Velocity Diet

Huomenna olisi tarkoitus polkasta homma käyntiin, aloituspaino kiikkuu 118-120 kg välillä, huomenissa tarkkaa aloituspainoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viime sunnuntain iltapainosta tultiin alas 97.7 kilosta 89.3 kiloon. Eli pudotusta tuli 8,4 kiloa. Täytyy kuitenkin huomioida nesteet joita lähti paljon, ottaen huomioon 2 kuukauden paskasyöminen ja painonmittausta edeltänyt viikonloppu. Nyt otetaan kreatiini käyttöön.

Oho noin alhaisissa kiloissa (Näin 120 + kiloisen silmin katsottuna) on kyllä melkoinen pudotus viikossa + yhdessä yössä, saa nähdä paljon itsellä lähtee ekan viikon aikana.

Ainakaan mitään aerobista tässä ei edes uskalla vielä tehdä, kun fyysinen työ + 5-6 krt voimatreeniä/vko luulisi jo tällä syömiselle/juomisella tiputtavan painoa mukavasti :)

Semmoinen kysymys tästä dietistä, että onko kellään riittänyt rohkeus kokeilla vetää muutama viikko pitempään kuin 6 viikkoa, tuli lähinnä mieleen kun ackd keittopussejakin vedetään 10 viikkoa, ja itsellä kun tätä pudotettavaa riittää niin mielessä kävi kokeilla vetää läpi 7-8 viikkoa, jonka jälkeen siirtymävaihe ?

Semmoinen kysymys tästä dietistä, että onko kellään riittänyt rohkeus kokeilla vetää muutama viikko pitempään kuin 6 viikkoa, tuli lähinnä mieleen kun ackd keittopussejakin vedetään 10 viikkoa, ja itsellä kun tätä pudotettavaa riittää niin mielessä kävi kokeilla vetää läpi 7-8 viikkoa, jonka jälkeen siirtymävaihe ?

Jos vitamiinit, kalaöljyt ym menee napeissa naamaan ja riittävästi, niin tuskin mitään kauheen pysyvää haittaa ainakaan aikaiseksi saat tolla 7-8viikolla. Ja jos pääasia on pudottaa painoo, eikä koittaa grammalleen pitää kiinni lihaksista.

Joo nappeja on kaapit pullollaan, ja lihaa lähtee minkä lähtee se nyt vaan on diettailun ikävä tosiasia (Ainakin näistä vähän isommista kiloista) :)

Jotain pellavansiemeniä kyllä kiskoisin sit lapiokaupalla naamariin. Aika pieni osuus noissa kuitujen jälkeen hiilareitakin, niin pitäis ketoosikin säilyä vaikka söis nälkäänsä noita. Tosin tämmösillä miinuksilla taitaa olla yks lysti onko keto päällä vai ei, mutta itellä ainakin suht. veto pois jos keikkuu siinä keton rajoilla. Kaikkeen tietysti varmaan tottuu.

Mä oon vetänyt nyt ekoilla päivillä rouhetta aina ennen protskujuomia, niin 1/2-1 ruokalusikallista suuhun ja vettä perään, eli tosta tulis sitten 3-4 ruokalusikallista päivä riittää ?

Joo kyllähän se varmasti korvaan särähtää, mutta en ollut 5 viikkoon tehnyt mitään punttitreeniä ja ruokailu pohjautui pitkälti mäkkisafkaan, koska olin reissussa. Tämän takia nesteitä oli kertynyt ihan mielekkäästi, varsinkin kun viime viikonloppu meni mättäessä taas. Ennen kesää paino keikkui abouttia rallaa näissä lukemissa, tosin kreatiinin kanssa. Varmasti kaverillakin tipahtelee samoja lukuja, onhan tämä "idioottivarma" dieetti.

Juu kyllä mäkin uskon, että ekaan viikkoon voi jopa paino tippua melkein kympinkin verran, kun itselläkin oli 6 viikon treenitauko, ja sitä ennen paino keikkui 110-111 kg lukemissa, (Tästä joku 2-2,5 kk)

Kannatta muistaa että rasvattomat dietit tekee aika pahaa jälkeä hormoonitoiminnalle, sen takia toi kuuden viikon raja on varmasti olemassa. Itsehän en kyllä vetäisi tällästä diettiä edes viikkoa ihan vain tuon rasvattomuuden takia.

Mulla tuli herasta jo muistaakseni +10g ja kalaöljyistä about 10g rasvaa, sekä siemenistä jonkun verran, joten ei kuitenkaan ihan nollilla menty. Voihan sitä illalla ottaa vielä vaikka 10g öljyä jos siltä tuntuu. Ei toki paljoa tossa siltikään mutta varmasti tuo 30g silti parempi kun ei mitään.

oma ja elämäni toinen velocity alkaa ensi maanantaina :) paino tällä hetkellä 96,6kg

Tänään 4.päivä velocitya menossa, hyvinhän tuo potkii Sunnuntaiaamusta -> keskiviikkoaamuun 121.5 kg -> 116.9 kg, ja oli kaapissa vielä valio maitoplussaa niin niitten kanssa ollaan menty tämä viikko, mutta sitten kun loppuu niin kauhealta kuin se maistuukin niin siitä eteenpäin vedetään veden kanssa (Loppuu luultavasti maidot perjantaina/lauantaina) niin siitä sitten putoaa kalorit jollain 200 kcal ja hiilarit menee lähöstulkoon nollatasoon. protskujauhoista tulee 3,2 g hiilaria + se mitä 3-4 rkl pellavansiemenrouhetta sisältää :)

eipä onnistunut enää kolmas rypistys tätä kuraa täällä :/ pari päivää sitä pystyin juomaan mutta traumat kahdelta aiemmalta kuukauden dieetiltä sen verran kovat että mieluummin olen vaikka nälkälakossa.

Täällä vaihdettiin ACKD:lle, kova käsi niille ketkä tätä ovat 4-6 viikkoa vetäneet :)
Mikäs tahdonvoiman lakastutti?

Itse olen päättänyt vetää tätä enää tämän viikon loppuun, koska vaikuttaa pirusti treeneihin. Ei tule syötyä edes niitä sheikkejä, joita "saisi". Ei vain oikeen uppoa. Täytyy kuitenkin kerätä tahdonvoiman rippeet ja pusertaa tämä viikko loppuun, kun sehän oikeastaan näyttää paljonko "oikeasti" putosi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom