Vanhempienne mielipide treenaamisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kimi
  • Aloitettu Aloitettu
:offtopic:
Originally posted by MissFlightattendant
Kuka toi Valkosen Tape on? :nolo:
Tapani Valkonen IFBB Professional Judge ja pyörittää tuollaista salia http://217.25.104.2/webshop/index.jsp +on kilpaillut kehonrakennuksessa ja jopa menestynyt... jos joku tietää tarkemmin niin kertokoon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by treenaisko
Toi Tapani Valkonen voitti muistaakseni bodauksen SM:ssä kultaa 90 kg veteraaneissa -90 luvun alussa, muistaakseni voittajasta ei ollut epäilystä. En heti netistä löytänyt. Oli sillä ennestäänkin meriittejä. Lappeenrannassa piti/pitää punttisalia, jossa nuorena treenasin. Punttivaatteita ja -laiteita myi ainakin joskus.

Oikein mukava mies ja jaksoi aina kannustaa salilla. Muistan ukon vaihtaneen autoa kymmeniä kertoja kisadietin aikana huvin vuoksi. Tapen salilla jossa kävin, niin yhdellä naisella oli isommat reiden ja selkä, kuin minulla
:(

Tape the Terminator, muistaako kukaan tapahtunutta, kun Tapsa veti moottoritiellä kaverinsa prätkällä lipat, ja ihoa ja lihaa jäi kadun pintaan aika reippaasti.
Tuon onnettomuuden jälkeenhän Tapsa oli jo muutaman ( ? ) kuukauden päästä kisoissa .

Tape voitti muistaakseni suvereenisti 90 kg SM kultaa veteraaneissa 90-luvun alussa. En netistä heti löytänyt tuloksia, muttei tainnut nettiä paljon tuolloin ollakaan. Mukava mies, joka jaksoi usein salilla kannustaa. Kisadietillä vaihtoi autoa kymmeniä kertoja. Tapen salilla yhdellä naisella oli isommat reidet ja selkä kuin minulla :( (siis 90-luvulla). Lappeenrannassa treenanneet tietävät kyseisen henkilön olevan oikea legenda ja juttuja riittää vaikka kuinka, muttei niistä sen enempää.

Koskapa olen kilpaurheillut koko pienen ikäni, niin eipä nuo porukat mitenkään ole ragoineet salilla käyntiin. Muistan vaan sen verran, että jossain vaiheessa teininä aloin voittamaan äitini kädenväännössä ja sitten hiukan myöhemmin jopa isukin :D Nooh, myönnettäköön että isipappa on jo aika vanha ja huonossa kunnossa. Molemmat vanhemmista ovat kuitenkin itse olleet urheilijoita nuoruudessaan ja iskältä mä eka kerran esim kreatiinista kuulin, hän kun oli aikanaan piirinmestaritason urheilija...joojoo, eikös ne kaikki iskät aikanaan...ei mutta totta puhuen hän on ollut aina hirveen ylpeä urheilu-urastani ja aina välillä pitää habaa sille esitellä :rolleyes:

Joskus ärsytti ihan suunnattomasti sellanen, että mamma jaksoi naputtaa siitä kun "ostan kalliita kuntosalikortteja ja sitten pitää autolla kuskata joka paikkaan, vaikkapyörälläkinpääsisjavoiskuntoillasillätavallayhtätehokkaasti...". Eli kuten sanottu, niin hän ei ehkä tajua just lihaskuntoilun ja aerobisen eroja ihan hirveesti... Siskoani olen saanut koutsata näin myöhemmällä iällä, kun systeri on nyt 34-vuotiaana havainnut, ettei se kroppa aina pysykään ihan itsestään hyvässä kunnossa...

Ruokapuolesta sen verran, että se nyt on ikuinen vitsi kotona käydessäni, kun syön kerralla kuulemma enemmän kuin he yhdessä kahden päivän aikana...

Originally posted by Kimmo
Tape the Terminator, muistaako kukaan tapahtunutta, kun Tapsa veti moottoritiellä kaverinsa prätkällä lipat, ja ihoa ja lihaa jäi kadun pintaan aika reippaasti.
Tuon onnettomuuden jälkeenhän Tapsa oli jo muutaman ( ? ) kuukauden päästä kisoissa .

En tiedä onko sama tapaus, mutta joskus vuonna jeesus luin bodaus lehdestä jotain ton tapaista.

Pari vakiolausetta kuulee aina äidiltä kun on sen luomassa käymässä.

1. No oletkos nyt lihottamassa vai laihduttamassa itseäs?

2. Turhaa tuollainen punttien nostelu. Mökille vaan halkoja hakkaamaan, niin siinä saa voimia.

Joskus on ihmetellyt mitä niillä kaikilla lisäravinteilla tekee vähän niin kuin minäkin.

Vuoden treenaamisen jälkeen muori totesi: "Johan oot koko kiviukko". (?)

Isä taasen tuhahti: "Ei oo mitään järkeä. Tuolla tavalla jos saisi pojan tekemään töitä joskus niin tulis valmista".

Sen jälkeen kestoreplayna

Äiti: "Etkö tuota oo jo tarpeeks iso, et sovi kohta enää mistään ovesta!"

Isä: "Joutavaa repiytymistä. Etkö jo kyllästy tuohon pullisteluun? Myöhemmin rupsahdat ja nahkas ja mahas roikkuu".

Eli epäilemättä he suhtautuvat positiivisesti :kippis1:

Paitsi heraan ja maltoon. Ne ovat kauhistus: ei auta selitys. Hormooneja selvästi ja turmiollisia aineksia. Varsinkin isän mielestä. :rolleyes:

Äidin mielestä olen narsisti, yksipuolinen pelkän puntin mies, epäterveellä tavalla urheilusta kiinnostunut, joka vetää epäterveellisiä myrkkyjä, kuten proteiinia.
Faijalla taas ei ole mielipidettä asiasta, paitsi kun mä "syön taas mun koiranruokiani". Eli kumpikin on kybällä mukana harrastuksessa. :thumbs:
Joo ja faija kysyi kanssa kerran, että "kuinkas kauan vielä sä olet tolla lihotuskuurilla?"

Originally posted by treenaisko
Tape voitti muistaakseni suvereenisti 90 kg SM kultaa veteraaneissa 90-luvun alussa.

Eihän Valkosen Tape silloin vielä veteraani-iässä ollut. Lopetti kisaamisen ennen veteraani-ikää ja ainakin pari SM-hopeaa ehti saalistaa.

Äiti aina sanoo et kohta oot niinku Tony Halme jos sä vielä nostelet noita puntteja.

Sit se uhkailee et noista hirveistä lihaksista on vaan haittaa armeijassa kun ne on painolastina...

Ehkä typerin ja samalla naurettavin äidin kommentti tähän mennessä.. Tapahtui sinä iltana, kun se kissa iski purukalustonsa pohkeeseeni..
Istuin sohvalla, ja rupesin puhdistamaan niitä haavoja. Äitini tuli siihen viereen katsomaan, ja pohkeeni nähtyään huudahti; " Tuohan on aivan turvonnut! "... Kerroin äidilleni, että kyseinen puremakohta on juuri pohjelihaksen päällä.. " Tämä tässä on lihas, ei turvotusta. " :lol2: Voi herranjestas.. Tulihan siihen sitten myöhemmin hirveä turvotus..

Originally posted by Annie Stark
mut ethän sä pohkeita reenannu;)

Hehheh..hyvä vitsi..oli olevinaan sekin, jonka heitin silloin siihen threadiin.. ;)

Muuten suhtautuvat ihan jees, mutta kun olin ostanut kokeilu mielessä purkin tribulusta niin siitä eivät porukat enää pitäneet vaan olivat mun ollessa koulussa heittäneet purkin roskiin.Ei siinä paljoo auttanu vaikka kuinka yritti selittää,että ei ne mitään roinaa ole ja sitten kun mullakin alko tunteet kuumeta niin faija kauhistuneena sano,että:"sinähän oot ihan selvästi niiden hormoonien vaikutuksen alaisena!" kyllä ennakkoluulot ja tiettämättömyys on paha juttu.

Originally posted by Wildemar
"Nyt lopetat ton lihasmassojen syönnin

syotko lihasmassaa?! :urjo: etkai ainakaan ihmisen:kuola:

Junassa äijän kanssa vierekkäin istuessa: Nyt loppu reenaaminen, sullehan joutuu kohta ostamaan kaksi paikkaa. En nyt niin iso ole, mutta koko ajan äijä yrittää kokoajan "huomaamattomasti" huomauttelemalla saada lopettamaan reenaamisen.

Äiti ei sano oikeastaan mitään. Kun se kyseli proteiinijauhoista aluksi ja vastasin, että se on heraa, niin se sanoi: No herajuomahan on terveellistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom