Vatsalihastreeni?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MrMark
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Perus six-packin hankkija..

Ite teen yleensä 2sarjaa vatsoja, noin 15toistoo (salilla on sellanen kiva vatsakeinu, niin siihen saa sit lisäpainoja)

Jalkojen nostoja, eri variaatioita lisäpainoilla.
Istumaannousua levytangon ja painojen kanssa. Sitten full contact twist ottaa hyvin kylkiin.

1-jakosella vedän kaks sarjaa voimapyörää. Toistoja tulee yleensä ekalla sarjalla ~6 "oikeeta" + ~4 negatiivista, toisella ~2+5 tms. ja riittää mainiosti. Joskus lisäks alapalkeille jalkojennostoja lisäpainoilla.

Jeps, itte vetelen yleensä ylätaljassa, vomapyörällä tai juuri tuolla kiertohommalla mitä tuossa ylempänä nyt mainittiin.

Pari kolmen sarja liikettä aina 3-4 krt/vko ja toistoja on usein juuri se 10-15. Pitää tosin varmaan ny koettaa eri määrillä kun tuolla aiemmin tuli kiintoisan näköinen sivu vastaan.

Itse teen kerran viikossa Cable Crunch:eja ja edellä mainitulla kiertohommalla. Sitten kaksi kertaa viikossa perus istumaannousua lisä painolla.
3 sarjaa ja 10-12 toistoja.

Eli yhteensä noin 12 sarjaa viikossa, tämä sopii hyvin 4-jakoisella ainakin :)

auttaako linkkarit(jalat suorana tai koukussa) saamaan vatsalihakset esiin?vai mikä olis tehokkaampi kotikonsti? tavallisten rutistusten toistaminen satoja kertoja ei nappaa:D

Perus six-packin hankkija..

Ite teen yleensä 2sarjaa vatsoja, noin 15toistoo (salilla on sellanen kiva vatsakeinu, niin siihen saa sit lisäpainoja)
Ajattelitko saada tuolla jotain kehitystä aikaiseksi?
Ehtiikö siinä samaan minkäänlaista tunnetta vielä vatsaan?
Miten olis 3-4 kertaa polttoon asti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko tuo polte vatsalihas harjoittelussa tärkeä? Aina poltteeseen asti?
Ei vain poltteeseen asti, vaan paljon pidemmälle. Mielestäni KOVA sarja on sama asia vatsalihaksille kuin kaikille muillekin lihaksille, eli siihen asti kunnes seuraava toisto ei enää onnistu.

Itse olen nyt kohta vuoden verran vääntäny lisäpainoilla kympin sarjoja, ei oikein tulosta ole tullut, pitänee siis heittää painot mettään ja ruveta tekeen pitempiä ja puhtaampia sarjoja...Miten muuten treenaatte kylkiä? Itse ajattelin ruveta niitä treenaamaan niin, että jalat koukussa kallellaan lattiassa ja siitä ylöspäin rutiskuksia, en tiedä ymmärtääkö tästä nyt tota pointtia mutta erittäin yksinkertainen liike kyseessä :D jos joku tätä harrastaa niin voisiko laittaa palautetta että miten on toiminut?

levypaino rinnalle, pidät käsillä rintaa vasten, jalat ilmassa ja hieman koukussa ja sitten kääntelet hartioita ja jalkoja samaan aikaan erisuuntiin ajatellen kuinka sivuvatsat rutistuu.. en osaa selitää paremmi :D:D:D

Veikkaisin että kyllä se packki näkyis jotenki varmaan kaikilla, jos rasvat laskee vaan tarpeeks alas. Ei ne lihakset tuu sieltä mitenkää näkyvii jos fläsää on päällä, vaikka tekis miljoona toistoo istumaannousuja/pv. Sen jälkeen kun ei oo ylimääräst hilloo vatsan ympärillä nii sittehä reenillä saa sen erottumaa paremmi, mutta naurattaa välillä, kun jotkut ylipainoset tulee salille ja vetää puol tuntia istumaannousuja luullen että rasva palaa vatsan alueelta.

Moi olen aloittelija tällä foorumilla ja olen lukenut näitä kommentteja aika paljon. Yhdestä asiasta haluaisin kysellä. Olen kuullut että jumppapallolla vatsalihasten treenaminen treenaisi 32 eri vatsalihas liikettä en ole varma tästä asiasta niin voisiko joku selventää tätä asiaa minulle enemmän ?? :D

Käyn kolme kertaa viikossa salilla, ja treenaan vatsat koneessa. teen 15X50kg,12X55kg,9X60kg joka kerta. Onko tuo ihan okei kun ideana saada packista vieläkin parempi? ps.Tiedän että näitä kysymyksiä on täällä kymmenittäin...

Suositut

Back
Ylös Bottom