Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uskaltaudumpa vielä täältä kysymään... Sain eilen lainaan pari penkkipaitaa että saan niillä harjoitella kisoja varten. Koitettiin illalla saada avopuolison kanssa paitaa minulle päälle mutta se oli niin tiukka että minulla meni pupu pöksyyn puolessa välissä ja revittiin paita pois... Saatiin se kuitenkin jo hartioiden yli menemään. Mistähän sen tietää, onko paita mulle ihan liian pieni? Kokoakaan paidassa ei mainita. Itse painan ~53kg ja minulla on melko leveät hartiat normaalistikin, joten ehkä tarvitsen isomman paidan?
no mitä oon nähnyt noita päällerepimisiä, niin olihan sulla ne puuvilla"hanskat" eli vähän niinku pitkävartinen sukka joka laitetaan käteen että paita menee helpommin päälle?
kyllä noita kun revitään päälle niin se paidan laittaja saa roikkua kyllä jossain kyykkyhäkissä kaikin voimin kun paita alkaa mennä hartioiden ohi.
mitä kireempi, sitä enemmän se auttaa (tiettyyn rajaan asti..)
e: siis auttaa jos osaa nostaa sillä.
Uskaltaudumpa vielä täältä kysymään... Sain eilen lainaan pari penkkipaitaa että saan niillä harjoitella kisoja varten. Koitettiin illalla saada avopuolison kanssa paitaa minulle päälle mutta se oli niin tiukka että minulla meni pupu pöksyyn puolessa välissä ja revittiin paita pois... Saatiin se kuitenkin jo hartioiden yli menemään. Mistähän sen tietää, onko paita mulle ihan liian pieni? Kokoakaan paidassa ei mainita. Itse painan ~53kg ja minulla on melko leveät hartiat normaalistikin, joten ehkä tarvitsen isomman paidan?
Minkä kokoiselta kaverilta paidat lainasit? Miten ovat hänelle istuneet ja onko hän jo pidenpään harjoitellut paitapenkkaaja? Paita kiristää yleensä eniten hihoista. Ne tulee saada vedettyä yli kyynertaipeen. Tiedät jo varmaan, mutta tässä helpottaa esim vanhoista pitkistäkalsareista leikatut puntit, jotka ovat liukuvaa materiaalia. Eli laita puntit käden päälle ennen hihojen vetoa, ja vedä ne sieltä välistä pois kun hihat ovat tarpeeksi syvällä. Hihat tulis vetää lähes paikoilleen ennen paidan pujottamista pään yli. Jotkut käyttävät muovipusseja, mutta näitä on vähän vaikea vetää pois sieltä hihan ja olkavarren välistä. Myös ihan tätä tarkoitusta varten tehtyjä luistosukkia löytyy mutta ovat pirun kalliita.
Aloitetaan: Kuinka paitanostot eroavat teknisesti RAW-nostoista? Voiko eroja kuvailla sanallisesti?
1. Miten nuo mitat pätevät, joita valmistajien sivuilla on? Ostetaanko paita siis älypiukaksi, eli kuinka paljon paidan mitat tulisi olla pienempiä kuin kehon mitat?
2. Mitä jos jostain on löysää ja jostain ahdasta? esim. rinnanympäriltä löysä, käsistä ahdas?
3. Millainen paita sopii jos rinnaltalähtö on huono ja ojentajissa ruutia piisaa? Ovatko erot suuria?
Pitäisi siis vielä ilmeisesti ostaa oma paita reeneihin ja toinen kisoihin... vai?
Pyöritkö sä Treen YO:lla vai oonko erehtynyt henkilöstä? Mulla roikkuu kaapissa yks vanha paita, saat kokeilla sitä, jos mielenkiintoa riittää.
1. Miten nuo mitat pätevät, joita valmistajien sivuilla on? Ostetaanko paita siis älypiukaksi, eli kuinka paljon paidan mitat tulisi olla pienempiä kuin kehon mitat?
2. Mitä jos jostain on löysää ja jostain ahdasta? esim. rinnanympäriltä löysä, käsistä ahdas?
3. Millainen paita sopii jos rinnaltalähtö on huono ja ojentajissa ruutia piisaa? Ovatko erot suuria?
Jos joskus päätyisin kilpailemaan, sarja olisi luultavasti pienen dieetin ja armottoman nestetiputuksen jälkeen 82,5. Normaalipaino siellä 87-90.
Pitäisi siis vielä ilmeisesti ostaa oma paita reeneihin ja toinen kisoihin... vai?