Vastusta naisiin kohdistuvaa väkivaltaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja esni
  • Aloitettu Aloitettu
AKV sanoi:
Perusteletko sitten asiaankuuluvin faktoin väitteesi siitä, että Suomi ei mitenkään liity kv-naiskauppaan?
Tarkotit varmaan tätä---->
steven_seagal sanoi:
Todellisia ihmiskaupan uhreja ei Suomessa ole. Näin voi ihan hyvin sanoa.

Näin voi ihan hyvin sanoa koska kyse ei vaan ole mistään suuresta summasta eikä asiasta tarvitse olla huolissaan, sillä ihan hyvät oltavat niillä on. Sori ettei mulla ole faktaa niiden hyvistä oltavista. :)
Se että toimii parittajan kanssa ei tarkota että olis huonot oltavat tai et olis "pakotettu" tai "orja" tai "ihmisoikeus-loukattu" josta kans jauhoit tuolla jossain aiemmin.

AKV sanoi:
Ja sen, että 90% Suomen prostituoiduista on suomalaista alkuperää
En tiedä puhutaanko nimenomaan 90% suomalaisista mutta 90% ei todellakaan ole ulkomaalaisiakaan. Sanotaan et suomalaisia on enemmän kun ulkomaalaisia kaikista ulkomaista yhteensä. Ne on suomalisia opiskelijoita jotka rahottaa opiskelunsa huoraamalla. Noin 3 vuotta sitten Suomessa tehtiin joku ratsia jonka jälkeen ulkomaalaisten hupakkojen määrä on Suomessa vähentynyt selvästi. Ja jos joku ostokielto tulee niin ulkomaalaisten määrä tulee lisääntymään. Eiköhän tää tilanne Suomessa ole nyt niin hyvin kun se voi olla, ihmiskauppaa ajatellen.

Tämä:
AKV sanoi:
Itäprostituutio Suomessa on kuitenkin ilmeisesti enimmäkseen paikallisen järjestäytyneen rikollisuuden organisoimaa. Ja itäprostituoituja on kokonaisuudessaan yli 90% maamme prostituoiduista.
..... on vaan sellanen väite joka ei pidä paikkaansa.

Sori jos tuli paskaa perustelua tai deividmäistä tekstiä mutta faktaa se on kuitenkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
steven_seagal sanoi:
Näin voi ihan hyvin sanoa koska kyse ei vaan ole mistään suuresta summasta eikä asiasta tarvitse olla huolissaan, sillä ihan hyvät oltavat niillä on. Sori ettei mulla ole faktaa niiden hyvistä oltavista.

Mistä sinä sen tiedät?

steven_seagal sanoi:
En tiedä puhutaanko nimenomaan 90% suomalaisista mutta 90% ei todellakaan ole ulkomaalaisiakaan. Sanotaan et suomalaisia on enemmän kun ulkomaalaisia kaikista ulkomaista yhteensä. Ne on suomalisia opiskelijoita jotka rahottaa opiskelunsa huoraamalla.

Entä mistä sinä tämän tiedät?

steven_seagal sanoi:
..... on vaan sellanen väite joka ei pidä paikkaansa.

Entä tämän?

steven_seagal sanoi:
Sori jos tuli paskaa perustelua tai deividmäistä tekstiä mutta faktaa se on kuitenkin.

Mutta kun ilman perusteluja ei oikein ole niitä faktoja. AKV:lla oli tuolla aikaisemmin jo muutama tutkimus väitteidensä pohjaksi, sinä taas et ole pystynyt esittämään ainoatakaan edes jollain lailla pitävää perustelua.

Tuo, että suomen maksullisista 90% olisi ulkomaalaisia perustuu kai siihen, että _kiinnijäänneistä tai epäillystä_ maksullisista 90% on ulkomaalaisia? Siis käytännössä ne jotka rajalla epäilleen tulevan Suomeen itseään myymään laitetaan tuohon listaan. Mikä ei tietenkään anna oikeellista kuvaa tilanteesta.

Kertokaapa miten tuo prostituoitujen määrä on saatu selville? Toiminta on kuitenkin aika salamyhkäistä. (edit: joosef ehtikin jo pohtia näköjään tätä)

Taitaa olla taas niin hyvä asia edistettävänä että ei sillä ole väliä pitääkö luvut lähellekkään paikkaansa.

Jaa. luin nuo linkit missä tuo myyttinen 90% esiintyy ja ei sielläkään mitään faktaa ole: "Sinänsä maassa toimivien ulkomaalaisten prostituoitujen määrästä ei kellään ole tarkkaa tietoa"

Mutta kuitenkin osataan sanoa, että:

"noin 90 % kaikista maassamme toimivista prostituoiduista on nykyään ulkomaalaisia, yleensä joko Virossa tai Venäjällä asuvia"

Mutta jos käy vaikka sihteeriopiston sivuilla *köhköh* niin nopeasti vilkaistuna ainakin 2/3 puhuu suomea.

Gilly.

Jos ne tulee jostain perseenreikä-maasta, niin on aika selvää et niillä on paremmat oltavat täällä.

Vuonna 2002 toteutetun massiivisen ns. paritusrenkaiden pidätysten yhteydessä tilanne, jossa Suomessa todellakin oli huomattavasti enemmän ulkomaisia prostituoituja, ja näin ollen myös jonkun verran enemmän rikollisten paritustoimintaa, muuttui olennaisesti. Tilanteeseen vaikutti myös se, että pääosa lehdistä lopetti tuolloin prostituoitujen ilmoitusten julkaisun. Käytännössä tämän jälkeen tilanne muuttui nykyisen kaltaiseksi.
Ulkomaisen prostituoidun muutaman päivän keikkamatkailun Suomeen tekee nykyään kannattamattomaksi markkinointikanavien puute. Lyhyellä ja nopealla aikataululla on erittäin vaikeaa saada kankeaa internet-ilmoituskanavaa toimimaan. Järjestäytyneelle ja lyhytjänteiselle toiminnalle ei yksinkertaisesti ole toimintaedellytyksiä.

Alan asiantuntijoilta (Jaana Kauppinen, Anna Kontula, Pro –tukikeskus, SALLI) selviää, että kaikki mainitut suomalaiset prostituoidut toimivat itsenäisesti.

Helsingin poliisi on myös antanut yksiselitteisen kuvan pääkaupungin tilanteesta. Sen mukaan paritustoimintaa ei käytännössä ole lainkaan. Sitä paitsi on tärkeää ymmärtää, että parittaminen ei automaattisesti merkitse rikollisjärjestön ohjausta.

Tekstit kopsattu täältä...
http://www.sihteeriopisto.net/forum/showthread.php?t=37556&page=5
Ja on tuolla sihteeriopistossa muitakin tredejä aiheesta. Joo.... *köhköh* :D

Josef sanoi:
Mutta jos käy vaikka sihteeriopiston sivuilla *köhköh* niin nopeasti vilkaistuna ainakin 2/3 puhuu suomea.

... joka tuskin vielä paljoakaan todistaa, aika monella itätytöllä kun ei välttämättä ole pääsyä nettiin, eikä tietoa koko Sihteeriopistosta.

Alkuperäiseen aiheeseen: osallistuin vetoomukseen, tottakai.

EDIT: Epäilemättä Sihteeriopiston sivuilla on ihan asiaakin, mutta en nyt kyllä välttämättä ihan purematta nielisi kaikkea, mitä siellä sanotaan ;)

EDIT: En siis itse ota millään lailla kantaa siihen, onko Suomessa tapahtuva prostituutio 90% idästä tullutta, kun ei minulla ole asiasta faktaa suuntaan eikä toiseen, mutta mielestäni nämä "tuo nyt vain on p*skapuhetta, koska se nyt vain on niin, vaikkei mulla mitään faktoja olekaan" -tyyliset "perustelut" eivät asiakeskusteluihin kuulu.

Gillyanne sanoi:
EDIT: Epäilemättä Sihteeriopiston sivuilla on ihan asiaakin, mutta en nyt kyllä välttämättä ihan purematta nielisi kaikkea, mitä siellä sanotaan ;)
Nielet mielummin telafemmojen ropakandaa? :jahas:

ehec sanoi:
Mun mielestä riittävä vittuilu ja suunsoitto on oikein hyvä syy vetää jotain tauluun

Minusta puolestaan ärsyttävien ihmisten omatoiminen "tauluun vetäminen" on oikein hyvä syy asianomaisen pikaiseen jälkiabortointiin. Väkivaltainen käytös yksilötasolla on nykyihmistä haittaava lajikehityksellinen jäänne, joka tulee kitkeä armottomasti pois propagandan, lääkkeiden ja eugeniikan keinoin, jotta me itsehillintään kykeneväiset kunnon ihmiset voisimme elää rauhassa.

Väkivallasta tulee tehdä puhtaasti institutionaalista, tarkkaan säädeltyä ja kaikista tunnepurkauksista vapaata. Väkivalta, kuten kaikki muukin vallankäyttö, tulee alistaa legitiimin yhteiskuntajärjestyksen palvelukseen.

Tulevaisuudenutopiassani lauhkeat nörtit elelevät rauhanomaisesti, ja jos joku häirikkö saa päähänsä muksia toisia, singahtavat kiiltävän valkoisiin haarniskoihin sonnustautuneet ammattilaiset eliminoimaan viallisen yksilön samalla rutinoituneella välinpitämättömyydellä, jolla putkimiehet tai nuohoojat tekevät omaa työtään. Muutamassa sukupolvessa tunnepohjainen väkivalta on siirtynyt samaan historian romukoppaan kuin isorokko ja kannibalismi.

steven_seagal sanoi:
Nielet mielummin telafemmojen ropakandaa? :jahas:

:rolleyes: Älä nyt viitsi taas riehua ja käyttää sanoja, joiden merkitystä et ole selvästikään ymmärtänyt oikein. Johan minä tuolla toisessa ketjussa pariinkin otteeseen selitin oikein esimerkkien kanssa, mitä feminismi itse asiassa tarkoittaa - käy katsomassa sieltä, jos sinulla on vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen.

Ylipäätäänkin olisi hyvä harjoittaa hieman (ja hieman enemmänkin) lähdekritiikkiä näitä tutkimuksia yms. lukiessaan, ja se, ettei purematta niele yhtä kantaa, ei missään tapauksessa tarkoita sitä, että tekisi niin toisellekaan kannalle. Luetaan niitä posteja huolella, eikä kommentoida hetimiten ylikärkkäästi mitä sylki suuhun tuo, jookoskookos? :)

Vain lait pitävät yhteiskuntaa koossa, moraali on häilyvä käsite.
Laitkin perustuvat viimmekädessä väkivaltaan tai sen uhkaan.
Oikeus on usein kiistanalaista, mutta voima on helposti havaittavissa,
eikä se siedä vastaansanomista.

Gillyanne sanoi:
mielestäni nämä "tuo nyt vain on p*skapuhetta, koska se nyt vain on niin, vaikkei mulla mitään faktoja olekaan" -tyyliset "perustelut" eivät asiakeskusteluihin kuulu.
Lue toi mun viesti #168 tässä tredissä jos et sitä vielä tehny.... siinä on faktaa. :rock:

Gillyanne sanoi:
:rolleyes: Älä nyt viitsi taas riehua ja käyttää sanoja, joiden merkitystä et ole selvästikään ymmärtänyt oikein. Johan minä tuolla toisessa ketjussa pariinkin otteeseen selitin oikein esimerkkien kanssa, mitä feminismi itse asiassa tarkoittaa - käy katsomassa sieltä, jos sinulla on vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen.
Eikö me just siellä toisessa ketjussa sovittu ettei niille miehiä sortaville monstereille ole oikeaa nimitystä? :kippis1: Olis kai pitäny sanoo pseudofemma sitten. :piis:

Gillyanne sanoi:
Ylipäätäänkin olisi hyvä harjoittaa hieman (ja hieman enemmänkin) lähdekritiikkiä näitä tutkimuksia yms. lukiessaan, ja se, ettei purematta niele yhtä kantaa, ei missään tapauksessa tarkoita sitä, että tekisi niin toisellekaan kannalle. Luetaan niitä posteja huolella, eikä kommentoida hetimiten ylikärkkäästi mitä sylki suuhun tuo, jookoskookos? :)
Joo, mä just hokasin et mul on menny melkeen koko iltapäivä tässä koneen ääressä tätä yhtä ja samaa threadia nussiessa, joten eiköhän tää ollu tässä. :love:

steven_seagal sanoi:
Lue toi mun viesti #168 tässä tredissä jos et sitä vielä tehny.... siinä on faktaa. :rock:

Luin jo, ja kuten todettua - vaikka Sihteeriopiston kirjoituksissa varmasti on osittain perääkin, on lähdekritiikki silti suotavaa. Kaikki, mitä netissä lukee ja päällepäin asialliselta ja hienolta näyttää, ei suinkaan ole automaattisesti vedenkirkasta faktaa ;)

steven_seagal sanoi:
Eikö me just siellä toisessa ketjussa sovittu ettei niille miehiä sortaville monstereille ole oikeaa nimitystä? :kippis1: Olis kai pitäny sanoo pseudofemma sitten.

Jep, näin olisi pitänyt tehdä - tai itse asiassa sinun olisi pitänyt jättää se heitto kokonaan välistä, sillä kommentilla/kannanotolla "Suomessa harjoitettavasta prostituutiosta 90% tapahtuu itätyttöjen toimesta" ei ole kerrassaan mitään tekemistä feministien eikä edes pseudosellaisten kanssa.

Osallistuinpa minäkin.

Vastustan kyllä ihan KAIKKEA väkivaltaa, jopa väkivaltaisia elokuvia.

( Pakko mainita että minun velipuoleni hakattiin kuoliaaksi toistakymmentä vuotta sitten :( )

Gillyanne sanoi:
Jep, näin olisi pitänyt tehdä - tai itse asiassa sinun olisi pitänyt jättää se heitto kokonaan välistä, sillä kommentilla/kannanotolla "Suomessa harjoitettavasta prostituutiosta 90% tapahtuu itätyttöjen toimesta" ei ole kerrassaan mitään tekemistä feministien eikä edes pseudosellaisten kanssa.
Onhan sillä tekemistä pseudojen kanssa kun pseudot yrittää saada seksin ostokieltoa Suomeen tollasilla kannanotoilla jotka ei pidä paikkaansa.

EDIT. - ja se koko kannanottohan meni näin: "Itäprostituutio Suomessa on kuitenkin ilmeisesti enimmäkseen paikallisen järjestäytyneen rikollisuuden organisoimaa. Ja itäprostituoituja on kokonaisuudessaan yli 90% maamme prostituoiduista."

Mä kannatan seksin ostopakkoa. Jokaisen miehen tulisi käydä läpi aikuistumisriitti, missä isän kanssa käydään porttolassa. Välillä isä kolkuttaa seinään ja huutaa "Vaihto!" kuin John Lennon konsanaan.
Tämä tekisi hyvää A) pojalle B) isälle C) välillisesti äidille ja vaimolle ja D) porttokin saisi rahaa ja nuorta poikaa.

steven_seagal sanoi:
Onhan sillä tekemistä pseudojen kanssa kun pseudot yrittää saada seksin ostokieltoa Suomeen tollasilla kannanotoilla jotka ei pidä paikkaansa.

EDIT. - ja se koko kannanottohan meni näin: "Itäprostituutio Suomessa on kuitenkin ilmeisesti enimmäkseen paikallisen järjestäytyneen rikollisuuden organisoimaa. Ja itäprostituoituja on kokonaisuudessaan yli 90% maamme prostituoiduista."

Ja ymmärtääkseni tuon kommentin lausui AKV, joka ymmärtääkseni on mies, eikä kannanottojensa perusteella ainakaan pseudofeministi. :)

Pointti: seksin ostokieltoa ajavat Suomessa monet ihmiset. Osa heistä on varmasti pseudofeministejä, mutta osa taas ei.

Minä en kriminalisoisi seksin ostamista sinänsä.
Parempi olisi tehdä huoraamisesta oikea ammatti, jossa verokirjan kanssa tytöt saisivat myydä pimppiä. Tästä valtio saisi tuloa ja monet yksinäiset miehet iloa.
Monet miehet katsos eivät saa pimppiä ilman maksua tai tykkäävät muuten käydä huorissa. Se heille (ja naisille myös) suokoon. Sitten voitaisiin kieltää kaikki ns. harmaantalouden pyörittäjiltä ostetut palvelut ja vaikka kriminalisoitaisiin seksin ostaminen näiltä laittomilta portoilta.

Eli ei muuta kuin laillistetaan ilotalot, jotka maksavat veroa. Näitä sitten voitaisiin vaikka valvoa poliisin toimesta ja jos ilmenee jotain orjuuttamista tai riistämistä niin luvat pois ilotalolta.

AKV sanoi:
Jos vain Natashalla olisi mahdollisuudet tienata sitä rahaa poikansa hoitoon. Näinhän ei siellä Itä-Euroopassa oikein ole, joten sikäli on turha kuvitella että EU-alueelle, siis länteen, ei jatkossakin pyrkisi populaa.
Kyllä se Natasha siellä Itä-Euroopassa ihan hyvin pärjäisi. Aina siellä on kaalikeittoa piisannut. Ongelma on vain siinä, että Natasha ei pidä kaalikeiton mausta. Ja nyt kun Kauniita ja rohkeita tai vähintää sen meksikolaisversiota näytetään kaikkialla maailmassa, Natasha on tullut kipeän tietoiseksi siitä, millaista elämää hänet on todellisuudessa luotu elämään.

En minä sitä moralisoi, jos joku vihaa kaalikeittoa niin paljon, että mieluummin vaikka myy persettään, mutta sitten pitää kantaa myös siihen sisältyvät riskit.

Tuossa Anna Kontulan haastattelu, joka on tutkinut prostituutiota ja on tavallaan toisinajattelija näiden naistutkijoiden joukossa. Tämän jutun mukaan prostituoitujen tilanne Suomessa ei välttämättä olisi aivan hirveä.
http://www.aviisi.fi/artikkeli/?num=05/2005&id=d6f9113

kalmukki sanoi:
Tulevaisuudenutopiassani lauhkeat nörtit elelevät rauhanomaisesti, ja jos joku häirikkö saa päähänsä muksia toisia, singahtavat kiiltävän valkoisiin haarniskoihin sonnustautuneet ammattilaiset eliminoimaan viallisen yksilön...
Hieno utopia! Olisko nää kalmukian aroilla laiduntavat lauhkeat nörtit myös kasvissyöjiä? Aggressioita ja tarpeetonta lihaskasvua aiheuttava proteiiniravinto olis julistettu pannaan?

Mä olen tavoitellut vähän samansuuntaista kehitystä tällä "Taistele väkivaltaa vastaan - anna nörtille pillua" -kampanjalla.

Mutta sitten ehkä toi kalmukian aro pitäis kuitenkin aidata silleen korkealla aidalla, ettei sinne pääsis mitään raakoja barbaareja, koska siinä olis aina se riski, ettei valkohaarniskaisten resurssit riittäis ja sitten toisaalta ne naarasnörtit innostuis kumminkin kevätkiimoissaan paritteleen niiden aivan uusien alfa+++ urosten kanssa. Kuten Ruotsin esimerkkikin osoittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom