Vappu tulee!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hgu
  • Aloitettu Aloitettu
Oi oi.Tänään grilli täyteen mitä mehukkaimpia lihoja ja muita maistuvia herkkuja,kyytipojaksi järjettömän suuri määrä erinäisiä alkoholijuomia.Huomenna :urjo::urjo:!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
wooh! vappu :dance:
mitäs tänään sitte tekis.. :D

Turhin juhlapyhä mutta kai se on silti Tampereella käytävä kääntymässä kavereiden kanssa

eka korkattiin jo ennen kahtatoista. Kohta sauna lämpeemään, kahden viikon jälkeen maistuu. Tän jälkeen sitte muutama saunakalja ja sitten vois suunnitella mihin sitä lähtee kulkemaan kyynersauvojen kanssa juomaan. Saattaa vaan olla, että vittuilua kuulee illan mittaan, polvelta.:dance:

Peppu heiluu peppu heiluu peppu heiluu... Ei vitsi kun on tylsää odotella, avasin mä yhden sidukan tässä täpinöissäni.
Menin töihin tänään vaan huomatakseni etten pääse sisään, mun kulkulupa oltiin kuolletettu jo eilen. Kyllä kaikissa papereissakin luki että viimeinen päivä 29.4. Miten voin missata tuon? Luulin että luonnollisesti olen kuun loppuun. Piti soitella kavereita availemaan ovia, yksikään kun ei aukea ilman että kaulussa killuu voimassaoleva läpyskä. Luki siinäkin päivämäärä 29.4 mutten silti huomannut. Ja sitten poistuinkin äkkiä haettuani kamani. Pari hommaa jäi tekemättä mutta sitten jäi! Kävin vielä vikat lounaat työkavereiden kanssa mutta on tämä kyllä tylsää päivällä venailla että muut pääsisi töistä ja liittyisivät wappufiiliksiin. Ei ole salipäiväkään tänään.

Aika riennä jo!

E: AAaaaa lähteehän jengi töistä nyt mä menen terdelle!

Ajattelin olla niin rankka ukko et juon tänään ihan maitoa. Jos oikein villiks heittäytys niin lasi (korkeintaan 2) greippimehua.
"Haiteksti"-niminen pokkari käteen. Ehkä iltapäivätorkut ja iltasella joku leffa.

Mukavaa vappua! :)

Vois melkein pikkasen hiimailla ulkosella (kuvitellaan että oon lenkillä ;)) ja sitten vois hyvällä mielellä alotella vapun juhlintaa.. Tai sitten vaan alottelen, ei nyt napostele yhtään pihalle meno, vaikka ihan super nätti keli onkin..

Aijai, illalla sitten.. :dance:

Haha, tulipa vedettyä koko vappuaatto selvinpäin keskustassa. Ei kovin moni teekkari tähän pysty. Jeejee.

Mutta kylläpä nyt väsyttää aivan jumalattomasti.

Ei rapulaa. Rahaa meni 0 €, pussikaljatki oli joskus aiemmin ostettuja. Kelit oli perkeleen hienot ja puistossa oli kiva hengaa ottaen ölppää. Parhautta siis! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom