Vappu tulee!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hgu
  • Aloitettu Aloitettu
Mä vietän vapun tänään työkavereiden kanssa grillailemalla ja hyvästä ilmasta nauttimalla...ehkä otetaan myös jokunen olut:kippis1: . Huomen illalla alkaa kolmen yön duuniputki joten sunnuntaina tulee tuskin varsinaista vappua sen kummemmin vietettyä. Ainakaan kovin myöhään... ;) Ensimmäinen 50cl karhu aukes nyt.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
BamHI sanoi:
Mä juhlin vappua launtaina Lontoon suomalaisten opiskelijoiden järjestämissä vappubileissä. Viime vuonna oli ainakin ihan sika hauskaa. Toivottavasti niin on tänäkin vuonna. Salmiakkikossuakin pitäisi löytyä baaritiskiltä, kotitekoista tosin:) :kippis1:

Bottoms up! Harmi ettei kerkeä niihin bileisiin mukaan bitteriä juomaan, mutta hauskaahan se on koto-Suomessakin! :kippis1:

Jos nyt ihan wähäsen viettäs Wappua tänään. Huomenna illalla duuniin, joten eipä kovinkaan montaa kehtaa ottaa.

Hyvää Vappua Pakkislaisille!

aurajoen rannassa oltiin istumassa, nyt pari keppanaa päälle ja sitten rilli tulille ja loppuilta onkin sitten kysymysmerkki.

Kylläpäs on tylsä päivä ja vappu ollu tähän mennessä. Heräsin, ja siitä kirmasin P-kaupalle Nyyssölän Mikaa tervehtimään. Muutamaa onnittelua lukeenottamatta, kukaan ei näyttänyt mua kaipaavan joten jäin sinne Miken kaa turisemaan kokoajaks kun kauppa oli auki.

Nyt sit kotona.. yksin.. ilman mitää tekemistä.. Jette bra synde :D... Tasan ei käy nallekarkit.

ZannaZ sanoi:
Nyt sit kotona.. yksin.. ilman mitää tekemistä.. Jette bra synde :D... Tasan ei käy nallekarkit.

Samoin! Seksimessut järkyttivät pientä mieltäni, ehkä myös stressi laukesi, kun työt loppuivat klo 13.. Mieli tekisi syöpötellä, onneksi dietti päällä, ei voi sortua ja kokea huonoa omaatuntoa mässäilyn jälkeen.
Viikonlopuksi ei ole muuta tekemistä kuin salitreenit, yh, nyt tarttis ihanaa miestä, joka halis vähäsen :love: :nolo:

PikkuT sanoi:
Jos nyt ihan wähäsen viettäs Wappua tänään. Huomenna illalla duuniin, joten eipä kovinkaan montaa kehtaa ottaa.

Hyvää Vappua Pakkislaisille!

Juuri näin täälläkin päin, pikkasen kärsii ottaa kuitesti :kippis1:

ZannaZ sanoi:

Heheh, meitähän riittää. Aloin jo miettiä että olenko mää jotenkin säälittävä. (Ja olenhan mää.) Huomenna aamulla reenit:rolleyes: . Noh, eihä nyt vielä oo Vappu, sehän on vasta huomenna. Tosin olen silloin yhtä säälittävä.

Onneks olkoon muuten ZannaZ, sulla taitaa olla synttärit tänään!

Yllättävän hiljaista on ollut tähän asti täällä stadissa, hyvä niin. Pelkäsin jo että olisi alkanut kunnon hulinat eilen jo, mutta ilmeisesti porukka panostaa huomiseen. Tässähän tää menee, huomenna pyörälenkille keskuspuistoon ja maanantaina salille. Hyviä kirjoja ja hyvää ruokaa :D .

Voi vaan uskoa, miten Helsingin portsareita, steissi-vartijoita ja poliiseja vituttaa huominen työpäivä.
No, ei ne täällä junttikulttuurin raiskaamassa Pohjois-Karjalassakaan varmaan kovin helpolla pääse.
Hyvää vappua, vaikka perseestä se onkin.

Minä vietän ihan kotona ilman mitään ihmeellisempiä pippalointeja. Eilen kävin Kuopion Ruplalla minimetallifestivaaleilla, ja voin kertoa, että oli kahdeksan euron arvoinen! :rock:

Deathchaini veti ihan saatanan kovasti! Niska, selkä ja kurkku ihan paskana:hyper: :rock:

Höh, tuleekohan tästäkin ihan tylsä päivä... kaikki kaverit lähtee kattomaan Kingiä ja minä en taida mennä, joten illalla sitte meitsi ihmettelee ylhäisessä yksinäisyydessään kun kaikki pitää kivaa. Hittolainen, pitäs järkkää joku "niiden pakkislaisten, joilla ei ole ihmeempiä vappusuunnitelmia"-miitti.

Rauhallinen perhevappu, ei jaksa raahautua kapakkaan silloin ku ne on liian täynnä. Ainoa mikä katukuvassa rasittaa on toi haalariväki. Mikä ihme on että kun haalarit vedetään niskaan niin samalla hetkellä pitää muttua idiootiksi. Aivan tolkutonta riehumista, aivot narikkaan ja hillumaan.

Ehkä se on siinä että suurelta osin tää haalariväki on sellaista joka on kiltisti asunut kotona ja kun muuttaa 20 vuotiaana pois ja alkaa opetella alkoholin käyttöä pitää sitten sekoilla... Avautuminen konsanaan... Vaan seuraava joka tulee naaman eteen örveltämään kun olen napploiden kanssa liikenteessä niin paiskaan Aurajokeen.

TheSami sanoi:
Mikä ihme on että kun haalarit vedetään niskaan niin samalla hetkellä pitää muttua idiootiksi. Aivan tolkutonta riehumista, aivot narikkaan ja hillumaan.
Haalarit päällä ne ei tunne kipua. Mellakkapamppua vaan pakaroille ja pohkeisiin, saatana.

Tupla-J sanoi:
Hittolainen, pitäs järkkää joku "niiden pakkislaisten, joilla ei ole ihmeempiä vappusuunnitelmia"-miitti.

Siitä si järkkäämään! Sääli ku itte oon niin syrjässä ;)

Salit tosiaan sais olla auki, tai joku sali edes.

Tänään on kovaa meininkiä taas tiedossa ja haalarit on tottakai menossa mukana. ;)

Heheeh, huomenna pitäis muuten olla töissäkin. Pitää katsoo, jos sitä ottais vähän rauhallisemmin :)

Hyvää vappua kaikille!

Suositut

Back
Ylös Bottom