HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ootko miettinyt että jos tuo bakhmut onkin putikan tapa pelastaa oma perse. Tuolla hyvä tapattaa wagnerit ja muita parempia porukoita niin ei ole sitten joukkoja tekemässä vallankaappausta? Nythän ne yrittää saada kadyrovin porukat sinne lihamyllyyn. Kun eihän tuossa muuten ole mitään järkeä. Toki ryssät näkee tuon jonkinlaisena suurena voittona. Sen parempi voitto mitä enemmän ukkoja kuolee. Jännää kansaa kyllä.
Miksi ukraina sitten tapatti miehiään tuossa mitättömässä?
Asiahan on hyvin yksinkertainen. Jos olisit oikeassa niin ryssät käytännössä häviää lähiaikoina. Jos taas et ole niin tilanne jatkuu kuten arvelen.
Turhaa emotional damagea taas tommonen luettelointi millä saa jotain rauhaa itselle?
 
Mä vähän luulen, että tämä "vapaa venäjä legioona" elää vain netissä ja niiden puheissa.
Propagandaa tosiaan vaikka toisinaan jossain voi joku pommi tussahtaa. Sota-aikana ei kovin tavatonta, mutta luodaan härkää olemattomasta ja syyt ilmeiset.

Eli kaikki vuoden aikana tapahtuneet sabotaasit ympäri venäjää ovat vaan puheita? Junia suistuu raiteilta joka viikko ja päivittäin joku rakennus tai tehdas tulessa. Vaikka nämä on ryssän itsensä vahvistamia niin ovat valhetta? Onko siis ryssä itse mukana tässä vedätyksessä?!?!??
 
Miksi ukraina sitten tapatti miehiään tuossa mitättömässä?
Asiahan on hyvin yksinkertainen. Jos olisit oikeassa niin ryssät käytännössä häviää lähiaikoina. Jos taas et ole niin tilanne jatkuu kuten arvelen.
Turhaa emotional damagea taas tommonen luettelointi millä saa jotain rauhaa itselle?

Taistelussa kuolee miehiä. Ei sekään ole vaihtoehto että päästää ryssän läpi.
 
Eli kaikki vuoden aikana tapahtuneet sabotaasit ympäri venäjää ovat vaan puheita? Junia suistuu raiteilta joka viikko ja päivittäin joku rakennus tai tehdas tulessa. Vaikka nämä on ryssän itsensä vahvistamia niin ovat valhetta? Onko siis ryssä itse mukana tässä vedätyksessä?!?!??
Ei niitä noin paljon ole ja näistäkin paljon on twitter mölyä. Varsinkin nyt keväällä peittämään asioita. Ei välttämättä huonoa propagandaa, jos ne johtaa johonkin konkreettiseen. Siihen asti pelkkää sotahuttua.
 
Ei niitä noin paljon ole ja näistäkin paljon on twitter mölyä. Varsinkin nyt keväällä peittämään asioita. Ei välttämättä huonoa propagandaa, jos ne johtaa johonkin konkreettiseen. Siihen asti pelkkää sotahuttua.

Kyllähän nuista tulee listaus joka kuukausi. Useita kymmeniä ja tahti kiihtynyt koko ajan. Onnistuvat myös hyvällä %

"According to The Insider's summary of media reports, at least 63 freight trains derailed in Russia between March and June 2022"
 
Viimeksi muokattu:
Eli mikä vaikutus ja mikä listaus sekä kenen tekemä?

Mitäpä luulet mikä vaikutus on? Lähtenyt pienistä polttopulloiskuista ja muuntaja koppien poltosta siihen että troneja lentää Moskovaan ja tankeilla tullaan rajan yli. Sanoisin että Putinin näkökulmasta suunta on huono.
 
Mitäpä luulet mikä vaikutus on? Lähtenyt pienistä polttopulloiskuista ja muuntaja koppien poltosta siihen että troneja lentää Moskovaan ja tankeilla tullaan rajan yli. Sanoisin että Putinin näkökulmasta suunta on huono.
En mä ainakaan näe mitään vaikutusta, joka muuttaisi sodan kulkua tai mitään näillä eväillä.
Taasko me odotetaan, että putte syöstään vallasta ihan just? Mones kerta menossa?

Voin vannoa että ukrainassa on selustassa myös tihutyön tekijöitä hommissa, kuten kaikissa sodissa tapana on.
Niistä ei vain ole juttuja meidän laatikossa. Ne eivät ratkaise sotia.
 
Miksi ukraina sitten tapatti miehiään tuossa mitättömässä?
Ei varmaan Ukrainalle yksikään hehtaari ole mitätön vaan jokaista koittavat puolustaa ja jokaisen aikovat takaisin ottaa. Keskeistä on aiheuttaa rysylle maksimaaliset tappiot, vaikka puolustettava alue ei strategisesti merkittävä olekaan.

Vertauskuva, koitat puolustaa omakotitaloasi murtovarkaalta. Mikäli murtovaras pääsee tunkeutumaan ulkoeteiseen, niin menetkö painimaan vastaan, vai toteatko että mitätön ulkoeteinen ja keskityt olkkarisi puolustukseen koska siellä on sinulle tärkein, eli läppäri jolla jakaa neutraalia havainnointia pakkiksella? Murtovarkaalle se ulkoeteinen sen sijaan on kohde, jonka valtaamista kandeis miettiä hyvin tarkkaan mikäli rytäkässä saa enempi turpaan kuin vastapuoli. Ulkoeteisestä saa parhaillaan vietyä hikiset kengät, nyt rysyt sai paskaksi pommitetun kaupungin.
 
En mä ainakaan näe mitään vaikutusta, joka muuttaisi sodan kulkua tai mitään näillä eväillä.
Taasko me odotetaan, että putte syöstään vallasta ihan just? Mones kerta menossa?

Voin vannoa että ukrainassa on selustassa myös tihutyön tekijöitä hommissa, kuten kaikissa sodissa tapana on.
Niistä ei vain ole juttuja meidän laatikossa. Ne eivät ratkaise sotia.

Ei se mikään salaisuus ole että ryssällä on myös omia Ukrainan sisällä. Näistä on juttua lähes viikoittain. Näissä vaan se ero että kun Ukrainan sisällä nämä vähenee, venäjällä ne kasvaa.
 
Ei se mikään salaisuus ole että ryssällä on myös omia Ukrainan sisällä. Näistä on juttua lähes viikoittain. Näissä vaan se ero että kun Ukrainan sisällä nämä vähenee, venäjällä ne kasvaa.
Lähde mutu.

En mä noista liikkeistä jaksa edes kiinnostua, koska ne ovat mitä joku kertoo ja propaganda kukkii.
 
Ei tapahdu oikeassa maailmassa, vaan twitterissä. lähde: ryssä-fanbase.
Onpa kumma sota-aikana. huh huh

Selvästi valtamedian ja nettisoturien henkireikä katsoa belgorod ilotulitusta reddit vapautusarmeijan seikkailujen kanssa.

Itse rintamalla taas vähän eri pauke mitä toki ei tarvi miettiä, kun on belgorod mainstream.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom