Vastusta naisiin kohdistuvaa väkivaltaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja esni
  • Aloitettu Aloitettu
Belmondo sanoi:
Mitvit?
Mistä olet oppinut tuon dissauksen "toivoton vasemmistoliberaali" ja mistä keksit että se pätisi noihin AKVn sanoihin? ....

Tein sen ärsyttääkseni.

Belmondo sanoi:
Itse juttuihisi en edes puutu, niin toivotonta tekstiä. Niin ja OFFTOPIC

Onko tuo Sinun tapasi "keskustella"???

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kalmukki sanoi:
...

Minä en väitä tietäväni, kuinka monta prosenttia Suomessa toimivista prostituoiduista on kolmannen tahon toimesta pakotettu työhönsä, mutta olen varma että luku on paljon pienempi kuin 100. Osa prostituoiduista on esimerkiksi opiskelijoita (viittaan mm. Lapin yliopiston tutkijoiden ja Pro-tukipisteen toiminnanjohtajan haastatteluihin), joita ei pakota työhön mikään muu kuin toive helposta rahasta.

Juuri äskettäin kerrottiin jokun asioista jotain ymmärtävän arvio, että lähes jokainen Suomessa työskentelevä virolainen joutuu maksamaan mafialle että saa olla täällä. En usko, että prostituoitujen riippuvuus mafiasta on ainakaan kauempana 100:sta prosentista??

"Toive helposta rahasta"?? Oletko varmasti tosissasi?? Optioitako niille annetaan??

Sinun asenteistasi paistaa läpi epäinhimillistävä suhtautuminen prostuutioon joutuneisiin: Ne, jotka on pakotettu "töihin" ja/tai eivät saa tuloista itselleen kuin pienemmän osan, eivät ole ihmisiä, eikä heidän kohtalollaan ole merkitystä. Näinkö?

Kuinka monta prosenttia saa olla näitä orjatyöläisiä, jotta prostuutio olisi vielä hyväksyttävää??

Kalmankenkku sanoi:
Juuri äskettäin kerrottiin jokun asioista jotain ymmärtävän arvio, että lähes jokainen Suomessa työskentelevä virolainen joutuu maksamaan mafialle että saa olla täällä. En usko, että prostituoitujen riippuvuus mafiasta on ainakaan kauempana 100:sta prosentista??

Jos Suomessa työskentelevistä virolaisista ja/tai venäläisistä prostituoiduista lähes 100% on riippuvaisia mafiasta, ei se silti tarkoita sitä, että lähes 100% kaikista Suomessa työskentelevistä prostituoiduista olisi riippuvaisia mafiasta.

En edelleenkään ota kantaa siihen, kuinka suuri lukumäärä Suomessa työskentelevistä prostituoiduista on virolaista tai venäläistä alkuperää, enkä myöskään siihen, kuinka suuri osa heistä on alalle pakotettuja - siitä minulla ei ole tarkkaa faktatietoa. Mutta siinä ymmärryksessä olen, että maastamme löytyy myös sellaisia naisia (EDIT: ja miehiä), joita ei ole kukaan prostituutioon pakottanut, mutta jotka sitä ammattia silti harjoittavat, ja jotkut kaiketi jopa maksavat verojakin toiminnastaan. Ja en kyllä kerta kaikkiaan ymmärrä, mitä niin myötäsyntyisen pahaa ja väärää sellaisessa on?

EDIT: Lyly Rajala ei noin yleensä ottaen ole suosikkikansanedustajiani, mutta myönnettävä on, että hänen taannoisessa lausahduksessaan, eduskunnan prostituutiokeskusteluun liittyen, on kyllä pointtia: "Miksi yläpäätä saa myydä, muttei alapäätä?"

Gillyanne sanoi:
Jos Suomessa työskentelevistä virolaisista ja/tai venäläisistä prostituoiduista lähes 100% on riippuvaisia mafiasta, ei se silti tarkoita sitä, että lähes 100% kaikista Suomessa työskentelevistä prostituoiduista olisi riippuvaisia mafiasta.

Hyväksytkö sen, että noin puolet "alalla työskentelevistä" on seksiorjia??

Gillyanne sanoi:
En edelleenkään ota kantaa siihen, kuinka suuri lukumäärä Suomessa työskentelevistä prostituoiduista on virolaista tai venäläistä alkuperää, enkä myöskään siihen, kuinka suuri osa heistä on alalle pakotettuja - siitä minulla ei ole tarkkaa faktatietoa.

Venäjältä ja Virosta tulleita on noin puolet.

Gillyanne sanoi:
Mutta siinä ymmärryksessä olen, että maastamme löytyy myös sellaisia naisia (EDIT: ja miehiä), joita ei ole kukaan prostituutioon pakottanut, mutta jotka sitä ammattia silti harjoittavat, ja jotkut kaiketi jopa maksavat verojakin toiminnastaan. Ja en kyllä kerta kaikkiaan ymmärrä, mitä niin myötäsyntyisen pahaa ja väärää sellaisessa on?

Ja se on heiltä viisas valinta, ja johtuu muusta kuin taloudellisesta pakosta??

Gillyanne sanoi:
EDIT: Lyly Rajala ei noin yleensä ottaen ole suosikkikansanedustajiani, mutta myönnettävä on, että hänen taannoisessa lausahduksessaan, eduskunnan prostituutiokeskusteluun liittyen, on kyllä pointtia: "Miksi yläpäätä saa myydä, muttei alapäätä?"

Kumpaa päätä Sinä myyt? Onhan se Sinullekin aivan sama asia?

Ymmärrän että suomalaisten kansanedustajien toiminta muistuttaa prostuutiota siinä, että he myyvät mielipiteensä ja lainsäädäntö-päätöksensä siinä kuin venäläinen naisparka myy takapuoltaan Kalliossa.

Itseasiassa tuo nainen on paljon moraalisempi.

Katsotaanpas, mitä prostituoitujen AY-pomo Lady Johanna sanoo:
http://www.vapaasana.net/sisalto.php3?id=391

Itse arvelen vähän samaa, eli ne venäläis- tai virolaisprostituoidut, joilla on oleskelulupa, eivät välttämättä maksa Sergeille penniäkään.

Tuossa vielä linkki liiton sivuille. Postikortteja ja kampanjoita löytyy:
http://www.salli.org/

reino sanoi:
Katsotaanpas, mitä prostituoitujen AY-pomo Lady Johanna sanoo:
http://www.vapaasana.net/sisalto.php3?id=391

Itse arvelen vähän samaa, eli ne venäläis- tai virolaisprostituoidut, joilla on oleskelulupa, eivät välttämättä maksa Sergeille penniäkään.

Tuossa vielä linkki liiton sivuille. Postikortteja ja kampanjoita löytyy:
http://www.salli.org/

En viitsi lukea "Sallin" mielipiteitä. Rahalla saa molemmista päistä...

Mitä tulee oleskeluluvallisiin venäläistyttöihin, he maksavat. Tai omaiset kotona kärsivät. Myös osa suomalaista maksaa "Sergeille".

Kalmankenkku sanoi:
Hyväksytkö sen, että noin puolet "alalla työskentelevistä" on seksiorjia??

En, en hyväksy orjuutta ylipäätäänkään.

Kalmankenkku sanoi:
Venäjältä ja Virosta tulleita on noin puolet.

OK, jos kerran näin on - kuten sanoin, minä en sitä tiennyt. EDIT: Olisiko sinulla pistää linkkiä tai tilastoa tästä?

Kalmankenkku sanoi:
Ja se on heiltä viisas valinta, ja johtuu muusta kuin taloudellisesta pakosta??

Ei tähän kysymykseen voi vastata kuin prostituoitu itse, ja kun en minä sellainen ole enkä yhtään sellaista tunne, en ota asiaan minkäänlaista kantaa. EDIT: Johtuuko työnteko ylipäätäänkään jostain muusta, kuin taloudellisesta pakosta? Ja se valinnan viisaus lienee mitää suurimmassa määrin henkilökohtainen juttu, mikä on yhden mielestä viisasta onkin toisen mielestä tyhmää jne.

Kalmankenkku sanoi:
Kumpaa päätä Sinä myyt? Onhan se Sinullekin aivan sama asia?

:rolleyes: Pointti ei nyt ollut siinä, kumpaa "päätä" minä tai naapurin rouva tai joku muu Pakkiksen punttimimmi mahdollisesti myy. Vaan siinä, että jos joku haluaa mieluummin myydä sitä alapäätä, miksi se pitäisi häneltä kieltää? Eivätkö elinkeinonvapaus ja valinnanvapaus pädekään tässä kohtaa?

EDIT:

Kalmankenkku sanoi:
En viitsi lukea "Sallin" mielipiteitä. Rahalla saa molemmista päistä...

Mielenkiintoinen juttu, että heti, kun jostain löytyy omasta mielipiteestä eriävä kanta, on se ehdottomasti heti rahalla ostettu ja/tai pakottamalla hankittu :jahas:

Gillyanne sanoi:
En, en hyväksy orjuutta ylipäätäänkään.

Prostuutiota ei voi olla ilman että siihen sisältyy epävapaata työtä muodossa tai toisessa.

Gillyanne sanoi:
OK, jos kerran näin on - kuten sanoin, minä en sitä tiennyt.

Melko tuore sanomalehti-tieto.

Gillyanne sanoi:
Ei tähän kysymykseen voi vastata kuin prostituoitu itse, ja kun en minä sellainen ole enkä yhtään sellaista tunne, en ota asiaan minkäänlaista kantaa.

Käytä päättelykykyäsi.

Gillyanne sanoi:
:rolleyes: Pointti ei nyt ollut siinä, kumpaa "päätä" minä tai naapurin rouva tai joku muu Pakkiksen punttimimmi mahdollisesti myy. Vaan siinä, että jos joku haluaa mieluummin myydä sitä alapäätä, miksi se pitäisi häneltä kieltää? Eivätkö elinkeinonvapaus ja valinnanvapaus pädekään tässä kohtaa?

"Haluaa"? "mieluummin"?? Mitkä ovat hänen vaihtoehtonsa??

Prostuutio siinä laajudessa, kuin lainaamani Jerusalem Reportin artikkeli siitä raportoi, muuttaa väistämättä naiseen suhtautumista koko yhteiskunnassa,ja huonompaan suuntaan. Suomessa ei vielä olla yhtäpitkällä, mutta ei tuo kehitys Israelissakaan kovin kummoista aikaa tarvinnut.

Jos nainen on kauppatavaraa, eikä häneen suhtauduta ihmisenä, se heijastuu seksuaaliseen asennemaailmaan koko yhteiskunnassa. Tämä ei ole "elinkeinovapauden" tai "valinnanvapauden" kysymys ollenkaan.

Älä usko mitä nuo vasemmistolaiset Sinulle selittävät.

Kalmankenkku sanoi:
Mitä tulee oleskeluluvallisiin venäläistyttöihin, he maksavat. Tai omaiset kotona kärsivät. Myös osa suomalaista maksaa "Sergeille".
No nyt alkaa minuakin pelottaa. Ehkä pitäisi laittaa Sergeille pari hunttia ihan varuilta.

En oikein tiedä, että oletko sinä Sergein veli vai Alarikin äiti, mutta onneksi olet jo kaivanut oman hautasi. Maanantaiaamuna virka-ajan alkaessa AKV tulee ja hautaa sinut (sekä ylä- että alapään) Negevin autiomaahan tuon postaamasi Israelia arvostelevan ihmiskauppa-artikkelin takia. Maltan tuskin odottaa. :)

Kalmankenkku sanoi:
Prostuutiota ei voi olla ilman että siihen sisältyy epävapaata työtä muodossa tai toisessa.

Miksei voi? Eikö työ ylipäätäänkin ole aina "epävapaata" muodossa tai toisessa? Konkreettinen esimerkki: jos hieroja tekee hieronnan jälkeen myös intiimihieronnan, jonka tarkoituksena ja lopputuloksena on asiakkaan seksuaalinen tyydytys, mikä tekee tästä hierojasta ei-vapaamman kuin sellaisesta hierojasta, joka ei tätä intiimihierontaa tee?

Kalmankenkku sanoi:
Melko tuore sanomalehti-tieto.

OK, tämä sitä myöten selvä.

Kalmankenkku sanoi:
Käytä päättelykykyäsi.

Ei tätä asiaa päättelykyvyllä ratkaista, vaan ajatustenluvulla, ja sellaiseen minä en valitettavasti pysty.

Kalmankenkku sanoi:
"Haluaa"? "mieluummin"?? Mitkä ovat hänen vaihtoehtonsa??

Niin. Edelleen: niin kauan, kuin sinä et pysty ajatuksia lukemaan, et voi varmaksi tietää, mitä joku yksittäinen henkilö prostituutioista ajattelee. Jos vaihtoehtoina ovat vaikkapa kaupan kassalle meneminen ja itsensä myyminen, ja henkilö valitsee näistä itsensä myymisen ilman, että kukaan hänet siihen pakottaisi, miksi hän ei saa sitä tehdä?

Kalmankenkku sanoi:
Älä usko mitä nuo vasemmistolaiset Sinulle selittävät.

:lol2: Älä nyt iso (?) mies (?) viitsi sortua moiseen, eihän sinua ota vakavasti kohta enää kukaan ;)

Gillyanne sanoi:
Miksei voi? Eikö työ ylipäätäänkin ole aina "epävapaata" muodossa tai toisessa? Konkreettinen esimerkki: jos hieroja tekee hieronnan jälkeen myös intiimihieronnan, jonka tarkoituksena ja lopputuloksena on asiakkaan seksuaalinen tyydytys, mikä tekee tästä hierojasta ei-vapaamman kuin sellaisesta hierojasta, joka ei tätä intiimihierontaa tee?

Jos hieroja alkaa kilpailemaan "Ludmilojen" kanssa, Sergei tulee jossakin vaiheessa oven taakse käsi ojossa. Turvallisuudesta pitää maksaa.

Gillyanne sanoi:
Niin. Edelleen: niin kauan, kuin sinä et pysty ajatuksia lukemaan, et voi varmaksi tietää, mitä joku yksittäinen henkilö prostituutioista ajattelee. Jos vaihtoehtoina ovat vaikkapa kaupan kassalle meneminen ja itsensä myyminen, ja henkilö valitsee näistä itsensä myymisen ilman, että kukaan hänet siihen pakottaisi, miksi hän ei saa sitä tehdä?

Henkilö valitsee kaupan kassan jos palkka riittää asuntoon ja lapsen ruokaan. Jos ei riitä, missä "vapaaehtoisuus"??

Gillyanne sanoi:
:lol2: Älä nyt iso (?) mies (?) viitsi sortua moiseen, eihän sinua ota vakavasti kohta enää kukaan ;)

Saahan täälläkin joskus vähän humorisoida?

reino sanoi:
... Maanantaiaamuna virka-ajan alkaessa AKV tulee ja hautaa sinut (sekä ylä- että alapään) Negevin autiomaahan tuon postaamasi Israelia arvostelevan ihmiskauppa-artikkelin takia. Maltan tuskin odottaa. :)

Artikkelin kirjoittaja on yhä arvostetun israelilaisen lehden toimittajana. Haastattelee ministereitä ym. ja kirjoittaa hyviä juttuja.

Sensijaan Negeviin on haudattu monta "Natashaa" jotka ovat lähteneet ns. vapaaehtoisesti kultaa vuolemaan...

Minkäs minä sille voin, että Israel on ihmiskaupan eräs keskus.

:::
Edit:
Tarkoittaako "AKV" "Arjalaista-Kermaani-Veljeskuntaa"??

AKV sanoi:
Halu parempaan elämään on varsin inhimillistä. ...
Ongelmana on vain se, että niistä riskeistä ei saa tietoa vaan että niille Natashoille valehdellaan, heidän kanssaan tehdyt sopimukset rikotaan ja heidät alistetaan seksiorjiksi.
Niin. Mitenköhän niistä riskeistä saisi tietoa perille.

Ei millään. Olemme umpikujassa.

Voih.

Minä ja paras ystäväni Victoria suunnittelimme lähtevämme Israeliin hierojiksi, koska emme pidä kaalikeiton mausta, vaan arvostamme kalliita ja kiiltäviä asioita. Kun kerroin seitsemänvuotiaalle Jakub-pojalleni, että äiti lähtee nyt Israeliin hierojaksi, hän katsoi minua vakavasti kauniin ruskeilla silmillään ja sanoi: "Äiti, mama, huoran hommia ne on!"

Kun kuulin nämä sanat oman poikani suusta, en tietenkään voinut lähteä. Ystävättäreni Victoria lähti. Hänet raiskattiin ja rituaaliteurastettiin ja hänestä keitettiin kosherkaalisoppaa. Luut haudattiin Negeviin.

Aluksi pidin sitä kampanjaa todella typeränä, kun joka lyhtytolpassa luki isoilla punaisilla kirjaimilla PROSTITUTKA. Se oli ikäänkuin naista halventavaa. Mutta nyt ymmärrän, että Reyno Human Rights Watch Organizationin kampanja pelasti henkeni!

Gillyanne sanoi:
Ja ymmärtääkseni tuon kommentin lausui AKV, joka ymmärtääkseni on mies, eikä kannanottojensa perusteella ainakaan pseudofeministi. :)
Kolme jutskaa...

1. Täsmälleen samaa lausuu pseudofemmat
2. Mistä luulet että AKV on saanut ton käsityksen ellei pseudofemmoilta (tää ei kuitenkaan tarkota että AKV olisi jutellu jonkun pseudofemman kanssa kasvotusten)
3. Nyt mä en jaksa sun kanssas enää. :)

AKV sanoi:
Ei se mitään. Ei sinulla ollut faktaa mistään muustakaan.
Olipas. Ja jos sovitaan että ei ollu niin siinä tapauksessa ei ollu kyllä sullakan yhtään sen enempää. :piis:

Kalmankenkku sanoi:
Prostuutiota ei voi olla olemassa ilman pakottamista ja naiskauppaa. Ne liittyvät erottamattomasti toisiinsa.

Ei pidä paikkaansa alkuunkaan. Ja tää on niin selvä homma ettei sitä tarvii perustella pätkän vertaa. :jahas:

Kalmankenkku sanoi:
Onko tuo Sinun tapasi "keskustella"???
Heti sun ensimmäisessä postauksessa kävi jo varsin selväks ettei sun kanssas voi käydä mitään keskustelua.

Ja noista Kalmankenkun postauksista käy hyvin ilmi kuinka sekasin seksinostokieltoa kannattavat on ...(yleistän)

steven_seagal sanoi:
Heti sun ensimmäisessä postauksessa kävi jo varsin selväks ettei sun kanssas voi käydä mitään keskustelua.

Ja noista Kalmankenkun postauksista käy hyvin ilmi kuinka sekasin seksinostokieltoa kannattavat on ...(yleistän)

Ensimmäinen postaukseni ei sisältänyt juuri muuta kuin erään varsin tunnetun lehtiartikkelin aiheesta. Huomaan ettet pysty keskustelemaan jos esitetään tietoa?

Auf Wiedersehen!

:::
Edit:
(Tää ei oo stevelle) Oli IHAN pakko kaivaa esiin se hirvee feministi-osoite mistä lainasin em. kirjoituksen:

Ina Friedman Israelin tyttökaupasta

Kalmankenkku sanoi:
"Toive helposta rahasta"?? Oletko varmasti tosissasi?? Optioitako niille annetaan??
Missä muussa ammatissa kouluttamaton nuori voi ansaita 100 euroa verottomana puolessa tunnissa ja valita työaikansa vapaasti?

Virolaiset parittajien välityksellä työskentelevät ilotytötkin ansaitsevat ihan kiitettävästi: Suomen Kuvalehden haastattelema Natalie saa kertomansa mukaan 3500 euroa käteen kolmessa viikossa. Kuinka paljon sinä ansaitset nettona, jos tuo mielestäsi hirvittävää hyväksikäyttöä?

Kalmankenkku sanoi:
Sinun asenteistasi paistaa läpi epäinhimillistävä suhtautuminen prostuutioon joutuneisiin
Kumpikohan meistä pitää prostitutioituja ali-ihmisinä, jotka eivät ole kykeneväisiä ymmärtämään omaa etuaan? Poliisin mukaan lähes kaikki Suomeen prostituutiota varten saapuvat naiset tietävät, mitä he tulevat tänne tekemään.

AKV sanoi:
"Ansaittu selkäsauna" on samaa luokkaa kuin "neliskulmainen ympyrä". Ei sellaista ole. Myös sen tyhmän kusipään fyysinen koskemattomuus on sivistysvaltiossa ERITTÄIN tärkeä arvo, eikä sitä saa mennä rikkomaan vaikka kuinka harmittaisi. Jos antaa vallan väkivaltaiselle käytökselle, niin ei kuulu muiden kansalaisten joukkoon vaan vankilaan. Mustavalkoista tai ei, mutta väkivalta ei ole hyväksyttävää muutoin paitsi itsepuolustustilanteissa.
Mielikuvitusmaailmassa missä kaikki ihmiset ovat riittävän hyvin käyttäytyviä ei varmastikkaan voimankäyttöä tarvita. Mutta ainakaan tämä meidän maailma ei sellainen ole. Jotkut pystyvät kääntämään toisen posken ja elämään siitä eteen päin tyytyväisinä. Pitäisikö kaikkien pystyä samaan ja onko tuossa lopulta mitään tavoittelemisen arvoista?

Hauska huomata että sinne sekaan alkaa tulemaan jo sävyjä. Miten on, saako muita puolustaa voimakeinoin? Entäpä saako omaisuuden tuhoamista tai varastamista estää voimaa käyttäen, olipa se sitten omaa tai muiden? Onko poliisit natsisikoja kun toisinaan joutuvat voimakeinoin hankalaa asiakasta kuriin pistämään?

Vuosia sitten yhtä varsin hyvin käyttäyvää ja kovan tason judokaa kiusasi isompi luokan pahis. Koulu ei kyennyt puuttumaan asiaan ja kiusaamista jatkui vuosia, kunnes tämä kiusattu hermostui ja pyyhkäisi kiusaajan judoheitolla kenttään niin että tuntui. Kiusaaminen loppui siihen ja entisistä vihamiehistä tuli kaverit. Mikä olisi ollut parempi tapa toimia kyseisessä tilanteessa ja oliko tuo voimankäyttö huono ratkaisu?

Kalmankenkku sanoi:
Henkilö valitsee kaupan kassan jos palkka riittää asuntoon ja lapsen ruokaan. Jos ei riitä, missä "vapaaehtoisuus"??

Yhä edelleen: mistä sinä voit sen tietää, että jokainen henkilö automaattisesti valitsee mieluummin sen kaupan kassan? "Minä tiedän sen siitä, että se asia nyt vain on niin/koska eihän kukaan VOI ajatella MILLÄÄN muulla tavalla" -tyyppiset "perustelut" eivät ole millään lailla pitäviä argumentteja, koska ne eivät perustu faktaan, vaan mielipiteeseen ja/tai luuloon/oletukseen.

Minä nyt yritän vielä kerran selittää, missä kohtaa sinä, Kalmankenkku, menet (eniten) vikaan: Jos sinä väität tietäväsi, miten jokainen Suomessa seksityötä tekevä työhönsä oikeasti suhtautuu ja että jokainen heistä tekee työtään pakotetusti, niin silloin sitä väität pystyväsi lukemaan ajatuksia. Tiedätkö sinä, miten jokainen Suomessa työskentelevä seksityöläinen suhtautuu esim. EU:n turvatakuisiin, tai että äänestävätkö he tulevissa presindentinvaaleissa oman mielipiteensä mukaan, vaiko jonkun pakottamina? Etkö? Miten sitten voit väittää tietäväsi, miten he suhtautuvat työhönsä, ja mikä on heidän motivaattorinsa tehdä sitä? Ja jos ja kun joku alan työläinen sanoo, ettei tee työtään pakotetusti eikä vastentahtoisesti, miten sinä voit muka varmasti tietää hänen valehtevan, ellet siis tosiaankin pysty niitä ajatuksia lukemaan?

En ole kertaakaan väittänyt, etteikö Suomessakin työskentelisi seksialalle pakotettuja, varmastihan näin on. Mutta kaikki alalla työskentelevät sellaisia tuskin kuitenkaan ovat. Ja olen myös sitä mieltä, että seksin ostamisen tai myymisen kriminalisointi on väärä tapa auttaa niitä, jotka ovat alalla pakotetusti, koska se vain huonontaa prostituoitujen asemaa entisestään, ko. toiminnan painuessa yhä enenevässä määrin "maan alle". Tottakai seksialalle pakotettuja tulee auttaa, siitä olen tasan yhtä mieltä, mutta miksi se pitäisi tehdä riistämällä laillinen elinkeino niiltäkin, jotka ovat alalla siksi, että ovat itse niin valinneet? EDIT: Koska täysin selväähän on se, että prostituutiota ei Suomesta (eikä mistään muualtakaan) saada lakeja säätämällä häviämään, ja tuskin millään muullakaan keinolla. Miten kävikään aikoinaan kieltolaille?

En minäkään esim. turkistarhaajaksi ryhtyisi, enkä oikein voi ko. toimintaa mitenkään ymmärtää. Mutten silti väitä, ettei kukaan muukaan voisi missään tapauksessa sellaiseksi haluta, enkä myöskään ryhdy kettutytöksi, koska ko. elinkeino on täysin laillinen, eikä minulla tai kellään muullakaan ole oikeutta sen harjoittamista haitata.

Huh, luulin, että Vanhanen on mennyt hakkaamaan jonkun naisen:eek: (eron syy..?), kun tällasta juttuu ollaan lähettämässä sille. Mutta eihän se asia sitten ollutkaan niin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom