Vatsalihastreeni?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MrMark
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Itte oon nyt viim.3 viikkoa käyny 6 kertaa viikos salilla ja joka harj. päivä oon tehny vatsa lihakset.
4 sarjaa ja toistoja niin palijo ku pystyy.
Läskiä mullon sen verran että ainoastaan pallean kohdalta hieman pullistaa palikat ,mutta kun sormella sörrii niin sen kyllä tuntee että kyä ne aika perkeleen kovaksi on menny noinki lyhyes aijas.

Terve. Vatsoja on nyt tullut väännettyä säännöllisesti noin 3kk, lähes joka ilta. Ja sitä ennenkin on tullut tehtyä niitä säännöllisesti, joskaan ei yhtä monipuolisesti. Semmoisen asian olen huomannut, että usein kovemman vatsatreenin jälkeen on oikea puoli tiukempana kuin vasen. Eli onko tekniikassa jotain vikaa, jolloin tuo oikea puoli tekisi enemmän töitä ja ottaisi sitä rasitusta enemmän itseensä? Vai onko kyseessä joku luonnollinen juttu joka johtuu esim siitä että olen oikeakätinen? Ja miten tuota nyt sitten lähtisi korjailemaan, yritänkö laittaa enemmän rasitusta vasemmalle puolelle vai miten?

"Monesta saattaa tuntua oudolta 3-5 toiston tekeminen, mutta juuri tämänkaltaista intensiteettiä vatsalihakset kaipaavat." lainasin suoraan harjoittelu.netistä koska tämä kuulostaa ihmeelliseltä mutta onko kellään kokemuksia tällaisesta rasituksesta?

"Monesta saattaa tuntua oudolta 3-5 toiston tekeminen, mutta juuri tämänkaltaista intensiteettiä vatsalihakset kaipaavat." lainasin suoraan harjoittelu.netistä koska tämä kuulostaa ihmeelliseltä mutta onko kellään kokemuksia tällaisesta rasituksesta?

Nopeista lihassoluista koostuvat joten jos jompaan kumpaan suuntaan normi toistoalueesta pitää poiketa niin lyhyempään.

Minä teen yleensä esim. ylätaljassa 6-8 toiston sarjoja pari kolme. Hyvin ottaa hittiä.
Muu vatsatreeni koostuu lähinnä mavesta, kyykystä ja yhdestä tai kahdesta eristysliikkeestä, kun vinot vatsat teen sillä lailla, että kp käteen ja seisoma-asennossa kp ylös ja alas sivuvatsan rutistuksen avulla. Paskasti selitetty, mutta kai te tajuutte. Suorille vatsoille esim. jalkojen nostoja, tai rutistuksia lisäpainoilla, tai sitten juuri niitä ylätaljassa tehtyjä.

Pitoa syville vatsoille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom