Ongelmia oikean olkapään kanssa

Joo, no eipä se vaiva ole vielä minnekään kadonnut. Tänään kuntouttavan treenin jälkeen jälleen ärtynyt ja hiukan kipeä. Hitto tää on raskasta henkisesti. Muistan juuri ennen kipeytymistä olkapään naksuneen työntöliikkeissä.
ei noi tollaset vaivat välttämättä missään viikoissa häviä, itellä ollut kipeenä melkeen vuoden. en vaan tee mitään missä se kipeytyy ja teen noita kuntouttavia liikkeitä, en oleta että puolessa vuodessa oon takas tekemässä vinopenkkiä nää asiat välillä vaan vie aikaa eikä sille mitään voi
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ei noi tollaset vaivat välttämättä missään viikoissa häviä, itellä ollut kipeenä melkeen vuoden. en vaan tee mitään missä se kipeytyy ja teen noita kuntouttavia liikkeitä, en oleta että puolessa vuodessa oon takas tekemässä vinopenkkiä nää asiat välillä vaan vie aikaa eikä sille mitään voi
Vähän ikävä jos joutuisin olemaan monta kuukautta ilman treeniä rinnalle ja olkapäille, en pysty siihen. Ehkä mä vaan meen treenaamaan ja syön särkylääkettä, ja toivon ihmeparantumista.
 
Vähän ikävä jos joutuisin olemaan monta kuukautta ilman treeniä rinnalle ja olkapäille, en pysty siihen. Ehkä mä vaan meen treenaamaan ja syön särkylääkettä, ja toivon ihmeparantumista.
ei mitään järkeä, ite pystyn yhdellä tietyllä laitteella tehtyä kivuttomasti punnerrusta rinnalle ja esim taljassa sivuviparia, en mitään kasvua noille yritä kuntoutuksen ajan vaan perus ylläpito volyymi eli noin 4 sarjaa viikossa
 
Ellei siellä oo selkeetä traumaa tullut, ei oo järkeä kyllä myöskään lepäillä liikaa ja viedä sitä lihaskuntoo alaspäin. Ei se sillon varsinkaan parane. Se juurisyy pitää selvittää ja sitten kunnon treenillä terveeksi. Ei isojen leikkaustenkaan takia lepäillä puolta vuotta tms. Kuntoutus ei tarkota pitkiä aikoja kevyttä kuminauhan heiluttelua, vaan siinäkin tulee olla selkee progressio.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom