Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
En edes tiedä tarkkaan, 2-4? Eläkeläisiä ja vuorotyöläisiä oli ollut viikolla jahdissa ilman tulosta. Syy on selvä, eivät osaa uhrata seidoilla.

Olisihan noita muutama hehtaari. Katsellaan ensi syksynä, tyvitervas vaivaa sen verran ettei plussakeleillä kannata joka paikkaan mennä.
Mulla on meneillään 8ha ennakkoraivaus, tällä viikolla tuli perintöveropäätös ja asiat lähtee taas pikkuhiljaa menemään eteenpäin. Verottaja on kyllä taho jolla eijjole kiire mihinkään, sen verran verkkaisesti etenee kaikki.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuplakahvi ja pleikkari. Tuli syötyä sen verran tuhti iltapala ettei tarvii vielä hetkeen syödä.
Pleikkariin viitaten: tämä Black Myth Wukong testattu?

Aattelin ite ehkä hakea tänään langattoman näppiksen ja testata kärrätä toi tietokone olkkariin. Xboxille kun ei saa tuota edellistä, mun ei tuu vaan tuossa työpisteellä pelattua ja mulla on muutenkin hitokseen hyviä pelejä ladattuna PC:llekin, niin vois testata, miten tuollai toimis.

Ihan hirveäksi johtojen kanssa veivuuksi ei pitäs mennä, kun nappaa vaan Xboxista verkkopiuhan ja HDMI:n ja sen jälkeen on kuvat tuossa 65" ruudulla ja äänet geneissä.. musahommat tarvinnee kuitenkin sit tehdä tuolla työpisteellä missä audiointerfacet sun muut tarpeet..

Pleikkariin viitaten: tämä Black Myth Wukong testattu?

Juurikin tämä työn alla. Ei ihan souls tyyppinen mutta samaan tyyliin haastava. Alku varsinkin on vaikea ja tuntuu että on vaan kauheeta boss rushia pomolta toiselle. Mutta jos soulsit, niohit , Ninja gaidenit yms. uppoaa niin voin kyllä suositella. Bonusta Kiinan mytologiasta.

Juurikin tämä työn alla. Ei ihan souls tyyppinen mutta samaan tyyliin haastava. Alku varsinkin on vaikea ja tuntuu että on vaan kauheeta boss rushia pomolta toiselle. Mutta jos soulsit, niohit , Ninja gaidenit yms. uppoaa niin voin kyllä suositella. Bonusta Kiinan mytologiasta.
Joo, katoin eilen pari videota tosta ja en oikein niiden perusteella hirveästi syttynyt, mutta tykättyhän toi ilm. on. Tarvinnee sopivassa kohtaa vaan kokeilla.

Mullon DSIII koneella kesken, niin jos sen sais nakuteltua vaikka eka alta pois. Vaatii grindaamista ja opettelua, niin voi sujua paremmin, kun on pehmeä sohva perseen alla :D En oo nimittäin oikein alkua pidemmälle vielä päässy, kun ei oo jaksanu tuossa koneella kököttää.

(Ja se Elden Ringin DLC:kin pitäs harkita..)

Screenshot_20240514_180023_Instagram.webp

#olo

Itse koittanut perustella itselleni että 55" oledi on ihan hyvä 4k monitoriksi metrin katseluetäisyydeltä. Jos uusi kone sitten joskus jaksaisi pyörittää 4k kamaa jo kovilla fps lukemilla.

Ei vain tutkimukset ole kanssani samaa mieltä tuosta etäisyydestä =(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom