HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Mikä vittu siinä pihavajaan paskomisessa ryssiä viehättää? Fanbase ehkä voisi valaista, eikös? Alla olevassa indoor toilet mainittu lännestä tulevana turmeluksena 🤣

Villi veikkaus, vesivessat (vaikka vain se yksi joka kylään) vaatisi yhteiskunnalta valtavia panostuksia infraan, ku pitäis alkaa rakentaa viemäriverkostoja muualleki ku Moskovaan ja Pietariin.

Samoin asfalttitiet, vaatis valtavia pohjatöitä, ku niitä ei routimisen jäljiltä voi edes höylätä (ihan niinku niitä aiemminkaan ois höylätty, muistuu mieleen vuosia sitte nähty kojelautakameran video ku ryssälässä ladakuski ajelee huolimattomasti maantiellä, niin "pienehkö" kuoppa repaisee ladasta koko renkaan ainaki laakereita myöten...

Nutellasta kyllä samaa mieltä neukkujen kans, siitä ole ku haittaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Prigozhin väittää Venäjän joukkojen yrittäneen räjäyttää hänen sotilaitaan​

Venäläisen yksityisarmeija Wagnerin johtaja Jevgeni Prigozhin, joka on jo kuukausia kritisoinut Venäjän sotajohtoa, väittää Venäjän joukkojen yrittäneen räjäyttää hänen sotilaitaan, Reuters uutisoi.

Prigozhinin joukot ovat pitkälti vetäytyneet Bahmutista ja luovuttaneet asemansa Venäjän tavallisille joukoille.

Prigozhin väittää Telegramissa, että hänen taistelijansa olivat löytäneet kymmeniltä paikoilta rintaman takana erilaisia räjähteitä, mukaan lukien satoja telamiinoja, jotka olivat hänen mukaansa Venäjän puolustusministeriön edustajien asettamia. Hänen mukaansa Wagnerin joukoille kerrottiin, että näin oli toimittu esimiesten käskystä.

- Ei ollut tarpeellista asettaa näitä räjähteitä vihollisen torjumiseksi, sillä se on takana. Siksi voimme olettaa, että nämä räjähteet oli tarkoitettu kohtaamaan Wagnerin etenevät joukot.

Prigozhinin mukaan yksikään räjähde ei räjähdänyt eikä kukaan loukkaantunut.

- Me oletamme, että tämä oli julkisen ruoskinnan yritys.

Venäjän puolustusministeriö ei ole kommentoinut väitteitä.

Prigozhin on toistuvasti valittanut, ettei hänen joukoilleen anneta riittävästäi ammuksia. Hän on nyt vaatinut tutkintaa sitä, ovatko Venäjän puolustusviranomaiset syyllistyneet "rikoksiin" ennen sotaa tai sen aikana.
 
Missä myöhässä? Ei sodassa ole myöhässä vaan tilanteiden mukaan. Kai sä tajuat jos ukraina lisää mitättömään reilusti porukkaa niin sen valtaaminen kestää pidempään? Ei tuo netticope taida bakhmutia takaisin tuoda?

Ois helppo taas heittää takas onko ukrainan keväthööki myöhässä, mutta itse sentään tajuan sodan ja sen vaikeuden minkä vuoksi koko höökiä ei ole tehty. Turhaa copettaa tuommoisilla, kun se menee tilanteen mukaan.

Tuo juuri on se minun pointti. Historylegends tekee noita analyysejä ja ne ei pidäkään paikkaansa, kun Ukraina lisääkin sotilaita yms. eli analyysit menee jatkuvasti pieleen.
 
351332407_794356405593605_4787220523946228052_n.jpg


Alla ihan mielenkiintoista hajatelmaa, eikä välttämättä ihan kauhean kaukaa haettuakaan...

"Puolan presidentti poltti päreensä Blinkenin puheelle Suomessa miten Venäjä on muka hävinnyt sodan Ukrainassa tai että Suomen liittyminen natoon olisi osa sitä.
Dudan mukaan Venäjä ei ole hävinnyt mitään sotaa. Päin vastoin Euroopan liittolaisilla on huoli ettei kuuluisa keväthyökkäys saavuta tavoitteita eikä Venäjä aio suostua mihinkään tulitaukoon, koska siihen ei Venäjällä ole tarvetta.
Näin ollen on vaarallista puhua että Ukraina on voittanut sodan, kun tosiasiassa se on nyt lähempänä sen häviämistä kuin koskaan.
Miksi Blinken sitten puhuu läpiä päähänsä ja suututtaa Euroopan liittolaiset?
Kyse on ilmiselvästi Bidenin presidentinvaalikampanjan aloittamisesta.
Nyt Bidenin hallinto yrittää valehdella kaikin keinoin amerikkalaisille että Biden on voittanut sodan ja se on ollut kaikin puolin valtava menestys.
Tällä yritetään peittää 150 miljardia dollaria jotka on tuhottu Ukrainassa ilman merkittävää vaikutusta. Yritetään peittää että USA on ajanut liittolaisensa EUn maiden taloudet taantumaan ja oman maansa inflaatiokriisiin, pankkikriisin ja dollarin aseman globaaliin heikkenemiseen. Lähi-idän hallintakin menetettiin ja BRICS laajenee.
Kun polittiikka kotimaassa on epäonnistunut, ulkopolitiikka on katastrofaalisesti pielessä, on selvää ettei ole muuta keinoa kuin alkaa valehdella äänestäjille että Joe on voittanut sodan ja on uusi Eisenhower.
Muussa tapauksessa Bidenin mahdollisuudet voittaa vaalit ovat olemattomat, joten vain valehtelu on keinoista jäljellä. Jos vaalia ei voiteta, voi Ukrainan projekti mennä taas takalevylle, kuten Trumpin aikana.
Tämä Bidenin hallinnon päätös on katastrofi Euroopan johtajille, koska eihän jo voitettuun sotaan voi USAlta mennä niin paljon rahaa kuin aiemmin.
Jäätynyt konflikti jättää Euroopan limboon ja vielä pahempaa on ettei Venäjä suostu siihen ja jatkaa Ukrainan nakertamista samaan aikaan kun Biden juhlii voittoa USAssa.
Kun Venäjälle kulu sodan jatkamisesta on vain 3% BKTstä, sota jatkuu vielä pitkään.
Ei siis ihme että Duda huutaa että mitä hemmettiä, mitään sotaa ei ole vielä voitettu!"


https://news.yahoo.com/putin-hasnt-lost-war-yet-111200867…
 
Tuo juuri on se minun pointti. Historylegends tekee noita analyysejä ja ne ei pidäkään paikkaansa, kun Ukraina lisääkin sotilaita yms. eli analyysit menee jatkuvasti pieleen.
Eli olet taikauskoivainen joka kristallipallosta lukee jotain muuttumattomia tulevaisuuden näkymiä? Tottakai tilanne elää ja sen tiedon mukaan mennään mitä löytyy ja sekin kriittisesti itseajateltuna aina.

Ohitat olevasi itse väärässä jatkuvasti, mutta ne vissiin kätevästi unohtuu aina
 
Eli olet taikauskoivainen joka kristallipallosta lukee jotain muuttumattomia tulevaisuuden näkymiä? Tottakai tilanne elää ja sen tiedon mukaan mennään mitä löytyy ja sekin kriittisesti itseajateltuna aina.

Ohitat olevasi itse väärässä jatkuvasti, mutta ne vissiin kätevästi unohtuu aina

Ei vaan seuraan mielummin Toverin kaltaisia tyyppejä jotka tietävät mistä puhuvat ja joiden tilannekuva menee oikein.

Missä minä olen ollut väärässä? Minähän olin oikeassa, kun sanoin alkuvuodesta, että Bahmut ei kaadu. Ei kaatunut. Pystytkö myöntämään minun olleen silloin oikeassa ja sinun olleen väärässä?
 
Ei vaan seuraan mielummin Toverin kaltaisia tyyppejä jotka tietävät mistä puhuvat ja joiden tilannekuva menee oikein.

Missä minä olen ollut väärässä? Minähän olin oikeassa, kun sanoin alkuvuodesta, että Bahmut ei kaadu. Ei kaatunut. Pystytkö myöntämään minun olleen silloin oikeassa ja sinun olleen väärässä?
Ei toveri ole oikeassa ollut vaan ryssien pitänyt romahtaa jo monta kertaa hänenkin mukaan.
Voi herranjumala kuinka sekavasti annat esimerkit kun käytännössä tyrmäät jo itsesi samalla.

Bakhmut kaatui, Artemovsk ei ole kaatunut vaan aika kertoo miten tämä etenee.
 
Noille tempputyöllistetyille on nyt alkanut palkat jäämään säännönmukaisesti maksamatta ainakin jossain alueilla. Palkka voi tulla myöhässä tai olla tulematta, jolloin asiasta pitää reklamoida ja se on taas epätoivoinen urakka, ehkä tarkoituksellista pompottelua. Viittaa siihen, että alijäämän kasvaessa, tulojen pienetessä ja valuuttavarantojen huvetessa nyt aletaan niistämään kuluja vähän sieltä sul täältä ”huomaamattomasti”. Akka meinasi, että ei ole enää kaukana tilanne, jossa minkit alkavat käyttää ns. luovia ratkaisuja tullakseen toimeen.
Olen ratkaissut rikoksen etänä perustuen luotettaviin lähteisiin ja juuri kyrvännuppiini tulleisiin tietoihin. Venäjän hallitus koijaa mm. noita tempputyöllistettyjä sillä tavalla, että jätetään väliin yksi palkka per nuppi, josta saa tietysti valittaa raskaan prosessin kautta mutta sen jälkeen palkka taas alkaa juosta. Samalle henkilölle ei jätetä maksamatta kahta palkkaa peräkkäin vaan palkkaa vaille jääneitä kierrätetään. Tällä tavoin valden työntekijät eivät nouse kapinaan tai mene edes lakkoon mutta valde säästää n% palkkakuluista.

Kuka on isäntä?
 
Olen ratkaissut rikoksen etänä perustuen luotettaviin lähteisiin ja juuri kyrvännuppiini tulleisiin tietoihin. Venäjän hallitus koijaa mm. noita tempputyöllistettyjä sillä tavalla, että jätetään väliin yksi palkka per nuppi, josta saa tietysti valittaa raskaan prosessin kautta mutta sen jälkeen palkka taas alkaa juosta. Samalle henkilölle ei jätetä maksamatta kahta palkkaa peräkkäin vaan palkkaa vaille jääneitä kierrätetään. Tällä tavoin valden työntekijät eivät nouse kapinaan tai mene edes lakkoon mutta valde säästää n% palkkakuluista.

Kuka on isäntä?
Tilanne siis edelleen paljon parempi mitä ysärillä. Taisivat silloin olla välillä ilman palkkaa jopa 6kk.
 
Tilanne siis edelleen paljon parempi mitä ysärillä. Taisivat silloin olla välillä ilman palkkaa jopa 6kk.
Joo, on varmasti vielä ihan eri tilanne kuin NL:n hajottua. Nythän Venäjällä tilanne on kuitenkin ihan hallinnassa vaikka jotkut asiat satunnaisesti eskaloituvat ja nekin toistaiseksi vain hetkeksi. Siinä vaiheessa kun tai jos varannot oikeasti loppuvat niin alkaa vasta kunnon eskalaatiot mutta sitä ennen varmasti katsotaan veronkorotus- ja rahanprinttauskortit.
 
Ei toveri ole oikeassa ollut vaan ryssien pitänyt romahtaa jo monta kertaa hänenkin mukaan.
Voi herranjumala kuinka sekavasti annat esimerkit kun käytännössä tyrmäät jo itsesi samalla.

Bakhmut kaatui, Artemovsk ei ole kaatunut vaan aika kertoo miten tämä etenee.

Onko sinulla esimerkkejä noista Toverin analyyseistä jotka ovat menneet pieleen? Hän on minusta päinvastoin ollut koko ajan oikeassa.

Sanoit alkuvuodesta miten Bahmut kaatuu nyt, mutta ei kaatunut. Etkö ollut väärässä silloin?
Minä sanoin silloin, että Bahmut ei kaadu vielä ja olin oikeassa, Bahmut ei kaatunut alkuvuonna. Enkö ollutkin oikeassa silloin?

Mutta turhaan tässä väännän taas uskovaisen kanssa. Eihän Venäjä ole sinusta tehnyt mitään virheitä edes.
 
Olen ratkaissut rikoksen etänä perustuen luotettaviin lähteisiin ja juuri kyrvännuppiini tulleisiin tietoihin. Venäjän hallitus koijaa mm. noita tempputyöllistettyjä sillä tavalla, että jätetään väliin yksi palkka per nuppi, josta saa tietysti valittaa raskaan prosessin kautta mutta sen jälkeen palkka taas alkaa juosta. Samalle henkilölle ei jätetä maksamatta kahta palkkaa peräkkäin vaan palkkaa vaille jääneitä kierrätetään. Tällä tavoin valden työntekijät eivät nouse kapinaan tai mene edes lakkoon mutta valde säästää n% palkkakuluista.

Kuka on isäntä?

Isäntä on se sinun luona asuva venäläinen nainen joka kyykyttää sinua. 😀 Onko muuten viime aikoina jotain uusia kuulumisia sieltä päin?
 
Onko sinulla esimerkkejä noista Toverin analyyseistä jotka ovat menneet pieleen? Hän on minusta päinvastoin ollut koko ajan oikeassa.

Sanoit alkuvuodesta miten Bahmut kaatuu nyt, mutta ei kaatunut. Etkö ollut väärässä silloin?
Minä sanoin silloin, että Bahmut ei kaadu vielä ja olin oikeassa, Bahmut ei kaatunut alkuvuonna. Enkö ollutkin oikeassa silloin?

Mutta turhaan tässä väännän taas uskovaisen kanssa. Eihän Venäjä ole sinusta tehnyt mitään virheitä edes.
Bakhmut kaatui. Tapahtuiko se kuukauden vai päivän "myöhässä" siitä mitä olet päättänyt on toissijaista. Sota on sotaa ja tilanteet elää.
Overall tilanne taas oli kuten sanoin. Sen joudut vain kestämään.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom