Vappu tulee!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hgu
  • Aloitettu Aloitettu
Armadillo sanoi:
Vappu on eniten hanurista oleva juhlapyhä ikinä. Ainoat kaksi päivää vuodessa kun rupeaa oikeasti miettimään muuttamista pois Helsingin keskustasta. Koira on pakko kusettaa sisäpihalla kun kadut ovat lasinsirujen peitossa. Vitusti maailmanomistajia, känniviisastelijoita ja -ääliöitä. On se hienoa :curs: .

Eli ohjelmassa punttia, pyöräilyä, lukemista ja leffoja.

T:vappuvihaaja jo vuodesta -94.

Mulla on samaa ohjelmaa luvassa. Vaput ei innosta sitten lainkaan.. lasinsiruja ja roskaa joka paikassa. Eipä huvita kattella sikailevia ihmisiä. Pitääkin suunnitella pyöräilyreitit hyvin ettei aja lasinsiruihin.

Muksuna vaput oli kivoja kun paistettiin munkkeja ja leikittiin serpentiinillä+ilmapalloilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
JEEE! Vappu tulee ja se on kivvoo! Saa ryypätä hassu hattu päässä ja käyä pikniikillä! Jesh.
Mantalla pitää vaan väistellä muita känniläisiä, ettei törmäyksiä satu. :D

Armadillo sanoi:
Ainoat kaksi päivää vuodessa kun rupeaa oikeasti miettimään muuttamista pois Helsingin keskustasta. Koira on pakko kusettaa sisäpihalla kun kadut ovat lasinsirujen peitossa. Vitusti maailmanomistajia, känniviisastelijoita ja -ääliöitä. On se hienoa :curs: .

Aivan!! Koskaan muulloin ei sijainti niin paljon vtuta kuin vappuna, ei edes Kaivarin kesäkonserttien aikaan! Vappuna maailmanomistajat ärsyttää, mutta ne pissikset vaan surettaa... näkee 12-vuotiaita teiniprinsessoja, jotka on vetäneet perseet.... :itku:

Sitäpaitsi, ylioppilaslakki on maailman rumin asuste ja vappunahan niitä näkee. Omaani pidin päässä sen 5 minuuttia mikä koululla yo-juhlissa oli pakko, sen jälkeen se on pölyttynyt vanhempien vaatekomerossa. :thumbs: Yo-lakit roviolle!

Julkisia liikennevälineitä ei voi käyttää, puistot ja kadut on roskaa täynnä päiviä vapunkin jälkeen, jälkiehkäisytablettien myynnissä selkeä piikki, kivat ravintolat ja muut paikat ovat kiinni, kaikki liikkeellä olevat ihmiset on kännissä ja kotiinsa pitäisi sulkeutua... ei kiitos.

Mutta ilmapallot, serpentiini ja sima on pop. :)

mappana sanoi:
JEEE! Vappu tulee ja se on kivvoo! Saa ryypätä hassu hattu päässä ja käyä pikniikillä! Jesh.
Mantalla pitää vaan väistellä muita känniläisiä, ettei törmäyksiä satu. :D

:hyper: :hyper: :hyper:
Harvinaista kyllä, mutta mä olen tosi innoissani siitä, että vappu tulee. Tuossa auringonpaisteessa ei voi muuta, kun lähteä viihteelle! :hyper: Hyvä fiilis mulla jo muutama päivä liian aikaisin. :) Eikös vappu ollu se juhla, kun ylioppilaat pitää yo-lakkia päässä? Ajattelin vaan, että josko uskaltais liata jo senkin turhuuden.. :rolleyes:

Jee wappuu! Aion pitää vapaapäivän dieetistä mutta en sentään ihan perseitä meinaa juoda. Eka vappu täysikäsenä niin pitäähän siitä ottaa ilo irti :) Huomenna alkoon shoppailemaan. Ajattelin maistella erilaisia ulkomaalaisia oluita, suomalaista kuravettä kun ei juo ellei ole pakko ja silloinkin sen pitää olla karhua. Eiköhän taas kaveriporukalla tule lähdettyä kaivariin katsomaan kun teinit hyppii seinille (jos kaivarissa seiniä olisi), varmaan kyllä ennen sitä pistäydytään kuuntelemaan radio cityn city karnevaalia. Illalla ehkä piipahdetaan johonkin kuppilaan.

dear_a sanoi:

Jep, niin onkin, ja muutenkin on tietenkin paljon fiksuja juhlijoita, niitä ei vaan huomaa kaikkien k-ääliöiden takaa. Muksuna vaput oli tosi siistejä luonnollisesti ja teininä tietty armokaatokännit päällä. Nyt on kaikki toisin.

Eniten mua vituttaa lapsiperheet (ja silloinkin lasten puolesta) kun ne lähtee viettämään hauskaa vappua kaivariin, ja faija on niin naamat jo yhdeksältä aamulta että äiti hiukan selvempänä ollessaan taluttaa sitä itkuraivareissaan ympäri puistoa, molemmilla laatat rinnuksilla ja kellastuneet ylioppilaslakit päässään. Aargh! Ja muksut hiljaa, saitte jo ilmapallonne! Eiks isi oo hassu?

Eikä edes lähetä puhumaan haalarikansasta. Se mäyräkoirapakkaushattu on OIKEESTI niin last season.

Tekisi mieli satuttaa jotakin.

Töitä painetaan.. Aattona 8-16 ja vapunpäivänä 8-24..:wall:

Täytyy käydä ruokatunnilla reenaamassa, ei varmaan hirveetä tungosta salilla;)

Aikasemmat vaput on kyllä menny enemmän tai vähemmän maistissa..

Armadillo sanoi:
Eniten mua vituttaa lapsiperheet (ja silloinkin lasten puolesta) kun ne lähtee viettämään hauskaa vappua kaivariin, ja faija on niin naamat jo yhdeksältä aamulta että äiti hiukan selvempänä ollessaan taluttaa sitä itkuraivareissaan ympäri puistoa, molemmilla laatat rinnuksilla ja kellastuneet ylioppilaslakit päässään. Aargh! Ja muksut hiljaa, saitte jo ilmapallonne! Eiks isi oo hassu?

Tän mä olin jo unohtanut. Taas yksi syy lisää vihata vappua. Tulee niin surkee olo niiden pienten ihmisten puolesta, jotka eivät voi itse valita vapunviettotapaansa, kun iskä & äiskä päättää vähän maistella simaa...... :curs:

Onneksi itsellä ollut tilanne aina ihan toinen, omat muistikuvat lapsuuden vapuista on ihan toisenlaisia. Kauan toivomalla sai sellaisen hienon ilmapallon ja sit niitä tavallisia monta kaupasta, äiti oli tehnyt simaa ja paistoi munkkeja. Telkkarista tuli vapun päivänä aina joku Uuno-leffa. :) Ajattelin elää tämän uudelleen tänä vuonna. :)

Armadillo sanoi:

No ei ole pelkoa, että tuollaiseen itse sorrun - sattuneista syistä johtuen lapset ei ole nähny ikinä mua kännissä ! 2-4 olutta saunan jälkeen olen juonu, samalla ku skidit vetää limua.... :)

Ihan perinteiset perseethän sitä pitää vetästä hyvän porukan kanssa. Viime vappukin oli ihan älyttömän kiva, kun oli tosi hyvä porukka kasassa ja aloteltiin jo päivällä yhdessä ja siitä porukka jatkoi kaupungille ja minne nyt menikään.

Sali kiinni viikonlopun, ottavat teekkareilta kulkuoikeudet pois.
Ihan ymmärrettävää, mutta nyt heillä on moraalinen vastuu siitä että mun on ryypättävä kun ei ole muutakaan tekemistä :kippis1: :hyper:

Josko katsastaisi teltta pystyssä bileet ja Tik Tak:n. Mahtaako olla bommareiden veroiset kemut :rolleyes:

kopsis sanoi:
No ei ole pelkoa, että tuollaiseen itse sorrun - sattuneista syistä johtuen lapset ei ole nähny ikinä mua kännissä ! 2-4 olutta saunan jälkeen olen juonu, samalla ku skidit vetää limua.... :)

Niin tietty, olisi pitänyt tarkentaa: "ne lapsiperheet, jotka". Itsekin onnekseni sain nauttia lapsuudessani mukavia vappuja, vanhemmat eivät koskaan olleet jurrissa mun ja broidin seurassa. Ihmetyttää tosiaankin mitä esimerkkini mukaiset aikuiset ihmiset oikein kelaavat.

dear_a sanoi:
Sitäpaitsi, ylioppilaslakki on maailman rumin asuste ja vappunahan niitä näkee. Omaani pidin päässä sen 5 minuuttia mikä koululla yo-juhlissa oli pakko, sen jälkeen se on pölyttynyt vanhempien vaatekomerossa. :thumbs: Yo-lakit roviolle!

Sama :rolleyes:

Perinteisesti frendin luona olemme porukalla bileissä! Grillausta ja juomaa tarjolla!!

Mä olen siinä määrin suomijuntti, että aina tulee lähdettyä viihteelle näinä "pakollisina" juhlapäivinä, kuten siis myös nyt tulevana vappuna. Eikä mulle vapun idea pelkästään se ryyppääminen ole, vaan se fiilis ja iloisuus joka näkyy joka paikassa! Mulle vappu on jo kauan merkinnyt kesän "avajaisia", joita joka vuosi odotan innolla. On niin hienoa kun ihmiset ovat iloisia (ja kyllä, örveltävät, ei se haittaa kun itsekin örveltää!) ja ulkona aurinko paistaa (toivottavasti). Että eikun vaan serpentiinit kaulaan ja menoksi!:D :kippis1:

Baariin meno ei kyllä vappuna innosta. Silloin on niin paljon sitä porukkaa liikenteessä, joka antaa itselleen luvan olla äyriäinen/örvelö. Ei vaan jaksa katsoa sellaista...

Lauantaina kai ainejärjestön saunailta(/päivä), sunnuntaina ainejärjestön sitsit ja maanantaina ainejärjestön piknik. :kippis1:

Ja kyllä, ajattelin laittaa haalarit päälle. :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom