Vakuuttavaan kuntoon tuleminen ilman dopingaineita

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Vaikka tunnen tai tiedän punttien nostamista harrastavia miehiä varmaan lähes 150 kappeletta, niin tuollasia 90kg miehiä, joilla on selvästi näkyvät vatsalihakset ja ilman mitään dopingaineita, on tasan tarkkaan yksi ainut tässä porukassa.

Minä ilmoittaudun: paino 91 kg ja näkyy vatsalihakset... harjoittelua takana 32 vuotta eli ikää nyt kohta 47 vuotta....sekalaista voimanosto/yleisurheilusekoilua koko ikä... ja aina maksimi painoilla ja hermosto jumissa :-) rasvat vaihtelee nykyään 10-12 % paikkeilla, mutta katson aika tarkkaan aina mitä syön + lisäravinteita perkeleesti.

Rasvat on niin suhteellinen käsite, jos ei oo mitattu. Luusto ja muut vaikuttaa aika reilusti siihen painoon, joku hyvinkin luihun olonen kaveri voi painaa saman verran kuin paljon enemmän lihaksia omaava. Läskit vielä erikseen..

Luusto painaa 2,0 -4,5 kg joten se ei selitä suuria painoeroja....

Itsellä luusto painoi muistaaksi 4.8kg. Niissä ei hirveesti eroja ole, mutta lihasten mallissa kyllä on.

Minä ilmoittaudun: paino 91 kg ja näkyy vatsalihakset... harjoittelua takana 32 vuotta eli ikää nyt kohta 47 vuotta....sekalaista voimanosto/yleisurheilusekoilua koko ikä... ja aina maksimi painoilla ja hermosto jumissa :-) treenipäiväkirja netissä....

http://www.kolumbus.fi/jerik/

Genetiikalla on iso merkitys. IMHO (todella) lajakas natu päihittää keskilahjakkaan roinarin aina.

Itsellä 183cm ja "kisapaino" aamulla 92kg ja pihtirasva% 4,8. Todellisuudessa se on varmasti korkeampi (7?), sillä Jackson&Pollock-menetelmä varmasti mittaa alakanttiin. No suonet näkyy ihan kivasti vatsassakin.

Mitä ny katoin tuolta tilastopajan sivuilta sun kuvaa niin siinä on ainakin kaukana 7% rasvat ja todennäköisesti 10:nkin, ellet sitten oo tällä hetkellä hirmusesti kireämmässä kunnossa ;) Ihan kiva ja roteva kunto ei siin mit :)

Mitä ny katoin tuolta tilastopajan sivuilta sun kuvaa niin siinä on ainakin kaukana 7% rasvat ja todennäköisesti 10:nkin, ellet sitten oo tällä hetkellä hirmusesti kireämmässä kunnossa ;) Ihan kiva ja roteva kunto ei siin mit :)

Totta. Toi vajaa 2vuotta vanha kuva: painoa 87kg ja pihtirasvat ehkä 8%. Todellisuudessa yli siis 10%. Olin aika löysäs kunnos vaikka oli jo siis alkukesä. :curs:

Tuohon aikaan tein vain peruskuntokaudella ylläpitävää punttia yläkropalle eli kerran 2 viikossa hieman yläkroppaa. Keväällä/kesällä en tehnyt sitäkään. Nyt olen siis tehnyt syyskuusta lähtien yläkroppaa kahdesti viikossa. Sitä ennen en ollut tehnyt n.4vuoteen muuta kuin ylläpitävää.

Yläkroppapuntti on muuten mainio keino polttaa rasvaa kun jalkojakaan ei voi loputtomiin hinkata. :arvi: Itse aisiassa olen joka vuos päässyt 1%yksikköä kireämpään kuntoon eli hiljaa hyvä tulee. :)

Ite oon suht ok kunnossa, 187cm/88kg. (Paino nyt vaihtelee päivittäin, riippuu vähä mite usein käyn paskalla.) Rasvat on 10% tuntumassa ja vatsalihakset näkyy. Viel jos sais johonki 5% tuntumaan pudotettua ni oisin oikein tyytyväinen. En sinäällää pidä mitää ruokapäiväkirjoja, syön vaa monipuolisesti.

Kyllä on poijat tiukassa kunnossa kaikki!! haluaisin nähä noin 90kg ja rasvat siinä 7% luokkaa olevan salihirmun joka vain treenailee huvikseen..kuvia kiitos! puheita on tullut jo liikaa.

Pakkiksella tuntus melkein puolet kirjottelevista tyypeistä menevän heittämällä natuna classicin painorajoista yli, mutta jostain kumman syystä nämä tyypit eivät ikinä saa kuviaan näytille;)

Ottakaa nyt oikeesti se pää pois perseestä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Mä en ainakaa koe mitenkään mukavaks laittaa kuvia ilman paitaa nettiin muitten kateltavaks, tai mennä jonnekki lavoille pyörähtelemään pienissä kalsareissa. Ne on semmosia asioita, joita teen vain silloin kun olen todella humalassa.

pari kuvaa

Ei noilla käsillä viel cbb:ssä pärjätä. :)

Liitteet

• 20022009_001_b.webp
    20022009_001_b.webp
    9,1 KB · Katsottu: 709
  • 20022009_b.webp
    20022009_b.webp
    11,7 KB · Katsottu: 620
Mä en ainakaa koe mitenkään mukavaks laittaa kuvia ilman paitaa nettiin muitten kateltavaks, tai mennä jonnekki lavoille pyörähtelemään pienissä kalsareissa. Ne on semmosia asioita, joita teen vain silloin kun olen todella humalassa.

Kyllä asia helpottaa kun on kroppa siinä kunnossa että sitä kehtaa esitellä. Pienipippelisten puheita nuo lavapuheet.

Ei noilla käsillä viel cbb:ssä pärjätä. :)

Onhan tuo kireä & rapsakka kunto kyllä. Et näytä ehkä ihan niin painavalta kuin luvut antavat ymmärtää. Ja käsiin juu lisää tavaraa jos aikaa/energiaa/kiinnostusta juoksureeneiltä riittää.

Toisaalta, tuossa on aika vitivalkoinen kroppakin eli voisi näyttää kunnon rusketuksella paljon paremmalta :)

Saako udella vielä voimatasoista?

Onhan tuo kireä & rapsakka kunto kyllä. Et näytä ehkä ihan niin painavalta kuin luvut antavat ymmärtää. Ja käsiin juu lisää tavaraa jos aikaa/energiaa/kiinnostusta juoksureeneiltä riittää.

Toisaalta, tuossa on aika vitivalkoinen kroppakin eli voisi näyttää kunnon rusketuksella paljon paremmalta :)

Saako udella vielä voimatasoista?

Kädet on heikkous ihan voimien puolesta, siksi toi penkki/hauis-pelleily :) (varsinki alla on 3vkoa flunssaa+diettiä, joten käsistähän lihas sit lähtee:(). Selvä et en näytä niin painavalta kuin luvut antaa ymmärtää, kun suurin osa lihaksista on siellä missä bodareilla taas ei ole lihasta niin paljon eli takareisi/pakara/myös alaselkä osastolla. Tosin etureisiä ja pohkeita taas ei tarkoituksella ole.

Keväällä en lisää voimaa/lihasta mihinkään, vaan ole kesällä tavoite ~sama voimataso kevyempänä.

Voimatasoista:
-(lahna)penkki 150kg
-kapeapenkki 140kg (jalat ilmas, pysäytyksellä)
-runkkuhauis 3x90kg :D

Jalkavoimat pidän salaisuutena (en ole uskaltanut kertoa edes valmentajalle:D)

Jarskalla on kyllä rapsakka kunto, mutta onhan tuota pituuttakin enemmän kuin tuo 170cm. Ei se 90+kg alle 10% rasvat ole yhtä vakuuttava kunto pitkällä miehellä kuin lyhyemmällä miehellä.

mutta jarska seisoo sanojensa takana! missä ne muut kesänkuivat 90kg oravat on?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom