Vatsalihastreeni?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MrMark
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Käyn kolme kertaa viikossa salilla, ja treenaan vatsat koneessa. teen 15X50kg,12X55kg,9X60kg joka kerta. Onko tuo ihan okei kun ideana saada packista vieläkin parempi? ps.Tiedän että näitä kysymyksiä on täällä kymmenittäin...

Ei ole. On selvää, että lihakset tarvitsevat uutta ärsykettä kasvaakseen. Millekään lihakselle ei ole fiksua tehdä samoja toistoja samoilla painoilla joka kerta. Vaihtele toisto ja sarjamääriä ja pyri nousujohteisuuteen.

Mä teen joka päivä vatsoi oikeestaa ja iha jees tulosta..
Jos kotona niin: alavatsat niin monta ku jaksaa kunnon jännityksellä (jalkoja nostaa suorana ylös selällää , ja sitten koukussa suoraan lantiota ylös selin makuulta. Kyljet samalla että nostan lantiota ja heijjaan sivulle niin monta ku jaksaa. Lopuksi ylävatsa rutistukset vaihtelevasti osa kiertona.. Salilla sitten Sellases vatsapenkis joka tulee seinää vasten "ylämäki". 20 aika hyvä tuntuu olevan. + alavatsat. Sekä vatsapenkin 15kg lisäpainol kierrot kyljelle niin että niskan - hartialinjan tukena on penkki. Kierrot sivuille melkein maahan asti :) Nää toimii ainaki mulla kun haen enemmä sporttista kuntoa ^^

Ja jos teette maassa ne vatsat ni turha tunkee jalkoja jonkun telineen alle kun sitten tulee lanteen koukistajalle enemmä... jalat vaa maata vasten vapaana ni tulee puhtaita rutistuksia ni 20 riittää hyvin. ja jännittäkää nii vatsalihaksii niit voi muuten heiluu helposti 50+ kpl

Ennen väänsin niitä "kuuluisia?" 3x15 istumaannousuja/rutistuksia 3x viikossa eikä tulosta näkyny missää.Melko odotetusti.Löysin tubesta itselle ainaki sopivan vatsalihasohjelman ja muutamassa viikossa oon saanu palat näkyviin aika kiitettävästi :)

Nii ja tässä linkkiä: http://youtube.com/watch?v=sWjTnBmCHTY

Ennen väänsin niitä "kuuluisia?" 3x15 istumaannousuja/rutistuksia 3x viikossa eikä tulosta näkyny missää.Melko odotetusti.Löysin tubesta itselle ainaki sopivan vatsalihasohjelman ja muutamassa viikossa oon saanu palat näkyviin aika kiitettävästi :)

Nii ja tässä linkkiä: http://youtube.com/watch?v=sWjTnBmCHTY

joo koitin tuota tuossa, katsoin koneelta videon ja tein samalla ja samaan tahtiin :) oli kyllä ihan hyvä reeni, ottaa ympäri vatsaa joka lihakseen :) tätä pitää tosiaan rueta käyttämään, kiitos paljon linkistä :) mutta teen vielä muitaki vatsalihasliikkeitä että ei sillä.. monipuolisesti ja eriliikkeitä ettei pääse lihas tottumaan :)

Toi o kyl hullu treeni toi 8 min abs youtubesta.. 5 kertaa tehnyt ton ja vatsat iha paskana huhhuh :D Nyt voi odottaa nopeeta tulosta ;)=

Ei ole. On selvää, että lihakset tarvitsevat uutta ärsykettä kasvaakseen. Millekään lihakselle ei ole fiksua tehdä samoja toistoja samoilla painoilla joka kerta. Vaihtele toisto ja sarjamääriä ja pyri nousujohteisuuteen.

Oon lukenu tätä threadia, nii tuskin mun kuitenkaan mitään 5 sarjaa on tarvis tehdä, jos haluan paloihin kokoa? Eikö tuo 3 sarjaa oo aika hyvä, mutta vähän vaan isommilla painoilla ärsykettä lisäten,vai mikä oli ton viestis pointti? Joskus tuli tehtyä pitkiä sarjoja ja tuli huomattua, että ite en ainakaa saa niillä juurikaan mitää tulosta aikasiks, nii toistomäärät varmaa hyvä olla se 8-15?

Ite teen vatsan 2-3 kertaa viikossa riippuen ihan siitä miten jaksaa. Useimmiten ihan vaan jalat 90 asteen kulmassa sängyllä ja rutistuksia maksimiin asti ehkä yhen setin, sit suihkuun :D Riippuu ihan kerrasta että mitä liikkeitä teen, pyrin kuitenki aina tekeen poltteluun asti.

Sixpacki löytyy vaikka ylimäärästäkin on vähän niinkun massaa hakiessa pitääkin. :)

Näyttää siltä, että useimmat hoitas noi vatsat just ton 2-4kertaa viikossa. Kuinka usein teet vatsalihakset ja teetkö ne muun salireenin yhteydessä vai tämän päälle vielä?

Itse koitan joka aamu ja ilta vääntää noi samalla ku venyttelee. Ennen tein just ton 400 vatsaa penkis mut ei tullu hirveemmi poltetta. Nyt siirtyny just pilatekseen su muuhu teknisimpii liikkeisii. Tekee sen 40 ni johan tuntuu. 3-5erilaista liikettä 30min ajan. Ja salilla vatsalaitteissa tietty myös 3kertaa viikossa.
Hyvin tuntuu tehoovan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Panu Larnos-treeniin sisältyy tosin 120 kilon runkkumaksimiykkönen joka salitreenin yhteydessä 6753 vatsarutistuksen lisäksi.

Mites tuo rasvan polttaminen vatsasta ja vyötäröltä? 15-25 toiston sarjoja lisäpainoilla? Minkälaiset liikkeet tuohon ois parhaat, siis nimen omaan että rasva palais siitä?

Mites tuo rasvan polttaminen vatsasta ja vyötäröltä? 15-25 toiston sarjoja lisäpainoilla? Minkälaiset liikkeet tuohon ois parhaat, siis nimen omaan että rasva palais siitä?
Rasva ei pala sieltä mitä treenaat. Rasva palaa parhaiten oikealla ruokavaliolla ja vatsatreenillä vatsalihakset vain kasvaa siellä läskien alla :D

No perkele pakko tuo rengas on tuosta jotenkin saada pois! Muuten ihan hyvässä kodiksessa mutta vatsan ja vyötärön tienoilla vielä häiritsevää fläsää..

No perkele pakko tuo rengas on tuosta jotenkin saada pois! Muuten ihan hyvässä kodiksessa mutta vatsan ja vyötärön tienoilla vielä häiritsevää fläsää..

Dieettaamalla. Syöt vähemmän kuin kulutat niin kauan kuin a) pystyt b) rasvavyö lähtee. Ei siihen ole mitään muuta konstia. Noin se muidenkin on täytynyt tehdä.

Toki jos sitten rasvaimulla.... :D

Suositut

Back
Ylös Bottom