Vanhempienne mielipide treenaamisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kimi
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla ei alkuun sanottu mitään näistä "mömmöistä" (=palkkari), mutta nyt vasta kun oon treenannu jo sen verran, että alkaa patti näkymään, niin ne sanoo, että eikö kannattais alkaa taas lenkkeilemään ja että mulla hajoaa pää noitten mömmöjen takia ( sano tällä viikolla ku oon ny ollu lomasta viispäivää kuumees, vähä hermot kireellä )

Nii, ja isäni oli aiemmin sellanen perussuomalainen 95kilonen, nii nyt se on sitten laihuttanu ja ollaan kohta samoissa mitoissa... Siitä ne ei tykkää :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä lähtien tavikset ovat tunteneet käsitteen roinaaminen? Vai treenaavatko itsekin?

Noo, ne on vielä siinä luulossa, että piikki persiiseen niin aamulla on hirvittävät lihakset ja kyseinen henkilö rupee riehumaan ja lopulta pimahtaa.

Kyllähän ne treenaa, mutta vähän niin kun on/off tyylillä.;)

Mulla on ollut punnuksien nostelu aina osana laji treeniä, eli eipä noi siihen ihmeemmin mitään kantaa ota. Tyttöystävä on joskus varoitellut roinaamisesta, tyylin "sulle kasvaa karvoja joka paikkan ja sekoot koko aika".

Aluksi isä oli varma että käytän "douppinkia" ja nykyään hänen mielestä tämä on turhaa vouhotusta. Hienosti on kotona tuettu harrastusta :D

Ihan hyvinhän tuohon on suhtauduttu. Veli kyselee aina välillä, että taasko ostit uusia jauhoja. :D Eipä sinänsä onhan tuo nyt paljon parempi harrastus, kun pyöriä tuolla kylillä epämääräsessä porukassa. :)

Jaajuu, faija piti hölynpölynä oman ja pikkuveljen salitouhuja (kaikki on hölynpölyä, ellei se liity työntekoon,politiikkaan tai rahaan) mut paskatkos nakkaan. Viime aikoina jonkinlaista ylpeydenkaltaista virnettä näkee, jos puheeksi tulee veljen yritys saada penkkipunnerruksen ME ikäsissään. Meikästä se puhuu "Juu, no niin, kyllä sekin kai jotain yrittää siel salilla käydä" :D Kiitti!!

Mutsia huolestuttaa et veljestä tulis jonkun megamass- tyyppisen näkönen avaruusmutanttia muistututtava olio. Mut kyl se dikailee siitä et kokkaan kotona, käyn sen kaa kaupas ja juttelen kaikesta ruokaan liittyvästä :) Njaah, kohtahan sitä lentelee kotoota pois jokatapauksessa, ni ei enää paljoo vanhempien mielipiteet vaikuta harrastukseen

Äsken tul hajottuu ihan kunnolla..

Tilasin tuossa pariviikkoo sitten vähän heraa ja maltoo ja sillon porukat ei sanonu juuri mitään kun sanoin että niiden palautusjuomaa varten. Nyt äidille tul mieleen kysäistä että mitä ne tarkalleen ovat. No kun sanoin niiden olevan hiilihydraattia ja proteiinii niin alko hirmu valitus että ne on vaarallisii aineita ja miun ei pitäis enää käyttää niitä.. Sit tul hajottuu täysin ja kävin netistä ehtimään juttuu proteiineista ja palkkareista ja muista lisäravinteista.. Ei uskonu erään sivun tekstejä ku ne ol erään kaupan sivuilla.. Sitten kun löysin faktaa semmoselta sivulta jossa on lääkäreiden kirjoittamaa stoorii niin sitten uskoi jo vähän miun puheita mut silti ei pitäis koskee niihin kun kuulemma syön muutenkin jo tarpeeks paljon.. Ja huimat 3 kertaa viikkoon mie noita tarviin palkkarii varten.. Ol varmaan aika epäselvää tekstii mut ol pakko päästä avautumaan..

Vanhempani ja muu lähisuku ovat olleet tukemassa ja varmistamassa uraani. Siitä heille lämpimät kiitokset tässä yhteydessä. Menestys on yhteinen!

Enpä ole ikinä edes kysynyt mutsin mielipidettä eikä hän ole asiaa sen kummemmin ikinä kommentoinut. Ehkä se vaan on ollut tyytyväinen siitä, että ylipäätään urheilen jotain. Isä taas kuoli jo ennen ennenkuin aloin vakituisesti treenaamaan salilla. Toisaalta isä itse treenasi painonnostoa, joten tuskin hän olisi kauheasti tyttärensä harrastuksesta pelästynyt. Pikkuveli on joskus naureskellut, että mä taidan olla voimakkaampi kuin se. Se ite ei treenaa salilla.

Mulle on sinänsä ihan sama, mitä muut ovat mieltä.

Ei ole tullut tuomiota eikä siunausta, mutta ovat ihmetelleet sitä kun "muiden" tapoja kun melkein mitään ei saa syödä ettei lihoa, mutta samalla pitää vetää lisäravinteita että "patti" kasvaisi. Eipä ne juuri muuta tässä touhussa päivittele.

Lähinnä vittuilua on saanu kuulla faijan toimesta, mutta siihenkin on jo tottunu.
Isä on käyny joskus nuorempana vähän aikaa salilla ja luulee tietävänsä kaiken.
Niimpä sitä saa kuullaa kuinka reenaan väärin tai että oon ihan vitun tyhmä kun ostelen lisäravinteita, jotka ei auta yhtään.
Tuloksia se aina välillä kyselee ,mutta ei nekään ole tarpeeksi ," kyllä tolla reenaamisella pitäs enemmän nostaa".
Vähän tunutuu siltä ,että dokailisin kunnolla niin se oli parempi sen mielestä. Ei kyllä sen jätkän mielipiteet ole ikinä paljoa painanu, joten salilla käynti jatkuu. :)

Eipä mulla porukat oo kauheesti kommentoineet itse harrastusta. Mutsi ei tiedä mitään lisäravinteista ja saan kuulla kokoajan siitä kuinka maksa paukahtaa jos niitä syö.

Yleensä mahan kasvamisesta ne kyllä jaksaa huomauttaa, ja taas jos on laihtunut niiden silmissä niin taas ovat kauhuissaan. Mikään ei kelpaa näköjään.

Isä huomauttelee aina välillä, että olis hyvä harrastaa jotain aerobistakin välillä, mikä oikeastaan pitää paikkansa. :)

Ihan tyytyväisiähän nuo on olleet, että on joku harrastus pojalla.

Faija innostui itsekin treenaamaan kun aloitin itse punttauksen ja vääntää nykyään noin parikymmentä leukaa (se on 58-vuotias vegaani). Ihan mielenkiinnolla se seurailee kehitystä ja kehui mun uutta penkkiä huomattavasti paremmaksi kuin vanhaa. Varmistaa penkkiä mulle silloin tällöin kun käy kylässä.

Muut perheenjäsenet inhoaa suonia joten näyttelen niitä tietty alvariinsa. :D

Faija innostui itsekin treenaamaan kun aloitin itse punttauksen ja vääntää nykyään noin parikymmentä leukaa (se on 58-vuotias vegaani). Ihan mielenkiinnolla se seurailee kehitystä ja kehui mun uutta penkkiä huomattavasti paremmaksi kuin vanhaa. Varmistaa penkkiä mulle silloin tällöin kun käy kylässä.

Muut perheenjäsenet inhoaa suonia joten näyttelen niitä tietty alvariinsa. :D

Hienoo et isäpappaki innostu :rock:

Hienoo et isäpappaki innostu :rock:

Oma isäpappa kilpailee voimanostossa ihan SM-tasolla, joten sieltäpäin tulee ihan kunnon kannustukset. Hän tekee kaikki treeniohjelmat ja raahaa tonnikalat ja rahkat kaupasta sekä ostaa joskus lisäravinteet.:D Todella hyvä tuuri käynyt kun on joku oikeasti osaava näyttänyt alusta asti miten treenata.

Oma isäpappa kilpailee voimanostossa ihan SM-tasolla, joten sieltäpäin tulee ihan kunnon kannustukset. Hän tekee kaikki treeniohjelmat ja raahaa tonnikalat ja rahkat kaupasta sekä ostaa joskus lisäravinteet.:D Todella hyvä tuuri käynyt kun on joku oikeasti osaava näyttänyt alusta asti miten treenata.

Tuuri todellakin, onkos mitään tuloksia sun faijaltas netissä?:dance2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom