Velocity Diet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
paljonko suosittelisit protskua vetämään?

No en mikään expertti ole, joten koittaisin noudattaa niitä Velocity Dietin ohjeita (oliko nyt T-nationissa?). Siinähän kalorit lasketaan painon mukaan tietyllä kaavalla. Ei se sun kokoisella kaverilla kyllä ainakaan treenipäivänä alle 2000kcal saisi olla mun järjen mukaan. Eikä sitä välttämättä tarvi protskuina lisätä. Esim se maapähkinävoi tai muutama ihan kokonainen pähkinä, öljyt ja pellavansiemeniä vaikka toiseenkin sheikkiin tms. Itse olin about 95 kg tai jotain ja vedin kyllä huomattavasti enemmän koko ajan.

öljyä voisi kyllä vähän lisätä kun sekoittuu niin helposti shakeen, pellavansiemeniä en varmasti lisää ellei suoli mene aivan täysin tukkoon :D sellasta schaissea meinaan.

öljyä voisi kyllä vähän lisätä kun sekoittuu niin helposti shakeen, pellavansiemeniä en varmasti lisää ellei suoli mene aivan täysin tukkoon :D sellasta schaissea meinaan.

Mä taas laitan niitä vähä joka paikkaan kun on niin hyviä =)

vähän ketuttaa kun itsellä ei pahemmin uppoa, sheikissäkin tuppaa jäämään sinne pohjalle suurin osa, jos sekoittuisikin hyvin niin ei haittaisi.

asiasta kukkaruukkuun, tässä samalla menossa myös 30 päivän selibaatti O.o

Kannattaa ottaa noi rouheet silleen et kaataa kupista suuhun, vettä perään ja sit nielasee. Nopeeta ja helppoa. Oon ton dieetin jälkeen vetäny tota pellavasiemenrouhetta ihan muutenki kuidun tarpeeseen ku se on niin helppoa.

nyt 20 päivää takana, paino 117.4 -> 104.7, eli hyvin on toiminut. alkaa vaan "hiukan" etomaan tuo proteiini. valitettavasti myöskään eri maku ei tunnu auttavan, vaan proteiinin maku puskee inhottavasti läpi. meinaa oksa lentää jo pussia avatessa :urjo: noh, viikko enää jäljellä :rock:

huomaa muuten vatsalaukun kutistumisen SELKEÄSTI.
eilen oli "mättöpäivä" ja tein sitten 350 grammaa naudan jauhelihaa. jaksoin syödä about 200grammaa ja olin ihan ähky sen jälkeen. sitä ennen olin aamulla useita tunteja aiemmin vetänyt 2dl protskua. aiemmin olisi tuo 200 grammaa mennyt about minuutissa ja sitten olisikin metsästetty jostain lisää :hyper:

doddih, nyt on dieetti ohi, aamupaino 117.4 -> 101.8.

loppujen lopuksi oli se sen arvoista, vaikka kaikkien aikojen inhottavin dieetti olikin, eli suosittelen. nyt vain jännittämään paljonko tulee takaisin nesteiden muodossa :D

ja tänään klo 11 kebabbiin seisovaan pöytään dieetin "hautajaisiin" :kuola:

Elikkäs 6 päivää takana. Aloitin "nössö" -versiolla eli, vedän lisäksi yhden kiinteän kepeän aterian päivässä pinaattikeittoa tahi kasvissose-settiä tjsp.
Lisäksi ohjeiden mukainen määrä tuota pellavansiemenrouhetta,monivitamiinit sekä omega3 nappeja 3päivässä.
Marraskuussa paino oli 96,xkg ja tänään se oli 88,2kg. Sen verran pohjatietoa että vuosi sitten painoa oli 106,3kg. Pituutta n.175cm.
Salilla reenaan kuusi kertaa viikossa n. 1,5h-2h päivässä.

Muutoksia mitä teen:
- Lisään reenien loppuun 20min cross-traineria.
- jätän kiinteän aterian poikkee.

Kirjotan viikon päästä tulokset mikäli ei ole muuta asiaa ennen sitä. -Kuitti-

Nyt on parin viikon sisään tullut useammalta taholta huomautuksia tukevoituneesta olemuksestani ja kaivoin tämän threadin esiin. Kyllä vaan viikonlopun ajan mietiskelyn jälkeen on jo pelkän mielenkiinnonkin vuoksi ottaa haaste vastaan ja kokeilla josko dieetillä olis mullekin annettavaa, tai sanatarkasti poisotettavaa :)
2 viikkoa olkoon ensimmäinen tavoite ja roppa kertoo sitten mielipiteensä toimivuudesta.
Kertokaahan vielä kokemuksia, moniko on kerännyt menetetyt kilot jojona takaisin kuurin jälkeen? Itse toivon tämän toimivan nimenomaan kickstarttina pitemmälle tähtäävään dieettiurakkaan.

Ensimmäinen viikko oli ainakin helppo. Kunhan ottaa nuo drinkit vaikka ei olisikaan "nälkä" niin pitäs pysyä kaidalla tiellä". Tsemiä!

itselläni tuli 3.1 kiloa takaisin nesteinä. eli 27 päivän saldo oli -12.5 kiloa. dieetissä se hyvä puoli että vatsalaukku pienenee ja ei tule syödyksi samoja määriä kuin ennen, eli tuskin lihot takaisin. varsinkaan jos hiukankin katsot syömisiä. itse otin tämän dieetin lähinnä starttiboostina ketoosiin. :whip:

Oliskohan tollasesta pikaisesta viikon tai kahden velocity dieetin testistä mitään hyötyä (tai haittaa) ihan "normi" dieetin keski- tai loppuvaiheessa? Ihan mielenkiinnosta haluaisin kokeilla, voisi sitten soveltaa sitä vaikka mahdollisia tulevaisuuden dieettejä varten.

Elikkäs 7.2. paino oli 88,2kg nyt 14.2. 86,6kg = -1,6kg lähteny viikossa.
Vielä ei ahista.. oikeestaan aika helppoa ku ei tarvi miettiä mitä söisi :)

Millasella setillä vedät??

Salilla viimeviikolla kävin 5 kertaa ja aerobista jokaisen käynnin perään 20min cross-trainerilla.

Suunnillen näin syön:
11.00 Drinkki+omegat+kuidut+monivitamiinit
12.00 Salille
14.00 Palkkari
17.00 Drinkki
19.30 Drinkki (+ vaikka kevyt ateria [kasvissose -keitto jos oikein heikottaa])
22.00 tai ennen nukkumista uus drinkki

Tuossa on yhden päivän ruoka-aikataulu joka toimii minulla. Ihan perus pieruheraa vedän koska sitä sattuu
oleen kaapissa.

Salilla viimeviikolla kävin 5 kertaa ja aerobista jokaisen käynnin perään 20min cross-trainerilla.

Suunnillen näin syön:
11.00 Drinkki+omegat+kuidut+monivitamiinit
12.00 Salille
14.00 Palkkari
17.00 Drinkki
19.30 Drinkki (+ vaikka kevyt ateria [kasvissose -keitto jos oikein heikottaa])
22.00 tai ennen nukkumista uus drinkki

Tuossa on yhden päivän ruoka-aikataulu joka toimii minulla. Ihan perus pieruheraa vedän koska sitä sattuu
oleen kaapissa.

Otatko sen 40g kerralla??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom