menos, 5kg takana ja peilistä huomaa et kyl sitä rasvaa on ihan selkeesti jo lähteny. Samalla myös kyl näyttää ikävältä ku lihakset ''lättänät''. Se nyt aina pahin kaikis paastohommisa.

Eilen tuli vedettyä wokki, jauheliha ja sieni kombot ja vähä mustikoita päälle, virkistää mukavasti. Aerobisia tullu kans ihan hyvin. Hyvältä näyttää ja tuntuu kaikin puolin, ainakin näin aamusin ja päivisin mut iltasin valtaa vitutus ja heikohko olo.

10 päevä menos, 5kg takana ja peilistä huomaa et kyl sitä rasvaa on ihan selkeesti jo lähteny. Samalla myös kyl näyttää ikävältä ku lihakset ''lättänät''. Se nyt aina pahin kaikis paastohommisa.

Eilen tuli vedettyä wokki, jauheliha ja sieni kombot ja vähä mustikoita päälle, virkistää mukavasti. Aerobisia tullu kans ihan hyvin. Hyvältä näyttää ja tuntuu kaikin puolin, ainakin näin aamusin ja päivisin mut iltasin valtaa vitutus ja heikohko olo.

hienoa! ite en kyllä uskalla airobista vetää kun salilla sen verran puhki jo on. jospa tuo alkas vähän nyt taas laskemaan, kun tullut huijattua tota kroppaa syömällä jo.

Nonniiih, iski se flunssa sitten kun oli komiasti lähtenyt dietti rullaamaan.
No, sali jää pois, mutta en kyllä rupea mitään paskaa mättäämään naamaan, vaikka perkeleesti tekis mieli.

Saas nähä koska sitä pääsee salille sitte taas. C-Vitamiinia ja glutamiinia vaan pirusti

Hei helpatkaa kaveria mäessä, mun pellavansiemenrouhepussissa lukee, että max. ruokalusikallinen päivässä. Tolla ei taida tarvittaviin määriin päästä? Mä vaan nakkasin kaupasta jonkun pussin syvällisempiä miettimättä, onko tuota nyt sitten monenlaista ja minun väärä, vai kuinka? Tetääkö kukaan?

Todellankin olen harkinnut vakavasti tämän kokeilemista, mutta pää on nyt vähän pyörällä mitä kaikkea pitäisi olla. :confused: T-nationin sivuilla käsketään hankkimaan kuutta eri tuotetta.. Proteiiniä tietenkin ja pellavansiemeniä. Reenin jälkeen palkkaria? Ja koostuuko päivittäinen ruokavalio jostain muustakin kuin proteiinijuomista+pellavansiemenistä? Jos joku kehtaas selventää tyhmälle. :worship:

Itse en kyllä tajua, mulla pysähtyi täysin painon lasku, totaallisesti oltu jo 2 päivää samassa painossa liekkö jo kolmas. voiko johtua siitä että söin vähän. koska ei ole kun tämä viikko jäljellä niin vähän jo ruokaa alan latoa naamariin..

itselle on kanssa käynyt muutaman kerran niin että paino on pysynyt samassa kaks-kolme päivää ja sitten pudonnut kerralla 0.5-0.7kg,
toinen vaihtoehto saattaa olla lisääntynyt suolan määrä tai hiilarin koska keräävät nestettä.mutta jos kalorit on vaan riittävän alhaalla
läski sulaa varmasti.

Noniin, olen nyt ollut keskiviikosta puolesta päivästä tällä dietillä. Olen ottanut vain Fastin Block -proteiinijuomaa 30 g annoksen viidesti päivässä ja palkkarina Fastin Dietmixiä. Siihen lisäksi olen ottanut pellavansiemenrouhetta tee- tai ruokalusikallisen kolmasti päivässä ja lorautellut perus rypsäriä noihin drinksuihin. Käytössä on myös magnesium, kalsium+d-vit, monivitamiini ja maitohappobakteeri. Vissyä olen myös juonut, sekä vihreää teetä ja kahvia.

Aloitin dietin keskiviikkona aamusalin + lounaan jälkeen, joten silloin ei mitään kummempia viboja ollut. Eilen iltapäivällä oli hieman heikompi hetki, ajatukset pyöri vaan ruuassa ja kävin jotenkin vähän hitaalla. Illalla nyhjäsin salilla ja fiilis oli ihan kiva, kyykky tuntui paskalta mutta niinhän se tuntuu aina. Aerobista tein puntin päälle crossarilla etanavauhtia. Lisäksi kävelin päivän mittaan ulkona yhteensä sellaiset 35 min. Yöllä heräsin ja oli vähän sellainen liskodiskofiilis, mutta en tiedä johtuuko se tästä vai jostain muusta.

Olen ollut aika vähillä hiilareilla jo pidempään, joten mitään radikaalia nestepöhön katoamista ei ole tapahtunut. Valitettavasti vaakalle en ole päässyt, mutta olo tuntuu kepeältä ja hyvältä nyt. Tänä aamuna ajatus suklaanmakuisesta sheikistä ällötti, mutta kun kiskaisin kitusiin sen, rouheet ja öljyt niin vatsassa oli pitkän hyvä ja lämmin fiilis. Kahvia olen juonut pari kuppia, ensimmäisessä oli kermaa :) Purkkaa olen mussuttanut noiden sheikkien jälkeen, ja imeskellyt Diasporalini nautiskellen.

Tarkoituksena pitää tämä 4 ja ½ päivän kokeiluna, ja siitä palata sitten diettisapuskan pariin. Mulla on paino junnannut paikallaan 2 kuukautta, ja siihen kyllääntynenä rupesin tähän. Tavoitteena ei sinänsä ole mikään iso painonpudotus - sellaistahan ei näin lyhyessä ajassa pääsiskään tapahtumaan - vaan se, että suhtautuminen ruokaan vähän muuttuisi ja ne pienemmätkin annokset tuntuisivat juhlallisemmilta. Tavoitteena mulla yhteensä on sellainen 3,5 kilon pudotus, normaalipainossa mennään.

Noniin, olen nyt ollut keskiviikosta puolesta päivästä tällä dietillä. Olen ottanut vain Fastin Block -proteiinijuomaa 30 g annoksen viidesti päivässä ja palkkarina Fastin Dietmixiä. Siihen lisäksi olen ottanut pellavansiemenrouhetta tee- tai ruokalusikallisen kolmasti päivässä ja lorautellut perus rypsäriä noihin drinksuihin. Käytössä on myös magnesium, kalsium+d-vit, monivitamiini ja maitohappobakteeri. Vissyä olen myös juonut, sekä vihreää teetä ja kahvia.

Aloitin dietin keskiviikkona aamusalin + lounaan jälkeen, joten silloin ei mitään kummempia viboja ollut. Eilen iltapäivällä oli hieman heikompi hetki, ajatukset pyöri vaan ruuassa ja kävin jotenkin vähän hitaalla. Illalla nyhjäsin salilla ja fiilis oli ihan kiva, kyykky tuntui paskalta mutta niinhän se tuntuu aina. Aerobista tein puntin päälle crossarilla etanavauhtia. Lisäksi kävelin päivän mittaan ulkona yhteensä sellaiset 35 min. Yöllä heräsin ja oli vähän sellainen liskodiskofiilis, mutta en tiedä johtuuko se tästä vai jostain muusta.

Olen ollut aika vähillä hiilareilla jo pidempään, joten mitään radikaalia nestepöhön katoamista ei ole tapahtunut. Valitettavasti vaakalle en ole päässyt, mutta olo tuntuu kepeältä ja hyvältä nyt. Tänä aamuna ajatus suklaanmakuisesta sheikistä ällötti, mutta kun kiskaisin kitusiin sen, rouheet ja öljyt niin vatsassa oli pitkän hyvä ja lämmin fiilis. Kahvia olen juonut pari kuppia, ensimmäisessä oli kermaa :) Purkkaa olen mussuttanut noiden sheikkien jälkeen, ja imeskellyt Diasporalini nautiskellen.

Tarkoituksena pitää tämä 4 ja ½ päivän kokeiluna, ja siitä palata sitten diettisapuskan pariin. Mulla on paino junnannut paikallaan 2 kuukautta, ja siihen kyllääntynenä rupesin tähän. Tavoitteena ei sinänsä ole mikään iso painonpudotus - sellaistahan ei näin lyhyessä ajassa pääsiskään tapahtumaan - vaan se, että suhtautuminen ruokaan vähän muuttuisi ja ne pienemmätkin annokset tuntuisivat juhlallisemmilta. Tavoitteena mulla yhteensä on sellainen 3,5 kilon pudotus, normaalipainossa mennään.

ei taida tuosta olla järin suurta hyötyä,ensinnäkin aika on aivan liian lyhyt tuossa ei kerkeä kuin vähän nesteitä lähteä.lisäätkö rypsäriä joka drinkkiin?jos niin siitä tulee jo noin 500-1000kcal ja jos drinkeistä tulis noin 700kcal+pellavansiemen rouhe niin kalorit on aivan liian korkealla.tuommoisen 3.5kg pudottaa tiukalla paastolla 1.5-2vko,mukaan ei ole laskettu nesteitä.

Suositut

Back
Ylös Bottom