Olen tätä threadia lukiessani jotain hyvin tärkeää: MINÄ HALUAN TREENAAVAN NAISEN , PRKL!:D tämä on periaatepäätös jota yritän tästä edes noudattaa. Kiertoon kaikki muut!:evil:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by hiliviuskas
ei kyllä mikään punttityttö kelpais mulle. Urheilla voi ja vähän kiinteytellä itseään, mutta ei mikään lihaksikas jässikkä.
Ne vaan on aivan kuvottavan näköisiä. Välillä tekee oikein pahaa katsoa kun joku salinainen treenaa hampaat irvessä kuola poskilla.
Voi olla että näillä saliämmillä on jotain hyviä puolia, myös ulkonäössä, mutta ne kyllä peittyvät HELPOSTI kaikkien huonojen puolien alle.
Originally posted by Kraftwerk n
Olen tätä threadia lukiessani jotain hyvin tärkeää: MINÄ HALUAN TREENAAVAN NAISEN , PRKL!:D tämä on periaatepäätös jota yritän tästä edes noudattaa. Kiertoon kaikki muut!:evil:
Originally posted by Marica
Niinpä Nitsku... Kyllä se, että nainen jo pelkästään ns. kiinteytyy vaatii jo irvistelyä. Mihin sitä sitten kiristää, jos ei ole muuta kuin luu ja nahka siellä rasvan alla? Kiitos mho... Kiva, että ees joku arvostaa, vaikkei se treenaaminen siitä ole kiinni arvostaako joku vai ei, mut kuiteskin kiva kuulla.
Originally posted by Nitsku
Kaikki kunnia treennaaville naisille. Minusta on tosi hienoa katsoa, kun esim. avokki oikein keskittyy sarjaan ja sen naamasta näkee, että nyt ollaan tosissaan.
Originally posted by Sepa
"Mömmöjä! hyi vittu!".
Originally posted by Gillyanne
negatiiviset... Meikäläisen eksällä oli nimittäin tapana virnuilla ja ilmehtiä siinä vaiheessa, kun meikäläisen "naamasta alkoi näkyä että nyt ollaan tosissaan", matkia meikun tuhinoita ja puhinoita sarjan aikana tms. Kiusa se on pienikin kiusa :mad2: Ja sitten se asenne, että "relaa nyt vähän, älä nyt noin nipota, ollaanpas sitä nyt tiukkoja" -
Originally posted by Gillyanne
Kiitos Nitsku, aina lämmittää mieltä kun joku suhtautuu näin Olisikin tuollainen treenikaveri! Meikäläisen kokemukset tuosta kumppanin kanssa treenaamisesta vain ovat lähinnä negatiiviset... Meikäläisen eksällä oli nimittäin tapana virnuilla ja ilmehtiä siinä vaiheessa, kun meikäläisen "naamasta alkoi näkyä että nyt ollaan tosissaan", matkia meikun tuhinoita ja puhinoita sarjan aikana tms. Kiusa se on pienikin kiusa :mad2: Ja sitten se asenne, että "relaa nyt vähän, älä nyt noin nipota, ollaanpas sitä nyt tiukkoja" - mielestäni EN mitenkään nipota ja ole kireä, mutta kun menen salille niin menen TREENAAMAAN, en heittämään läppää tms. Joten ei liene suuri yllätys, että treenaankin mieluiten ihan omassa seurassani.