Velocity Diet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Asiaa yömyöhään asti tutkineena päätän kokeilla diettiä. Perustietoina 18v mies, punttis aloitettu parin vuoden tauon jälkeen uusiksi, painoa 104kg pituutta 173cm. Pellavansiemeniä 30g päivässä ja protskujuomana Fastin Diet Mixiä. Kannattaako vaihtaa noi protskujuomat johonkin toiseen? Dietti alkaa sunnuntaina ja kestää 3 viikkoa. :)

itse meinasin vetää diet mixillä kans

Mites tota olis protskuu ois optimaalinen ottaa? Niinkuin normaalit ateriat? Ennen punttia/ puntin jälkeen vai sekä että?

Mun eka velocity kesti sen neljä viikkoa ja rapiat, paino tippu noin 16kg, kolmannen viikon puolivälin jälkeen meni vaan aineenvaihdunta niin jumiin että ei tippunu enää grammaakaan paino. Ja tän velocityn jälkeen kun siirtyy kiinteeseen ruokaan niin tulee ihmisestä riippuen vähintään sen 2,5kg lisää (nesteenä), mikä kannattaa ottaa huomioon jos vaikka tähtää jonnekkin tiettyyn painoluokkaan tällä dieetillä.

Mun eka velocity kesti sen neljä viikkoa ja rapiat, paino tippu noin 16kg, kolmannen viikon puolivälin jälkeen meni vaan aineenvaihdunta niin jumiin että ei tippunu enää grammaakaan paino. Ja tän velocityn jälkeen kun siirtyy kiinteeseen ruokaan niin tulee ihmisestä riippuen vähintään sen 2,5kg lisää (nesteenä), mikä kannattaa ottaa huomioon jos vaikka tähtää jonnekkin tiettyyn painoluokkaan tällä dieetillä.

Varmaan tulee enemmän, ei millään voi pudota rasvana noin paljon paino tuossa ajassa. Itselläni tulee normaalilla dieetillä se 5 kiloa nesteitä takaisin, vielä enemmän jos vähillä hiilihydraateilla ollaan oltu.

Toi nesteen määrä kropassa on aika yksilöllistä, joillain ei nesteitä dietin aikana vain poistu niin paljon, tai kroppa kerää nestettä niin paljon, joillain riippuen kehon nestetasapainosta paino heittelee 2-3 kg ja joillain saattaa olla jopa 6-9 kiloa

vähä aikataulut muuttu ja velocity alkaakin huomenna.tänään on tankkailtu kebabia ja kumppaneita et huomisessa aamupainossa voi olla vähän extraa mut näyttääpä pudotuskin sit komeemmalta :D

day 2.nälkä on :D treenit on vaan runtattu läpi sen ihmeempiä kikkailematta

^ Ei ekana päivänä viel pitäs olla, viikon jälkee alkaa kyl reeneis huomaamaa...
Oon nii rapakuntonen pikku sika :D
Luin että pelkästään pureskelun tunteesta lähtee neljännes fysiologisesta näläntarpeesta, jos jauhan purkkaa nii eikö pitäs vähän helpottaa?

Itellä tulee huomenna viikko täyteen! paino alussa 63,9 ja tänä aamuna 61,3 :)
Diettinä tää on ihan siedettävä mutta töissä ottaa pahuksen paljon päähän
"miksi et syö , ota jäätelöä ei se lihota, taasko juot noita ihme litkujas.. jne" :/ pelkkää negatiivista vaikka kuinka koittaa selittää niille nii ei ne tajuu :P hoitoalan ihanuutta :D

Itse nykäisen kanssa viikot 31 + 32 velocityä (viikonloppu välissä saattaa tosin olla hit the party). Mulla on tässä ollut tietynlainen dieettisykli kesäkuun ekalta viikolta lähtien, ja nyt velocityyn päättyy tämä eka kiekka. Painoa on nyt lähtenyt about 8 kiloa, mutta kun otin nyt viikonloppuna hiilarilla nesteet lihaksiin, ei ympärysmitoista ole lähtenyt milliäkään, käsi on itse asiassa vaan kasvanut. Silti säikeet jo hieman kuultaa läpi, että hienosti menee. Olen joskus aikaisemmin kokeillut tätä pari kertaa, ja silloin lähti muistaakseni 6-10 kiloa. Nyt katson mielenkiinnolla kuinka tämä toimii tässä vaiheessa. Tää mun velocity on tosin modattu. Mulla on vain protskujauheosasto originaalista ideologiasta, treeni on oma. Olen myös lisännyt pari heavy-päivää viikkoon, jolloin kovan treenin jälkeen otetaan 300 kcal extraa hiilarista.

Nyt ois tarkotus alottaa velocity dieettiä noudattamaan ainakin 3 viikkoa ja tiristellä pikkusen bulkkirasvoja poies näin syksyn kynnyksellä. Rakensin itelle rungon sillä perustiedolla että treenipäivinä saa tulla 1600-1700 kcal ja off-päivinä 1300-1400 kcal. Ravintona tulee käytettyä massin triple nightia jossa kaseiinia, massin wheytä ja salipäivinä massin recovery palkkaria ennen treeniä ja treenin jälkeen. Miltäs tämä kokeneempien silmiin näyttää, onko tarpeeksi proteiinia, entä rasvaa tai kuituja? Kaikki neuvot ja kritiikki otetaan ilolla vastaan:worship:..

EI TREENIPÄIVÄ
1. Omegaa 3 tabua+ 30g TN+30g WHEY+ 3 tabua vitamiineja ja 15g pellavansiemeniä.
2. Omegaa 1 tabu+ 20g TN+30g WHEY
3. Omegaa 1 tabu+ 40g WHEY
4. Omegaa 1 tabu+ 20g TN+30g WHEY
5. Omegaa 1 tabu+ 20g WHEY
6. Omegaa 3 tabua+ 30g TN+30g WHEY+ 2 tabua vitamiineja+ 4 tabua ZMA ja 15g pellavansiemeniä.

Energiaa 1343 kcal Protua 217g Hiilareita 20g Rasvaa 29g Kuitua 14,8g

TREENIPÄIVÄ
1. Omegaa 3 tabua+ 30g TN+30g WHEY+30g RECO+ 3 tabua vitamiineja ja 15g pellavansiemeniä.
++++:puntti:Treeni jonka jälkeen palkkari 50g RECO
2. Omegaa 1 tabu+ 20g TN+30g WHEY
3. Omegaa 1 tabu+ 40g WHEY
4. Omegaa 1 tabu+ 20g TN+30g WHEY
5. Omegaa 1 tabu+ 20g WHEY
6. Omegaa 3 tabua+ 30g TN+30g WHEY+ 2 tabua vitamiineja+ 4 tabua ZMA ja 15g pellavansiemeniä.

Energiaa 1658 kcal Protua 250g Hiilareita 57,6g Rasvaa 32g Kuitua 17g

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom