Vanhempienne mielipide treenaamisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kimi
  • Aloitettu Aloitettu
Aluks porukat huomautteli lisäravinteista jatkuvasti, ja totes niiden olevan "hormoooneja", mutta nykyisin hyväksyvät treenaamisen jä lisäravinteet. Kaikki lisäravinteet ja muut saliin liittyvät kulut ne maksavat kun olen vielä ammattikoulussa, enkä näin ollen tienaa rahaa.
Eikö nimenomaan amisten pitäisi tienata jo opiskelujen aikana?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäpä nuo, ymmärtää ja kannustaa ja kantaa kotii rahkaa mut palkkarit pitää ostaa itte ku ei ne niist tiiä mitään.

Ja sitten vähän offtopic:
Eipä meidän amiksessa ainakaan tienata rahaa rahaa paitti joistai työharjottelu paikoist saattaa saada palkkaa. Muuten ei saa.

Aivan, niillähän tuppaa tursuamaan sitä ovista ja ikkunoista average lukiolaiseen verrattuna. Useimmat amiskaverini käyvät kouluaikana luvallisesti/luvattomasti duunissa, ja sitten on tietenkin vielä työharjoittelu... Niillähän duunissa käyminen on muutenkin näppärää, kun voivat rakentaa uraputkeaan jo kouluaikana.

Ontopic: Isäukolla ei oikeastaan ole ollut mitään mielipidettä, enkä ole sitä udellutkaan. Mamma sen sijaan huolestui ja alkoi välittömän valistuksen, mutta kyllä siihenkin on järkipuhe ajan mittaan uponnu. Nyt se ainoastaan päivittelee, kun lesotan kotona kuinka kyykky kulki! :david: Ainiin, jotain ruumiillista tehdessä saa tietenkin kuunnella jatkuvaa vittuilua. Ja syön tottakai liikaa.

mitä vittua?!

ootko jostain tynnyristä kotosin?

amiksethan alkavat nimenomaan tienata sit siinä vaiheessa kun lukiolaiset lähtevät jatko-opiskelemaan......

Meidä perheessä ollaan aina oltu urheilemisen puolesta. Kyllä äitimuori silti nenää nyrpisteli kun löysi mun prodejauheet (kun niissä luki maximaaliseen lihaskasvuun :D)

"syötkö sää hormooneja?!?!?!?:wtf::wtf::wtf:"

Siis onhan meillä työharjoittelua paljonkin, mutta ei sitä palkallista työtä oikeen mistään taho kuukaudeks tai kahdeksi löytää, paitsi tietysti kesäisin. Eikä ilta-töihin oikeen ole hinkua 40tuntisen viikon jälkeen.

Asiaan. No se elossa oleva ei aina täysin suostu käsittämään (toinen taas ei koskaan edes saanut tietää treenaamisestani) ja ihmettelee silmät soikeina kun vedän jotain ehramia: hy-vää?!?!?!? Protskujauhot jätän kotiin kun lähden kyläsille, kun en enempää päivittelyä kaipaa. Mutta onhan se sentään jotain, että edes jollekulle 55kg:n penkkitulos on uskomattoman hyvä ;) . Tiedä sitten mitä helvettiä se olisi, jos vielä asuisin kotona ja yrittäisin treenata!

Kun alotin salilla käymisen niin etenkin äiti oli tosi epäileväinen ja sitä vastaan. Muun muassa palkkarijauhot oli joko "hormooneita" tai "ihme jauhoja". Myöskin rahkan ja raejuuston syönti oli kuulema liiallista, sillä ihan tavallisella ruoalla pärjäisi ihan hyvin. (murot ja leipä ym.) Myöskin salilla kaikki muut olivat äidin mielestä hormoonibodareita ja joka toinen tyyppi koitti tarjota hormooneita ja muita ihme aineita. Kävin kaiken lisäksi ainoastaan koulun ja työpaikan salilla missä ei noita mörköjä näy. :)
Isä otti harrastuksen rennosti, vaikka ei itse ole koskaan punttailua harrastanut. Hiihtoa ja jalkapalloa sekä juoksua kilpatasolla kylläkin.

Nykyisin myös äiti suhtautuu ihan hyvin harrastukseen ja olen ehkä osaltani kannustanut sitäkin kuntosalille. Käy nykyisin jossain erilaisissa "jumpissa" ja salilla. :)

Isän jokaviikkoinen mielipide: "pitääkö siellä salilla niin usein käydä?"
3-4 kertaa viikossa tulee käytyä... Taitaa vaan ukkoa harmittaa, koska olen koossa mennyt ohi :evil: ;)

Aluksi palkkarit sun muut mömmöt oli hormoneja. Nyt myöhemmin äiskä on hyvinkin "ylpeä" mun ns. terveellisistä elämäntavoista, ja on ruvennut itekkin syömään ehrmania. Tosin reilu vuosi sitten äiskä sai kuulla jostain, että massanlisääjä-jauhot ym. herkistävät riskiä saada kehitysvammainen lapsi, mutta nyt sekin on tullut järkiinsä.
Välillä hän innostuu tarinoimaan omista treeneistään Lady Linella, ja esittelee kasvanutta forkkuaan..:D Tällöin iskän kasvoille ilmestyy semmonen kiinnostaa ihan vitusti-ilme. Eli isääni ei kovasti tunnu kiinnostavan, vaihtaa helposti puheenaihetta jos kerron treeneistä. Lieneekö jotain katkeruutta koska en harrasta enää jääkiekkoa, tai koska olen häntä voimakkaampi, en tiedä..:( Mutta silloin harvoin kun isä antaa positiivisia huomautuksia, niin se on parasta kaikesta.:)

Meinas ihan itku tulla..:hyper:

Muusta ei oo valitettu, mutta iskältä ja sen veljeltä on tullu, että ''turpaas saat, jos rupeet roinaamaan''

Äitini kommentti kun katsoin telkkarista Hulkin vaparia yli vuosi sitten:
-"lupaa, että sinusta ei tule koskaan tuon näköistä"
- Minä:"...:jahas:"

Tämä kiteytti täysin vanhempieni suhtautumisen treenaamiseen ja kaiken maailman proteiinihormooneihin. Onneksi valistus on nyt myöhemmin purrut vanhempiini ja nykyään pitävät treenaamista ihan hyvänä harrastuksena :)

Asun mummon tykönä joka kyllä on tukenut rahallisesti ja sanonut että hyvä että hommasin taas jonkun harrastuksen.

UFS whey, >Evolution Mass yms. jutuista ei oikeen tykänny mutta ei kieltänytkään.

Isä taas ei oo ottanu mitään kantaa, ei oo ees kysyny et paljonko nousee mistäki vaikka kyllä tietää harrastuksesta =P Noh, eipä tarvi häpeillä pienistä painoista

Viime kesän lopussa kun aloin käymään niin kyselivät joskus vaan että "minne oot menossa" ja "millon tuut takasin" tyylisiä kysymyksiä. Sitten eivät enää vaivautuneet kun oli jo iskostunut muistin perukalle että "taas se menee salille". Hyvänä yllärinä alkoi tässä joulun alla tulla kommenttia että "onpas sinulla lihakset kasvanu. Ja hartiatkin kuin ladon ovet!" No ei ne niin leveät kyllä ole mutta kiva saada positiivista palautetta ;). Kaveritkin aina joskus muistuttaa niistä kynäniska vuosista.

Eipä ne oikeen mitään. Tietysti niin päin että hyvä juttu, kun en oikeen koskaan kauhean liikunnallinen ole ollu. Sen muistan kyllä, kun isosisko oli jotn 16-17v ja alotti treenaamisen(25v ja harrastaa vieläkin..) niin isäntä tais olla noita lisäravinteita vastaan aika kovasti. Noh heraproteiiniä ja muuta perussettiähän se vaan oli, ja hoiti sitten omastakin puolesta sen valistuksen että ei noilla "mömmöjen" kanssa oo mitään tekemistä. :D :rock:

Vittuilevat lähes päivittäin, palkkarit ja muut on jotain ihmeen "mömmöjä", aloitellessani ostivat peräti 1pussin massaa ja whey3 vai mikä olikaan. Sanovat että mene mettä töihin, siellä se lihas kasvaa. Ja paskat. Ei koskaan maksanut sali maksujani, omasta pussista maksanut. Ja ihmeen vittuilua nyt rahkastakin ja siitä kun en ryyppää enkä juokse baareissa ja naisissa. :curs:

Isältä ei hirveesti oo tullut kommenttia, mutta oon aina harrastanut jotain muuta urheilua kilpatasolla niin salitreenaus ei oo sille mikään iso asia. Äiti kyselee aina koska se pääsee mukaan... Mutta ei vielä ole uskaltanut kun salilla käy vain vähän naisia ja paljon isoja miehiä :D Palkkarit se maksaa toistaseks.

Alkuun tuli vähän sanomista, että syö normiruokaa vaan yms yms. Enää ei ole kyllä sanoneet mitään, hyvä niin koska eivät mun ravinteita maksakkaan, tai salilla käyntiä.

Kun pidin taukoa salilla käymisestä, niin faija kyllä sano että etkö käykkään siellä salilla enää, kun en muutenkaan tee mitään kehittävää :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom