masentaavaa kattoa näitä cbb kun on niin kuraa mutta kai se on vaan jaksettava painaa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei millään pahalla ,,, mut mut millähän se ne kasvatti...,
Kaupallista paskaa, jolla yritetään vetää tyhmiltä rahat pois.löysin tähän keskusteluun netistä tälläsen sivun: www.fastmusclegain.com mielenkiintoinen tarina kaverista joka 16 viikossa saanu painon 61kg -> 77kg sanojensa ja kuvien mukaan lihasmassana ilman roinaa. rasvat 11% -> 5.7%. mun mielestä kyl kuulostaa aika uskomattomalta, mitä mieltä ootte? kova suoritus kyl jos kaikki pitää kutinsa mitä sivulla lukee.
...Kiinnostais ihan mielenkiinnosta tietää, minkälaiseks on noin yleisesti ottaen natuna mahdollisuus kehittyä.
Niin, mutta onko tämä nyt kiinni siitä että nykyään ihmisillä on vaan enemmän "uskoa ja motivaatiota", vai siitä että nykyään käytetään hormoneja?;) Jos joku tuohon pystyykin natuna (ainakin tuo penkki), niin ei se tarkoita että kuka tahansa pystyy. Jos olet 60kg vinkuheinä pikkuisine luineen, niin ei niiden päälle rakenneta montaa kymmentä kiloa millään natumenetelmällä. Geeneilläkin on merkitystä. Ja mikäs se Savolaisen menetelmä olikaan?Muistaakseni Marko Savolainen sanoi, että kukaan ei aikaisemmin uskonut, että kenelläkään voisi olla 50cm kädet tai 200kg penkki, mutta nykyisin kumminkin 'kaikilla' on. Se on siitä kiinni kuka sen rajapyykin rikkoo ensimmäisenä, muut tulee perässä.
Mä uskon, että natuna voi päästä niin isoksi kuin oikeasti uskoo pääsevänsä. Motivaatiosta tämä homma on suurimmaksi osaksi kiinni. Jos et usko ikinä saavasi 200kg kyykystä niin et varmasti myös saa. Jos et ikinä usko, että saat kehonpainoasi yli 90kg 10% rasvoilla niin et varmasti saa. Mitä sitten vaikka kukaan ei olisi siinä aikaisemmin onnistunut? Tarkoittaako se myös sitä, että se ei onnistuisi sinulta?
Muistaakseni Marko Savolainen sanoi, että kukaan ei aikaisemmin uskonut, että kenelläkään voisi olla 50cm kädet tai 200kg penkki, mutta nykyisin kumminkin 'kaikilla' on. Se on siitä kiinni kuka sen rajapyykin rikkoo ensimmäisenä, muut tulee perässä.
Mä uskon, että natuna voi päästä niin isoksi kuin oikeasti uskoo pääsevänsä. Motivaatiosta tämä homma on suurimmaksi osaksi kiinni. Jos et usko ikinä saavasi 200kg kyykystä niin et varmasti myös saa. Jos et ikinä usko, että saat kehonpainoasi yli 90kg 10% rasvoilla niin et varmasti saa. Mitä sitten vaikka kukaan ei olisi siinä aikaisemmin onnistunut? Tarkoittaako se myös sitä, että se ei onnistuisi sinulta?
Pystyiskö kukaan linkittämään kuvaa muutamasta kovassa natukunnossa olevasta bodarista? Kiinnostais ihan mielenkiinnosta tietää, minkälaiseks on noin yleisesti ottaen natuna mahdollisuus kehittyä.
Totta kai se on jokaisen itse selvitettävä. Viestin perään vois varmaan latoa kasapäin elämän yksinkertaisia itsestäänselvyyksiä. Kun mua näköjään lainasit, niin voin aivan rehellisesti sanoa, että vain ja ainoastaan huvikseni kysyin kuvia niistä. Ei mulla mitään tarkoitusta edes ole kehittää itseeni mihinkään cbb-kuntoon, enkä pidä mitään cbb-jätkiä edes minkäänlaisina esikuvina. Kuten jo ekassa viestissäni sanoin, niin aivan mielenkiinnosta vain kyselin.Jokaisen pitää se ajan kanssa ITSE ottaa selvää. Mitä sitten vaikka kaverit cbb-lavalla on kovassa kunnossa? Mitä sitten vaikka pakkotoiston kuvaosiolla olisi kovakuntoisia naisia, miehiä, poikia ja tyttöjä? Mitä sitten vaikka tuon linkin Anthony Ellis pääsi ilmeisesti kovempaan kuntoon 16 viikossa? Mitä sitten vaikka bodarilehdet on täynnä kovakuntoisia ukkoja ja eukkoja ja Fastin mainoslehdet täynnä cbbnatukisailijoita ja Gaspin esitteet pumpattuja sonneja?
Tuoko se kotibodarille/kuntoilijalle/liikkujalle jne. lisää lihaksia/voimaa/tuloksia/mitä ikinä hakeekin? Villi veikkaus on että EI. Sen takia jokaisen pitäisikin itse selvittää mihin omat rajat, kyvyt, motivaatio ja halut riittää ja mihin ei. Asettaa tavoitteita ja yrittää pyrkiä niihin. AJAN KANSSA.
Se, että tänne ilmestyy jonkun henkilön omakuva kovasta kunnosta tai muita tuloksia ei tarkoita sitä että kaikki voi päästä samaan, koska muuttujia on niin paljon. Se, että joku toinen kehittyy jollain tavalla ei välttämättä tarkoita ettäkö itse pystyisi samaan. Yrittää voi silti aina, mutta joskus ne omat rajat tulee vastaan ja sitä helposti vertaa muihin ja muiden kehitykseen.:piis:
Miksi et?enkä pidä mitään cbb-jätkiä edes minkäänlaisina esikuvina.
Mulla ei ole punttauksessa mitään erityisiä esikuvia, koska harrastan tätä vain ja ainoastaan omaa itseäni varten ja treenaan omilla ehdoillani. Totta kai ajattelen joskus, että vautsi, kun olis siistiä olla tuollasessa kunnossa, mutta en nyt pitäisi sitä mitenkään esikuvallisena.Miksi et?
En ole ikinä ymmärtänyt tarvetta pohdiskella kuinka isoksi on mahdollista tulla. Monesti tällaista mietiskelyä esiintyy kavereilla, jotka ovat treenanneet muutaman kuukauden. Bodailussa on monta muuttujaa, joiden vaikutusta pitkällä aikavälillä (ainoa aikaväli tässä touhussa) on mahdontonta tietää etukäteen..
Naulan kantaan! Kärjistetysti voisi sanoa, että nämä kaverit, jotka kyselee kuinka isoksi natuna voi päästä, eivät koskaan isoiksi kasva. Ne taas, jotka treenaavat pitkäjänteisesti ja treenaamisen ilosta, saavuttavat yleensä varsin vakuuttavia tuloksia..
Miksi et?
99% peruspunttaajista ei pidä esikuvanaan bodaria :D Ehkä se 1% punttaajistä pitää esim ronsteria esikuvanaan