Tyttökaveri hidastaa kehitystä!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olen tätä threadia lukiessani jotain hyvin tärkeää: MINÄ HALUAN TREENAAVAN NAISEN , PRKL!:D tämä on periaatepäätös jota yritän tästä edes noudattaa. Kiertoon kaikki muut!:evil:

Originally posted by hiliviuskas
ei kyllä mikään punttityttö kelpais mulle. Urheilla voi ja vähän kiinteytellä itseään, mutta ei mikään lihaksikas jässikkä.
Ne vaan on aivan kuvottavan näköisiä. Välillä tekee oikein pahaa katsoa kun joku salinainen treenaa hampaat irvessä kuola poskilla.
Voi olla että näillä saliämmillä on jotain hyviä puolia, myös ulkonäössä, mutta ne kyllä peittyvät HELPOSTI kaikkien huonojen puolien alle.

Kuulostaa sovinistiselta. Tällaista ei yleensä kuule kuin naisten suusta. Omaan silmääni kyllä enempi käy ne naiset, jotka 1/2 tuntia istuvat reisilähennys- ja loitonnuspenkissä tehden 10 kg:n painoilla yhtäaikaa naistelehteä selaillen. Outoa, että nainen ei saisi treenata kovasti ja näyttää epäesteettiseltä siinä yhteydessä kun taas mieheltä sitä odotetaan suorastaan.

Originally posted by Kraftwerk n
Olen tätä threadia lukiessani jotain hyvin tärkeää: MINÄ HALUAN TREENAAVAN NAISEN , PRKL!:D tämä on periaatepäätös jota yritän tästä edes noudattaa. Kiertoon kaikki muut!:evil:

Itse pähkäilin ihan samaa pitkään, mutta eiköhän tärkeämpää ole se että toinen kannustaa touhuissa (dieetit, ruokavaliot & muut) eikä katso kauhuissaan kreatiinin annostelua :D Eli eipä se vaadi himourheilijaa vaan ymmärtäväisen ihmisen...no niin jos jättäisi tämän suhde-pohdinnan tähän.

Itkuun purskahtamisen vaara on aina olemassa kun katselen ja kuuntelen salilla naisia jotka ovat ilmeisesti tulleet vaihtelemaan salille askartelu- ja käsityöohjeita keskenään ja siinä sivussa hilaavat reiden lähentäjäloitontaja-turhuuksilla ilman vastusta sen puoli tuntia. Niin hyödytöntä ajan käyttöä kuin olla voi!!

Itse olen tottunut treenaamaan täysillä hengitystekniikkaa ja koko ilmeskaalaa hyväksi käyttäen, puhinaa ja irvistyksiä siis....hyi kuinka epänaisellista ja inhottavaa se onkaan.....:lol1:

Kumma juttu kun useimmat miehet tykkäävät, jos naisella on tiukka peppu ja litteä vatsa, mutta sellaisten saamiseksi nainen ei saisi hikoilla, irvistellä tai kuolata :confused:

Minä ainakin arvostan salilla sellaisia naisia jotka treenaa tosissaan ja kovaa hampaat irvessä. Sitäpaitsi ei se edes ole ruman näköistä... :eek:

Niinpä Nitsku... Kyllä se, että nainen jo pelkästään ns. kiinteytyy vaatii jo irvistelyä. Mihin sitä sitten kiristää, jos ei ole muuta kuin luu ja nahka siellä rasvan alla? Kiitos mho... Kiva, että ees joku arvostaa, vaikkei se treenaaminen siitä ole kiinni arvostaako joku vai ei, mut kuiteskin kiva kuulla.

Siis mitä hemmettiä? Todellakin saa ja pitää treenata kovaa sekä miesten että naisten. Tarkoititko Hiliviuskas todellakin sitä että kovaa salilla treenaavissa naisissa on enemmän miinuspuolia kuin muunlaisissa?!?
Kyllä on pullantuoksuinen äiti miehellä jonka mielestä nainen ei saisi huutaa ja hikoilla salilla! Ja äitiä kova ikävä.

Edit: Niin ja natuna ei nainen voi kasvaa liian isoksi, niinkuin ei mieskään.

Kovaa treenaavat naiset ovat upeaa katseltavaa, ja saavat täyden arvostuksen minulta:)

Hienostelijat salilla vaan huvittaa/ärsyttää...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Marica
Niinpä Nitsku... Kyllä se, että nainen jo pelkästään ns. kiinteytyy vaatii jo irvistelyä. Mihin sitä sitten kiristää, jos ei ole muuta kuin luu ja nahka siellä rasvan alla? Kiitos mho... Kiva, että ees joku arvostaa, vaikkei se treenaaminen siitä ole kiinni arvostaako joku vai ei, mut kuiteskin kiva kuulla.

Kaikki kunnia treennaaville naisille. Minusta on tosi hienoa katsoa, kun esim. avokki oikein keskittyy sarjaan ja sen naamasta näkee, että nyt ollaan tosissaan.

Originally posted by Nitsku
Kaikki kunnia treennaaville naisille. Minusta on tosi hienoa katsoa, kun esim. avokki oikein keskittyy sarjaan ja sen naamasta näkee, että nyt ollaan tosissaan.

Kiitos Nitsku, aina lämmittää mieltä kun joku suhtautuu näin :) Olisikin tuollainen treenikaveri! Meikäläisen kokemukset tuosta kumppanin kanssa treenaamisesta vain ovat lähinnä negatiiviset... Meikäläisen eksällä oli nimittäin tapana virnuilla ja ilmehtiä siinä vaiheessa, kun meikäläisen "naamasta alkoi näkyä että nyt ollaan tosissaan", matkia meikun tuhinoita ja puhinoita sarjan aikana tms. Kiusa se on pienikin kiusa :mad2: Ja sitten se asenne, että "relaa nyt vähän, älä nyt noin nipota, ollaanpas sitä nyt tiukkoja" - mielestäni EN mitenkään nipota ja ole kireä, mutta kun menen salille niin menen TREENAAMAAN, en heittämään läppää tms. Joten ei liene suuri yllätys, että treenaankin mieluiten ihan omassa seurassani.

Monta vuotta treenattuani ja ähkittyäni salilla(ja vähän lavallakin),
lopetin HC-treenin ja huomasin vaikeaksi löytää motivaatiota, kun ei ole ns. kisatähtäintä enään.
Ratkaisu löytyi yllättävän läheltä!
Vaimo mukaan salille ja vot!
Siitä kun vaimo kehittyy ja treenaa tosissaan saa kummasti motivaatiota. Hyvässä valmennuksessa, nääs! heh!
Huhtikuusta lähtien ollaan yhdessä treenattu ja ei tulisi kuulonkaan lähteä yksin salille enään rautaa vääntämään.
PS: parisuhde kukoistaa.

Mun tekemän pienen gallupin mukaan perus tytsyt tykkää jostain uimari kropasta. Oma tyttöystävä ymmärtää mun reenaamisen hyvin, eikä sanonu mitään lisäravinteistakaan. Kun suurin osa ämmistä on että "Mömmöjä! hyi vittu!".

Originally posted by Sepa
"Mömmöjä! hyi vittu!".

Juuh, omalla naisystävällä (ja muutamalla muulla tutulla) oli myös hieman tuollainen asenne (ei nyt ehkä noin jyrkkä, mutta sinnepäin viittaava) lisäravinteisiin ennen. Kumppani on nyt viimeaikoina alkanut omasta ehdotuksestani johtuen treenaamaan isommilla painoilla ja luopunut pelosta että lihakset kasvaa liikaa. Ja palaute on ollut pelkästään hyvää. Kun nyt on ns. kovaa reeniä takana muutama kuukausi ja satuin mainitsemaan että täällä palstalla on myös ikioma salimimmeille pyhitetty palsta, niin noin puolen tunnin lukemisen jälkeen hän alkoi sanomaan että pitäis varmaan alkaa kantamaan jotain protsku-drikkiä salille! Että niin ne mielipiteet muuttuu kun asioista ottaa selvää ja ymmärtää niiden oikean tarkoituksen!

EDIT: korjasin pari kirotusvirhettä

Originally posted by Gillyanne
negatiiviset... Meikäläisen eksällä oli nimittäin tapana virnuilla ja ilmehtiä siinä vaiheessa, kun meikäläisen "naamasta alkoi näkyä että nyt ollaan tosissaan", matkia meikun tuhinoita ja puhinoita sarjan aikana tms. Kiusa se on pienikin kiusa :mad2: Ja sitten se asenne, että "relaa nyt vähän, älä nyt noin nipota, ollaanpas sitä nyt tiukkoja" -

Tuollaista paskaa ei todellakaan kannata kuunnella keneltäkään, ainakaan kahta kertaa. Kaikkein vähiten tulevalta exältä :) En pysty kuvittelemaankaan, että treenikaveri rupeaisi häiriköimään kesken sarjan, sellainen kaveri olisi kyllä välittömästi entinen kaveri.

Hiliviukas: Kukaan itseään edes etäisesti miehenä pitävä älköön mainitko täällä enää sanaa "kiinteyttää", paitsi halveksivaan sävyyn rivien välissä ;)

Gillyanne!

Aivan uskomaton toi sun exäs! Ihmekkös, että on exä! Kyllä kumppanin mun mielestä pitää sen verran toista kunnioittaa, että kannustaa toista osapuolta hänen tärkeiksi kokemissa asioissa! Tollanen mollaus on tosi lapsellista. Ihan kuin tyyppi ois kateellinen sun harrastukselle tai jotain... Olikohan hänellä kenties omia harrastuksia ollenkaan? Se voi olla yksi syy tuollaiseen käytökseen.

Niin, oudointahan tässä on minun mielestäni se, että kyllä hän itsekin kävi/käy salilla ja piti sitä (ainakin näin väitti) hyvänä harrastuksena myös naisille... mutta sitten, kun minä suhtauduin/halusin suhtautua tuohon ko. harrastukseen vähän "vakavammin", niin sitten hänellä iski päälle tuo "älä nyt niin vakavasti ota/älä ole niin tiukkis (sorry Tiukkis, ei viittaa sinuun millään lailla;) )" - asenne. Ja vaikka minulla hyvä huumorintaju mielestäni onkin, niin siinä vaiheessa jos minun puhkumisestani ja irvistelystäni treenin lomassa aletaan vääntää vitsiä niin meikun huumori loppuu kyllä lyhyeen... eikä tilannetta paranna lainkaan "no älä nyt leikistä suutu, huumorillahan minä, pitääkö sitä aina noin tiukkapipo olla" :mad2: PRKL!

Niin, todettakoon vielä että tämä EI ole se asia, miksi ko. herra on nykyään ex ;)

Kyllä naisen pitää olla sporttinen ja lihaksiakin pitää olla. Langan laihat mallit ja muut pullasorsat ei saa multa pisteitä, enkä mä varmaan niiltä.. :D

Uskoisin että monet ei-treenaavat eikä lihaksia omaavat eivät kehtaa myöntää että lihaksikkaat ja treenatut ihmiset näyttävät hyvältä. Tietenkin rajansa kaikella, siis lihaksilla--> Esim. Valentino.

Näyttäähän kaikki vaatteetkin paremmalta kun on hartioiota sekä lihakset mukavasti korostaa vaatteita, toisin kuin jollain laiheliinilla paita roikkuu päällä ja heiluu tuulen mukana kuin Suomen lippu lipputangossa.

:kippis1:

Originally posted by Gillyanne
Kiitos Nitsku, aina lämmittää mieltä kun joku suhtautuu näin :) Olisikin tuollainen treenikaveri! Meikäläisen kokemukset tuosta kumppanin kanssa treenaamisesta vain ovat lähinnä negatiiviset... Meikäläisen eksällä oli nimittäin tapana virnuilla ja ilmehtiä siinä vaiheessa, kun meikäläisen "naamasta alkoi näkyä että nyt ollaan tosissaan", matkia meikun tuhinoita ja puhinoita sarjan aikana tms. Kiusa se on pienikin kiusa :mad2: Ja sitten se asenne, että "relaa nyt vähän, älä nyt noin nipota, ollaanpas sitä nyt tiukkoja" - mielestäni EN mitenkään nipota ja ole kireä, mutta kun menen salille niin menen TREENAAMAAN, en heittämään läppää tms. Joten ei liene suuri yllätys, että treenaankin mieluiten ihan omassa seurassani.

Minä yleensä vaadin, että lisää painoja. Kerran kun ei avokki olisi halunnut kokeilla isompia käsipainoja vinopenkissä ilmoitin, että illalla ei sitten tipu seksiä... Ja hyvinhän se rauta nousi

:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom