Vappu tulee!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hgu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvää vappua kaikille :love: Ollaan sitten kiltisti...

Itsellä 3 ja puoli tuntia työvuoron alkuun... eväitä virittelen.

Ikää 16, vappu tulossa. Moni ikätoveri menee ryyppään, mä en aatellu. En oo tähän ikään mennessä tarvinnu viä alkoholia juhliin, tarvisko nyt alottaa? Mitä ootte mieltä? :D Aattelin kyl olla selvinpäin ja turvallisesti jossain kotikulmilla tms. , on vähän levotonta seutua toi keskusta ja järvenranta näin vappuna. Puukot viuhuu jne.

olipas kiva treenata tänään, hiljaista oli. vielä saunomaan ja hyvää sapuskaa, huomenna taas treenaileen hyvin mielin.

Eilen perinteinen kevään aloitus: 13 baaria ihanassa Itä-Helsingissä. Hattuja meni. Vappu menee eilisillä pohjilla.
Drinkkivinkki: Lapasorsa: Strohia, Jägeriä, Pisangia ja munalikööriä. Kaikkia Paljon. Pahahkoa.

Ajattelin mennä niinki omalaatusee paikkaa ku kaivarii, mut kyllä sittenki jään pelaamaan Texas hold'emia kotikonnuille :D

Askarteluvinkki: Tee-se-itse-teekkari
Välineet: Oma inflaation kärsinyt yo-lakki, pakkausnarua, käytetty wc-harja, musta spraymaali, teräase.

Ohjeet: Nirhaa wc-harjasta varsi pois ja kiinnitä tilalle 30cm pätkä pakkausnarua. Maalaa kokonaisuus mustaksi.
Puhkaise lakkiin reikä ja ripusta naru solmua hyväksikäyttäen kotsaan riippumaan. Vappu on valmis, heitä nuppiin. Valmistaudu ottamaan kevät ja Boogien herjat vastaan.

Oikeastaan vappu on ihan ok-juhla. Tästä parvekkeelta on mukava katsoa ja nauttia urpojen esityksistä. Enää puuttuisi pop-cornit, mutta alakerran kioskikin on mennyt jo kiinni prkle.

Tupla-J sanoi:
Hittolainen, pitäs järkkää joku "niiden pakkislaisten, joilla ei ole ihmeempiä vappusuunnitelmia"-miitti.

Todellakin, koska näitä varmasti on(tunnustakaa;)).

venlankin saa varmaan jollain kammettua sieltä syrjästä esiin(missä lieneekään...);).

Pohjoisvirta sanoi:
venlankin saa varmaan jollain kammettua sieltä syrjästä esiin(missä lieneekään...);).

Hehee, milläs mut nyt saa kammettua mihinkään? Mullahan on jo varma suunnitelma: lojun kotona, kirjoittelen, lueskelen ja menen nukkumaan:hyper: . Vähä siistii.

hyii vittuuu mikä ololo åerkele äljää kikinä juoko luiikaa isot bodatrit perkele en inää ikinä juoo juo jotain paskaa alokoholia olo on paska ja ei oo paskmpaaa paskaaa olomaaassa on kun joku kalja hyii perkele älkää kikinä juoko kliikaamn paljoa tai joulupukkui kotrjaa teidän antimet saaatttt

HOHHOH tuo edellinen =DDDDDDDDDDDDD oli kyl prkl siisti vappu!!!!! :rock:

harmi että nyt jo on kotona mut ei semitää huomenna uusiks :D:P;);D:):E

Töpseli sanoi:
hyii vittuuu mikä ololo åerkele äljää kikinä juoko luiikaa isot bodatrit perkele en inää ikinä juoo juo jotain paskaa alokoholia olo on paska ja ei oo paskmpaaa paskaaa olomaaassa on kun joku kalja hyii perkele älkää kikinä juoko kliikaamn paljoa tai joulupukkui kotrjaa teidän antimet saaatttt

onneksi olkoon, ekat kännit takana :rolleyes:

v000i vitun tennari kun måolen kännsissä.and believe me player mä myäs olen kännissä.vittu,pullot lens ja nyrkit heilu,,huuuuu vedin ainakin 2 sixpäkkiii kaljaa ssain vöähn ´tissiiii...aahh.mä rakastan teitä""""!!!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom