Vappu tulee!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hgu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tove sanoi:
Töitä koko vappu, säästyy rahat ja voi treenata todennköisesti hyvin tyhjällä salilla maanantaina. Jos mä päätän pistää elämän oikein risaseks ja olla oikein hurja niin voin kipata synttärilahjaks saadun 2 dl kuoharipullon kun tuun iltavuorosta töistä sunnuntaina... Tykkään kyllä vapusta ja siitä "tuli on irti!" -meiningistä... No, minä riehun sitten kesällä kun on lämmintä ja silleen.

Tuo vois olla vaikka minun kirjoittama teksti.Oma lauantai päivän ohjelmani ei varmaan ole mikään tyypillinen vappu päivän ohjelma.
Aamulla koiran kans lenkille,sitten töihin,illalla luistelemaan ja sitten seurataan hattrickissa sarjakauden avaus:whip:
niin joo.Aattelin kyllä juoda lasin vadelma viiniä ja pari tölkkiä cokista.
:offtopic:
Ja kesällä rellestetään niin maan perkeleesti.Guns and rosesin keikkaa täs ootellaan:rock: Tai oikeastaan siihen liittyvää reissua FIRST BLOODIn kanssa.inhoan koko bändiä,mutta hyvä syy se on lähtä vähän "tuulettumaan":D

Ei hitto jaksais mitään vappua. Tulin just tiistaina laivalta ja siellä tuli juotua jo ihan tarpeeks ja saatua kaiken lisäks vatsatauti. Ei yhtään huvittais mennä millekkään pussikaljalle. Ei se kuitenkaan yllä yhtä hyvään meininkiin, ku laivalla oli.

Musta leski sanoi:
...Oma lauantai päivän ohjelmani ei varmaan ole mikään tyypillinen vappu päivän...sitten seurataan hattrickissa sarjakauden avaus...

En muuten olis tajunnu mitään, mutta eikös ht-matsit pelata lauantaina ja vappuaatto ole sunnuntai...ja vappupäivä - ylläriylläri, maanantai... ;)

Jee vappu. Simasta menee maha sekaisin. Serpentiinit pitää siivota jossain vaiheessa. Vappunaamari on päässä 365 päivää vuodessa.
Mikä tippaleivissä maksaa? 2 kpl 3€, herrasiunaa.

Ilmapallot on sentään kivoja, kun niitä hankaa hiuksiin ja laittaa sit kattoon kiinni.

Jaa...joo.. Vappuhan se ovella kolkuttelee taidan juhlia sitä kotona vaikka katsomalla telkkaria. Jos joudun menemään jostain syystä ulos niin poikkean sen verran omista vapputraditioista että ensimmäinen känniääliö joka liimaantuu taas aukomaan päätään tai lääppimään mun emäntää saanee turpaan...

Glyptis sanoi:
Jee vappu. Simasta menee maha sekaisin. Serpentiinit pitää siivota jossain vaiheessa. Vappunaamari on päässä 365 päivää vuodessa.
Mikä tippaleivissä maksaa? 2 kpl 3€, herrasiunaa.

Ilmapallot on sentään kivoja, kun niitä hankaa hiuksiin ja laittaa sit kattoon kiinni.
:D Myös vappupillin on hauska puhaltaa viimeiset ilmat yön pimeinä tunteina. Kun räkä on jo kuivunut poskelle ja hupi hattu retkottaa silmillä tietää että kansan juhla on taas tullut ja mennyt..

Kavereiden kanssa otetaa kaljaa ja nautitaan hyvästä ilmasta! Tänään alotetaan, huomenna ja sunnuntaina jatketaan :kippis1:

Hyvää vappua!

Glyptis sanoi:
Vappunaamari on päässä 365 päivää vuodessa.
Ootko Ben Zyskowicz, tuli vaan Uuno mieleen missä se myi naamareita.
-Ben:"en tartte mulla on jo tollanen"
-Uuno: "no kappas, en vaan muista missä myin".

Vappuna tulee varmaan otettua pitkän kaavan mukaan ja ehtoolla on luvassa häiriintynneen sorttista naisten vonkausta, joten Tampereen naiset : Älkää lähteko liikenteeseen tai varokaa ainakin mua.

Klara vappen vaan kaikille tasapuolisesti.

Jahas, marketista mäyrä + pientä viinakaapista ja ei kun vastaanottamaan vanhoja tuttuja härmän maalta....ai jai, tästä ei voi tulla kuin hyvä ilta :kippis1:

Ihan rauhassa pojan ja vaimon kanssa kotosalla.Käydään varmaan vapputorilla,simat ja tippaleivät huiviin ja tutumaan.Ehkä vähän vappuhuiska heiluu ja ilmapallot poksahtelee.Naapureista en tiedä...:)

Ekat siivut jallusta otettu ja pari lonksua kyytipojaksi. Tänään otetaan nätisti kotosalla. Maanantaina sitten tiedossa ankaraa tenutusta, firma järkkää päättäjäiset.

Vappu alkoi tänään (/eilen) ja jatkuu sunnuntaihin asti. On sellainen fiilis, että Tampesterissa ei kovin helpolla tästä selvitä. :kippis1:

Parin tunnin päästä alkais parin yön työputki...siitä kun toivun maanantaina, niin ehkä sitten illalla pitää vielä vappua viettää..mene ja tiedä. On muuten muutenkin mahtava palata töihin lomalta just vapuksi..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom