Vatsalihastreeni?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MrMark
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sallinette tyhmän kysymyksen.... Onko miesten ja naisten treenissä vatsojen kohdalla eroa? Yleensähän sanotaan että naisten treeni ei juuri eroa miesten vastaavasta, mutta vatsalihastreenissä en kyllä ole kuullut suositeltavan lisäpainojen käyttöä ainakaan naisille. Eli tarviiko miesten vatsalihakset sitten suuremman ärsykkeen (oma kehonpaino ei riitä) vai tuleeko naisilla jotenkin helpommin liian paksut vatsalihakset lantioon ja yläkroppaan verrattuna?

Samalla tavalla niitä vatsoja kannattaa treenata kuin muitakin lihaksia... Lihasta haettaessa 6-10 toiston sarjoja niin suurella vastuksella kuin mahdollista.

Aivan älytöntä tuo, että väännetään 100-200 toistoa vatsoja omalla painolla ja luullaan, että se packi siitä sitten alkaa kasvamaan ja erottumaan. Näitä tapauksia vaan näkee vähän turhan usein salilla.. :)

Samalla tavalla niitä vatsoja kannattaa treenata kuin muitakin lihaksia... Lihasta haettaessa 6-10 toiston sarjoja niin suurella vastuksella kuin mahdollista.

Aivan älytöntä tuo, että väännetään 100-200 toistoa vatsoja omalla painolla ja luullaan, että se packi siitä sitten alkaa kasvamaan ja erottumaan. Näitä tapauksia vaan näkee vähän turhan usein salilla.. :)

En tiedä oliko tämä nyt mulle tarkoitettu vai ihan vaan yleisesti, mutta en minä ainakaan mitään sadan toistoja tee vaikken käytäkään lisäpainoja. Jos tekniikka on kunnossa niin kyllä kymmenen toistoakin saa jo tuntumaan, ja voihan sitä tehdä rasittavampia liikkeitä.

En tiedä oliko tämä nyt mulle tarkoitettu vai ihan vaan yleisesti, mutta en minä ainakaan mitään sadan toistoja tee vaikken käytäkään lisäpainoja. Jos tekniikka on kunnossa niin kyllä kymmenen toistoakin saa jo tuntumaan, ja voihan sitä tehdä rasittavampia liikkeitä.

Joo siis ihan yleisesti pistin vaan vatsalihastreeni aiheeseen liittyen... :)

Luulisin että naiset voi tehdä vatsalihaksia lisäpainoilla siinä missä miehetkin, kunhan vaan muistaa pitää lantiopohjan lihakset piukkana.

;)

Ennen väänsin niitä "kuuluisia?" 3x15 istumaannousuja/rutistuksia 3x viikossa eikä tulosta näkyny missää.Melko odotetusti.Löysin tubesta itselle ainaki sopivan vatsalihasohjelman ja muutamassa viikossa oon saanu palat näkyviin aika kiitettävästi :)

Nii ja tässä linkkiä: http://youtube.com/watch?v=sWjTnBmCHTY

Kiitos linkistä,tolla saa kyllä kunnon poltteen keskivartaloon,en ole samoja fiiliksiä saanut istumaan nousuilla,jalkojen nostoilla,rutistuskoneilla,ym.

Näyttää olevan kaikilla vähän oma tyyli treenata vattoja!! ite oon ny 3kk treenannu vatsoja 4 kertaa viikossa eli joka kerta kun käyn salilla. treenin lopuksi teen aina 2 eri tyylillä 2 sarjaa per laite ja sarjojen mitta 15-40 toistoa. joka treeni pyrin vaihtelemaan vatta liikkeitä et tulis monipuolisesti. mulle tää toimii ainakin enemmän ku hyvin:rock:

Kiitos linkistä,tolla saa kyllä kunnon poltteen keskivartaloon,en ole samoja fiiliksiä saanut istumaan nousuilla,jalkojen nostoilla,rutistuskoneilla,ym.

Se polte on sivuseikka. Eise kerro miten tehokas liike on kyseessä. Yleensä eristävät liikkeet polttavat paremmin ja taas massankasvatus liikkeet tunnu missään mutta kehityksen huomaa sitten jälkikäteen.. :)

Se polte on sivuseikka. Eise kerro miten tehokas liike on kyseessä. Yleensä eristävät liikkeet polttavat paremmin ja taas massankasvatus liikkeet tunnu missään mutta kehityksen huomaa sitten jälkikäteen.. :)

No nyt selvis tämäkin,joten antaa olla,paska treeni.:wtf:.Ei vaan jokaisella on mielipiteensä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ennen väänsin niitä "kuuluisia?" 3x15 istumaannousuja/rutistuksia 3x viikossa eikä tulosta näkyny missää.Melko odotetusti.Löysin tubesta itselle ainaki sopivan vatsalihasohjelman ja muutamassa viikossa oon saanu palat näkyviin aika kiitettävästi :)

Nii ja tässä linkkiä: http://youtube.com/watch?v=sWjTnBmCHTY

Tsekkasin videon ja siihen menee kahdeksan minuuttia monen päivän aikana. Toisesa videossa oli vatsalihakset viidessä minuutissa.

Jos ei treenaaminen maistu, mutta haluaa nopeita tuloksia niin tästä mallia http://youtube.com/watch?v=7pVmmsuuc5U&feature=related (jäi vähän vaisuksi, mutta paksumpaa tussia kehiin niin rupee sixpäkki näkyy :D

Tsekkasin videon ja siihen menee kahdeksan minuuttia monen päivän aikana. Toisesa videossa oli vatsalihakset viidessä minuutissa.

Jos ei treenaaminen maistu, mutta haluaa nopeita tuloksia niin tästä mallia http://youtube.com/watch?v=7pVmmsuuc5U&feature=related (jäi vähän vaisuksi, mutta paksumpaa tussia kehiin niin rupee sixpäkki näkyy :D

Haha :hyvä: Tuota kikkaa ne guidot käyttää varmaan, hiusgeelien ja muun moskan ohessa :D

Itse aloitin tekemään mavea ja kyykkyä kunnolla vasta vuoden alusta, ja huomasin että ne toimivat itsellä kontrolloidusti ja hyvintehtynä erinomaisina keskivartalon vahvistajina. Toki teen myös "tavallisia vatsoja" mutta juuri noiden kyykyn ja maven avulla oon saanu palikat selvästi näkyviin paremmin kuin koskaan ennen. Kyseiset liikkeet ovat myös erinomaisia rasvanpolttoon, koska kohdistuvat niin suuriin liharyhmiin.

Hmmh... Vois tässä kysyä et oisko kropalta liikaa vaadittua jos JOKA PÄIVÄ tekisin noita syviä vatsalihaksia 2 kertaa maksimi ajan?

Hmmh... Vois tässä kysyä et oisko kropalta liikaa vaadittua jos JOKA PÄIVÄ tekisin noita syviä vatsalihaksia 2 kertaa maksimi ajan?

Miks niitä niin heleevetisti pitäis tehä? Mitä heleevettiä tarkottaa ''maksimi aika'' vatsoja reenatessa? Eli failureen 7:nä päivänä viikossa, 2 kertaa päivässä..? Sopii yrittää...

Pirun tiukka toi 8 minuutin treeni! Mä kun luulin, et vatsalihakset olis ollu kunnossa, mut täysin sökönä ovat vieläkin parin päivän jälkeen, kun tuon tein. :rock:

Pah. Vähänkun bodypumpin treeni, mut pari minuuttia pidempi. Ja voin poijjaat kertoa, että Bodypumpissa vatsat on ainakin allekirjoittaneelle se kevein osio...

..tekee muuten ihan päin helvettiä toi äijä noi "perseen heilutukset" tuossa videolla.

Suositut

Back
Ylös Bottom