lisäpainojen kanssa kumminki?
itse teen 100-150 painojen kanssa.
Käytän lisäpainoja istumaannousuissa, välillä paino rinnalla ja välillä niskan takana.
Vartalonkierrot tulee tehtyä koneessa ja toistoja 8-10.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
lisäpainojen kanssa kumminki?
itse teen 100-150 painojen kanssa.
Lyön vaikka miljoonasta vetoa, ettei kehoilijallekaan pidemmän päälle ole pelkästä erottuvuudesta hyötyä. Kyllä niiden paikkojen täytyy pysyä myös kunnossa, enkä nyt tarkoita esteettisyyden suhteen.Ei välttämättä kehoilijalle
Ei välttämättä kehoilijalle
Pistän tän nyt vaikka tänne.
Eli, oon onnistunut hankkimaan vähän massaa vatsalihaksiin. Nyt oon dieetillä ja kysymys kuuluu: Pitääkö mun tehdä vatsalihaksille lyhyttä sarjaa dieetin aikana? Palaako lihakset jos pumppaan menemään dieetillä pitkiä sarjoja?
pikkusen joo. samanlaiset lihakset ne on ku muutki joten miks niitä pitäis treenata enemmän taikka isommilla toistoilla?No itellä on kait jonkin näkönen vatsalihas addiktio, tulee tehtyä noita lihaksia pikkusen liikaakin:P
Eli siis mun reeni on seuraavanlainen, ja se vasta aikaa viekin mut tulokset puhuu puolestaa..
vatsarutistus 6x20 30kg
alavatsa 6x20
perusvatsa 1x100
vinot 6x20 15kg
Ja sitten teen tosi usein viel kotona niinä päivinä kun en ole salilla saatan tehdä joku 270 vatsaa ihan putkeen:D Oonkohan jotenkin sairas tai jtn.? Ja teen noi kaikki todellakin aina yhdellä sali kerralla, kyllä polttelee lihaksia kun tulee pois..