Velocity Diet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aloitan nyt saman tyylisen dietin joka ei kuitenkaan ole kuin aavistus velocitystä eli korka proteiini pitoisuus ja muut ravinto arvot alhaalla. Itsellä on kuitenkin pakko syödä jonkun verran hiilihydraattia maidon muodossa, mutta olen ajatellut korvata siitä tulevat kalorit matalasykkeisellä liikunnalla.
Proteiini drinkkejä en ota päivässä kuin noin 2, mutta korvaan sen hirvenlihalla jota sattuu olemaan pakastearkussa tajuttomat määrät ja muulla proteiini pitoisella esim raejuusto, kananmunat ja muut lihatuotteet.
Noin 3-4 viikkoa olisi tarkoitus rimpuilla tässä. Päivittelen tänne tuloksia jos niitä tulee niin näkee onko proteiinin oltava juuri oikeanlaista niin kuin englannin kieliset sivustot väittävät.

Ei todellakaan tarvitse. Kunnon ruoka on TODELLA monessa mielessä parempi vaihtoehto kuin alkuperäisen prodedrinkit.

Testosterone Musclen sivuilla yritetään vain saada myytyä sulle kasa lisäravinteita diettiä varten.

http://velocity.t-nation.com/free_o...ining_diet_velocity/velocity_diet_30#readmore
Onkos tuolta löytyvällä ohjelmalla kukaan treenannut ja saanut tulosta aikaiseksi?
Näyttää omasta mielestä ihan toimivalta ohjelmalta.
Itse olen vähän kipeä ja lääkäri ei suositellut salitreeniä ennen kuin sairaus menee ohi, mutta voin kuulemma huoletta tehdä aerobisia lenkkejä.
Treenaan tällä hetkellä DC:llä, kuuluuhan siihenkin dietti, mutta aamulenkit ei ole mun juttu, nytkin tulee herättyä aikaseen kun pitää mennä bussilla kouluun, kun mopolla en uskalla ja olisi se vähän kylmääkin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En nyt tiedä onko tämä haitallinen keholle, vaikka ikää vasta 16 onkin. On nimittäin monia samanikäisiä joilla tulee päivässä suunnilteen samat kalorit, mutta karkeista.
Noteerasin kyllä mielipiteesi ja olen päättänyt, että jos alkaa tuntua huonolle tms niin lopetan dietin.
Dietille on kyllä ainakin omasta mielestä tarvetta eikä sen aloittamista kannata pitkittää. Tarkoitus saada maha, perse ja reidet vähenemään rasvasta. NYkyään on nimittäin täysin mahdotonta löytää itselle sopivia farkkuja. Reiden ympärys on kuitenkin 70cm ja perse myös aika iso,(toivottavasti edes osa on lihasta).

Tänään oli ensimmäinen treeni joka oli omasta mielestäni aika hyvä. Treeni koostui kulmasoudusta, valakyykystä, kp vinopenkistä ja voimapyörän veivaamisesta.
Valakyykky oli kyllä vähän outo ja hankala suorittaa. Tuntui ettei liikkuvuus oikein riittänyt ja ainoa liikkeestä tuleva rasitus oli tangon pitäminen suorilla käsillä.

Otin pari pvä sitten ympärys mitat ja aamupainon dietin loputtua ilmoitan mitä on muutoksia on tapahtunut ja mitkä olivat fiilikset.

Painoa ja kehonkoostumusta voi muuttaa myös hieman fiksummalla tavalla tuossa iässä. Tosin en mä kamalasti välitä mitä sä teet, kunhan jeesustelen.

3.1.-31.1.2011 ollaan sitten Velolla. Protskuna käytän GSR-5 SciMx:ltä, on muuten paskinta koskaan mutta hyvä sekoitus heraa, kaseiinia, kananmunaa ja soijaa, tuleepahan tasapainosempaa imeytymistä.

melkein voisin veikata että jos se protsku tosiaan maistuu paskalle niiin sä et sitä kuukautta vedä.mut tsemppiä silti

Voi olla että protsku menee vaihtoon, mutta kyllä tällä yllättävän hyvin selviää. Varsinkin kun päivän vika sheikki maapähkinävoilla tekee päivästä ihan siedettävän lopulta :D

Nostellaas nyt hieman tätäkin eli tuli siis tehtyä tämä läpi ilman _minkäänlaisia_ lisäyksiä ja tosiaan en käyttänyt nighttimeä vaan normi UFS:n heraa. Painoa lähti 105->89 ja olon tunsi helposti kevyemmäksi. Eli voisin sanoa et olen tyytyväinen. Ton tekemisestä on nyt n. 2kk aikaa ja oon syöny normaalisti sen jälkeen.

Kysymys kuuluisi että kuin usein tällasen uskaltaa mennä tekemään?

Nostellaas nyt hieman tätäkin eli tuli siis tehtyä tämä läpi ilman _minkäänlaisia_ lisäyksiä ja tosiaan en käyttänyt nighttimeä vaan normi UFS:n heraa. Painoa lähti 105->89 ja olon tunsi helposti kevyemmäksi. Eli voisin sanoa et olen tyytyväinen. Ton tekemisestä on nyt n. 2kk aikaa ja oon syöny normaalisti sen jälkeen.

Kysymys kuuluisi että kuin usein tällasen uskaltaa mennä tekemään?

Mites paino muuttu ton dietin jälkeen kun rupesit syömään normaalisti?

Mites paino muuttu ton dietin jälkeen kun rupesit syömään normaalisti?

Ekat päivät meni silleen "varomalla" syömiseksi ku ei ollu tottunu siihe kiinteeseen ruokaan mut sen jälkeen ku alko taas tuntumaan iha normaalilta ni katoin kuitenki tarkemmin ku ennen et mitä syön ja hieman niit väliaikoi kuroin tarkemmiks ni laski tosta 89 viel 86 asti ja siinä se on tällä hetkellä.

Jees itekki aattelin kokeiluksi vetästä tommosen parin viikon setin kattoo miten tää toimii että jos sitte lähempänä kesää kun alkaa kunnon dietti niin alottas tällä ja sitte jatkas sillä -500kcal jos tää nyt toimii omalla kohdalla.

Ei mitään kahden viikon settiä kun koko paska vaan. Kuudennellaki viikol tippus viel puoltoista kiloa ni en mä sitä siihen kahteen viikkon jättäis. Sellainenkin vielä et ne miinuskalorit mitä täst tulee ni ei voi olla toimimatta. Se on vaan nupista kiinni et pystytkö sä pitää kiinni siitä ettet laita yhtään mitään kiinteetä ravintoo suuhus, voin sanoa et kolmen viikon kohdal viimeistää on helvetillistä tuskaa kattoa ku muut syö vaikkapa pizzaa... Ja ei se viikonlopun kaljoitteluista kieltäytyminenkää oo kovin kivaa etten suosittele mihinkään esim juhannuksen aikoihin tämän tekoa. :)

Jep niin se vois olla parempi.Omat mitat on 178/93 ja pari vuotta nyt kunnolla bodaillu.Pitäs varmaan toi 8kg puottaa pois että rupeis vatsapalikat näkyyn kunnolla tällä hetkellä ylimmät näkyy jotenki,rasva% varmaan jossaki päälle 20.Mites treeni kulki tuona aikana?oliko treeni painoissa paljo laskua?tai lähtikö paljo lihaa?Joo en kyllä ihan juhannuksen aikaan meinaa tätä tehdä :)

Jep niin se vois olla parempi.Omat mitat on 178/93 ja pari vuotta nyt kunnolla bodaillu.Pitäs varmaan toi 8kg puottaa pois että rupeis vatsapalikat näkyyn kunnolla tällä hetkellä ylimmät näkyy jotenki,rasva% varmaan jossaki päälle 20.Mites treeni kulki tuona aikana?oliko treeni painoissa paljo laskua?tai lähtikö paljo lihaa?Joo en kyllä ihan juhannuksen aikaan meinaa tätä tehdä :)

Oli niissä jonku verran laskua juu mut sai niitä kans nopeesti takasin sitten kun tuo loppus. Ei se alle tuhannen kaloreil eläminen kovin kivaa oo treenin kannalta. :D Lihaa ei tietääkseni ainakaan lähtenyt juuri paskaakaan tosin hartiat näyttää hieman kapeemmilta. Ajattelin kohta tehä uusiks tämän saman dieetin ku tuloksia näytti tulevan. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom