Velocity Diet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
paljon 1dl protskua painaa?

paljon 1dl protskua painaa?

Riippuu kait jonkin verran protskusta. Yleensä ne on kait jotain noin 30g, mut ainakin kun
ite mittaan ton desin niin se painaa 40g, kaippa mittaan sen verran tiiviisti aina yhteen desiin! :D

Joo kävin ostamassa prode90 (maito90) pussukan ja siinä sanottiin että 1 desi = 30g...
Kohta eka pvä ohi tässä dietissä. Nälkä vähän vaivaa, mutta kaipa se on normaalia kun tämmönen melkein 100kg jässikkä juo vaa muutaman juoman ;)

Miten muuten noi pellavansiemenrouheet saa hyvin otettua? Juomassa jäi pohjalle liikaa...

selvä homma. Paljonko laittanut molempia?

Ite oon ainakin heittäny vaan protskudrinkin joukkoon ja sekotellu kokoajan ku juonu. Sit sinne kyl jää aina pohjalle niit nii pistäny aina pikkasen vettä lisää ja taas sekotellu, niin kauan ku kaikki on mennyttä. Muutenkin noiden kuitujen kans ois hyvä juoda paljon vettä!

-05.07.2009 = 98,40
-06.07.2009 = 96,00
-07.07.2009 = 95,55
-08.07.2009 = 93,80

neljäs päivä käynnissä velocity dietillä. Olo on ihan paska :D suoli toimii, paino putoo.

Ite säästelen tota punnitusta aina kerran viikkoon nii on aina jännittävämpää nähä paljo paino on pudonnu! :P

Olo on ollu aikas hyvä, eilen oli tosin ekaa kertaa sellanen oikee kunnon makean himo! Teki siis niiiiin älyttömästi mieli, oikeestaan ihan mitä vaan! Monta kertaa kävi mielessä et "nyt loppu tää saatanan dieetti", mut onneks pysy lujana. Sit aamulla puntti treeni sujukin pitkästä aikaa tosi hyvin!

Huomenna alkaa 10. päivä! :rock:

huomenna alkaa 5. pvä :(
kattoo nyt kauan tätä vetää. tekee niin perkeleesti mieli kiinteetä ruokaa ja herkkuja :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
4. päivä alkaa huomenna. Diet-Pro proteiinina, superfoodii, leusiinii, maapähkinävoita, omegaa ja pellavarouhetta tullu vedeltyy. Niin ja treenin jälkeen perus whey+malto mixit. Ei minkään näköisiä ongelmia ole tullut vielä vastaan, olo on ollut kutakuinkin täysi kokoajan.

Mullakin meni eka viikko aivan loistavasti, mut sit iski sellasii todella kovia nälkä himoja, mut kyl niist pääsee yli jos on päättänyt pääsevänsä.

Tää aamu alko taas erittäin hyvin, olo aivan mainio, ei väsytä yhtään jne..

Vähä tälläst jojoilua tää "velocity", välil hyviä päiviä ja välil vähä huonompia, mut väitän et (valitettavast) kumpiakin tulee kaikille.

onks väliä onko Hera80 vai Maito/Prode90 ? Kaseiinia suosittelee mutta se nyt pääs loppumaa ;D

ei ton nälän kans oo ollu ongelmia. Tai molempii oon siis kokeillu ja nälkä ollu ;) Eli siinä ei eroa oo mulla ainakaan. Mutta herassa nyt pysytään sitten.

Siis tietty Kaseiini on "parasta" kun se pitää nälän pois pisimpään, sit toi maitoproteiini (80% kaseiinia 20% heraa) ja si "huonoin" on toi hera kun se imeytyy niin nopeesti ja nälkä tulee nopeesti. Mut toisaalta oon ainaki ite ihan hyvin tol herallakin pärjänny. Tosin oon toisinaan sekotellu siihen lisäks tota Prode90:stä suunillee sillai 50/50. Mut aattelin nyt ite siirtyy näiden pussien jälkee ihan pelkästään tohon Prode 90:seen. Jos vaikka sit jakselis paremmin, (tai sit siirryn ihan täys kaseiiniin).

Huomen starttaa 12. päivä ja sunnuntain punnitust odotelles! ;P

Mä haluan uskoa että, mitä hitaampaa proteiini on, sitä tasaisemmin sitä saan. Mikä taas johtaisi pienempään lihaksen menetykseen :haart: 7 päivä menossa ja hyvin pyyhkii, klo 1500 eka terveellinen kiinteä safka. Ruokailu tottumukseni on kyllä ollut hyvät jo ennen tätä diettiä, mutta kyllä se vaan hyvältä tuntuu tommonen kunnon ruoka vetästä kerran viikkoon :)

huomenna taas alotan tuon, viikko olisi tarkoitus mennä nyt alkuun taas. Kaseiinia ostin pussin ja treenien jälkeen american pro wheyta pussin.

vedät 5 proteiinijuomaa pvä:ssä + pellavansiemeniä (kuitua).
Vitamiinit hyvä ottaa purkista.
Ei kiinteää ruokaa.
Suostellaan maitoproteiinia (kaseiini), koska imeytyy hitaammin ja energian saanti tasaisempaa.

siinä raa'in versio.
ekoilla sivuilla hyvin tietoa tästä.

Suositut

Back
Ylös Bottom