Tyttökaveri hidastaa kehitystä!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Re: Re: Kun palaset loksahtavat

Originally posted by rocket
mitäs sitten kun pari poseeraa yhessä peilin edessä iltaisin. mies edellä, tyttö perässä...heh... :)

Mä tykkään kyllä mielummin että mimmi on edessä jos siihen peilin eteen asetutaan posettamaan. ;)

Tuohon minkäkin olen joskus yltäny että tyttö tulee siihen peilin luo ja väläyttää muutaman poseerauksen, kun oon itse siinä eka roikkunu joitain minuutteja :rolleyes:

Originally posted by tommy77
Onko kukaan huomannut, että tyttökaveri hidastaa kehitystä? Minulla ainaski hidastaa. "Onneksi" nähdään vain viikonloppuisin. En treenaa enään koskaan viikonloppuisin punttia. Tai kukin päättäköön kumpi on tärkeämpi. Tämmöissä tilanteessa taitaa paras treenijako olla 3ke/vko ma,ke,pe. Mitä mieltä ootte?
Mun tyttökaveri rupes pienten suostuttelujen jälkeen treenaamaan punttia! ja tulosta on tullut hurjasti. Eka yrittämällä tyttökaverini nosti 52.5kg penkistä. Nyt penkki on jo 60kg, kyykkä 10*70kg(syvä) ja rinnalleveto 10*40kg. Nää on aikamoisia tuloksia 2kk treenanneelle 20v 169cm 60kg tytölle. Tyttökaverillani oli kyllä vahva liikunta tausta pohjana. Mitä sanotte tuloksista?

Re: Re: Tyttökaveri hidastaa kehitystä!

Mun tyttökaveri rupes pienten suostuttelujen jälkeen treenaamaan punttia! ja tulosta on tullut hurjasti. Eka yrittämällä tyttökaverini nosti 52.5kg penkistä. Nyt penkki on jo 60kg, kyykkä 10*70kg(syvä) ja rinnalleveto 10*40kg. Nää on aikamoisia tuloksia 2kk treenanneelle 20v 169cm 60kg tytölle. Tyttökaverillani oli kyllä vahva liikunta tausta pohjana. Mitä sanotte tuloksista?

Todella hyviä tuloksia, oma emäntä on treenannut reilu 2 vuotta, alussa (160/45) ei saanut edes 15 kilon tankoa penkistä ylös :) nyt (160/50) tekee jo sarjaa 30:llä kilolla. Kyykyssä sarjapainot n.50kg, alussa ei päässyt ylos edes 20 kilon tanko niskassa :).. Lopetti tosin kyykyn pari kk sit ja tekee nyt etukyykkyä jollain 40:llä kilolla. Mavea kokeili ensimmäisen kerran tällä viikolla, teki vikassa sarjassa 10x50. Tuosta sanoisin että ihan ok, vaikka onkin jo treeniä tullut pari vuotta. Ja silläkin oli liikuntatausta pohjalla, tosin aktiivi ei missään lajissa ole ollut. Tiukkuutta se pitää ehkä vähän liiankin tärkeänä, ts. vaikka ruokavalio onkin kunnossa, olisi tässä parin vuoden sisällä varmasti tullut paremmin kehitystä jos välillä olisi ollut enemmän kaloreitakin löylyttämässä. Paljon helpompia sille on ollut oppia tärkeät liikkeet kuin minulle, esim kyykky, etukyykky ja tuo mavekin (ekalla kerralla tekniikka ok), johtuen pituudesta. Itselläni meni aikoinaan kuukausia kun oppi kyykkäämään ja vetämään maasta.

Toisille sitä lihasta vain on siunaantunut vähemmän, toisille enemmän. Pääasia että treeni kulkee ja kehittyy, eikä homma ala maistua puulta :thumbs:.

Joo, oma punttimimminikin kuuluu tähän aktiivisempaan kastiin. Tosin välillä vaikeuksia ymmärtää miksi esim. minä haluaisin lihoa pari kiloa tai miksi minun pitää syödä 5 lämmintä ateriaa tunnissa, mutta kuitenkin!

Mamma alkoi meinaan treenaamaan kun sen ex-mies "asui" salilla (siis käytännössä kävi siellä vokottelemassa fitnesspimuja) ja mamma halus ihan v-mäisyyttään olla siellä häiritsemässä sen flirttailuja. No ero tuli siitä pettävästä paskasta ja tilalle se otti tällaisen rentun! :D No, vanha mies lähti, mutta intohimo salille jäi! Pari kuukautta sitten sanoi mulle että haluaisi oppia penkkaamaan, ja nyt hiotaan tekniikkaa minkä keretään! Sarjat tällä hetkellä ERITTÄIN kevyitä 35 kilolla. Haluun nähdä sen ex-miehen ilmeen kun mä valmennan mammasta paremman penkkaajan kun siitä ikinä tulee! Heh heh hee... :lol2: ...poetic justice...

Originally posted by Samppo
minun pitää syödä 5 lämmintä ateriaa tunnissa

no tämä minunkin on vaikea ymmärtää:D

oma tyttöystäväni on suomenmestaruus tason juoksija (kävelijä myös), tuli tossa pari päivää sitten mun kaa salille. kyykyssä meni 50 kg, 20 toistoa, eli täyttyy antaa sen käyttää vähän enemmän rautaa seuraavalla kerralla:)

Mun treenaa kovemmin. :)
Ite yleensä vain haukottelen ja teen jotain joutsenlampi liikkeitä. :)
Siitä nostan hattua hänelle, että hän treenaa todella kovaa siitä huolimatta, että ohjaa kaiken maailman aerobic ym. tunteja lähemmäs 10 tuntia viikossa. Eikä ne ole mitään ihan kevyitä mummo jumppia.
Siitä huolimatta kehitys on ollut todella hyvä.
Se on paljon päästä ja asenteesta kiinni tuo treenaaminen ja kehittyminen.

Re: Re: Re: Tyttökaveri hidastaa kehitystä!

Originally posted by Sakkeus
Todella hyviä tuloksia, oma emäntä on treenannut reilu 2 vuotta, alussa (160/45) ei saanut edes 15 kilon tankoa penkistä ylös :) nyt (160/50) tekee jo sarjaa 30:llä kilolla. Kyykyssä sarjapainot n.50kg, alussa ei päässyt ylos edes 20 kilon tanko niskassa :).. Lopetti tosin kyykyn pari kk sit ja tekee nyt etukyykkyä jollain 40:llä kilolla. Mavea kokeili ensimmäisen kerran tällä viikolla, teki vikassa sarjassa 10x50. Tuosta sanoisin että ihan ok, vaikka onkin jo treeniä tullut pari vuotta. Ja silläkin oli liikuntatausta pohjalla, tosin aktiivi ei missään lajissa ole ollut. Tiukkuutta se pitää ehkä vähän liiankin tärkeänä, ts. vaikka ruokavalio onkin kunnossa, olisi tässä parin vuoden sisällä varmasti tullut paremmin kehitystä jos välillä olisi ollut enemmän kaloreitakin löylyttämässä. Paljon helpompia sille on ollut oppia tärkeät liikkeet kuin minulle, esim kyykky, etukyykky ja tuo mavekin (ekalla kerralla tekniikka ok), johtuen pituudesta. Itselläni meni aikoinaan kuukausia kun oppi kyykkäämään ja vetämään maasta.

Toisille sitä lihasta vain on siunaantunut vähemmän, toisille enemmän. Pääasia että treeni kulkee ja kehittyy, eikä homma ala maistua puulta :thumbs:.

Tuleeko tästä väittely kenen mamma on vahvin.. :D

Onko kukaan huomannut, että tyttökaveri hidastaa kehitystä? Minulla ainaski hidastaa. "Onneksi" nähdään vain viikonloppuisin. En treenaa enään koskaan viikonloppuisin punttia. Tai kukin päättäköön kumpi on tärkeämpi. Tämmöissä tilanteessa taitaa paras treenijako olla 3ke/vko ma,ke,pe. Mitä mieltä ootte?
Nykyään tyttökaverini treenaa lujaa! Harjoittelua takana 3kk:tta ja tuloksista mainittakoon, et penkki on 62,5kg, rinnalleveto 10*45kg ja kyykkä 10/75kg.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Nykyään tyttökaverini treenaa lujaa! Harjoittelua takana 3kk:tta ja tuloksista mainittakoon, et penkki on 62,5kg, rinnalleveto 10*45kg ja kyykkä 10/75kg.
Oikeastaan nykyisin tyttökaverini saa minut tekemään ennätyksi lähes joka kerta! Ja kun ei tarvitse juopotella paljo, niin treenitkin sujuu huomattavasti paremmin.

No hyvä pohja kunto kunto on, no mitäs tosta sen enempää. Kuullostaa aika lahjakkaalta mutta mitä väliä mitä sitä alussa nostaa, mitä vähemmän nostaa, sitä enemmän on vara parantaa tuloksia :kippis1:

Ps. nostaa muuten enemmän kuin minä 2 vuotta sitten...

Täytyy kyllä myöntää että suhde ei toimisi jos avovaimo ei kävisi treenaamassa itsekin. Exä oli sellainen joka ei oikein ymmärtänyt treenaamisen merkitystä mulle...siispä annoin monoa perseelle. Nyt on niin kätevä kun saa laittaa samat kunnot sapuskat ja tilailla protskutkin yhdessä. Ainut mikä vähän tympii on se ettei päästä treenaamaan samalla salilla koska avokki saa täydet edut toisella paikkakunnalla missä hänen työ on. Ja tuo kyllä pistää vituttamaan aivan suunnattomasti että nykyään ihannoidaan tuollaisia suvituulen nussimia vinkuheiniä :confused: off-topiccia vähän...sain nauraa hyvät naurut tuossa pari viikkoa sitten salilla kun 16w pesistytöt oli salilla ja ne teki käsipainoilla penkkiä siinä mun vieressäni. Toinen teki aluksi 8kg painoilla sarjan ja antoi ne toiselle niin tämä suuttui sille ja sanoi että ooksä hullu?! mä ainaki teen näillä ettei tuu niin paljo massaa ja otti 6kg painot...! Oli naurussa hiukan pitelemistä :D

Originally posted by Timppa
[B off-topiccia vähän...sain nauraa hyvät naurut tuossa pari viikkoa sitten salilla kun 16w pesistytöt oli salilla ja ne teki käsipainoilla penkkiä siinä mun vieressäni. Toinen teki aluksi 8kg painoilla sarjan ja antoi ne toiselle niin tämä suuttui sille ja sanoi että ooksä hullu?! mä ainaki teen näillä ettei tuu niin paljo massaa ja otti 6kg painot...! Oli naurussa hiukan pitelemistä :D [/B]

Loistavaa, näinhän se menee :kippis1:

Minun tyttäkaveri treenaa also. On kehittynyt niin perkeleen kovaa että kohta taitaa pitää ite turvautua kemiaan että pysyn kehityksessä mukana! :) Eli todellakin yhdessä treenaminen vain kannustaa kovempiin suorituksiin, eikä toisinpäin.

Se on treenannut nyt n.2 vuotta ja tulokset on ainakin mun mielestä aika hyviä
Pena 70kg
Kyykky 100kg
mave 100kg ?

kyykky on varsinkin sillä noussu kivasti, juoksutausta voi vaikuttaa. Treenataan molemmat kehistyylillä. Lihaakin on kivasti ja oon kovasti yllyttänyt sitä kisoihin..

Ja tuo kyllä pistää vituttamaan aivan suunnattomasti että nykyään ihannoidaan tuollaisia suvituulen nussimia vinkuheiniä :confused:

No sähän voit sanoo ,mistä sitten löytyy kunnon punttimimmejä? yleensä se menee niin, että jätkä treenaa ja muija innostuu kans treenaamaan kans :rolleyes:. Ei muakaan mitkään vitun kanan jalat paljon kiihota mut minkäs teet ei oo parempiakaan liikkeellä... Kyllä naisella saa olla lihaksia ja saa penkata enemmän kuin minä. Ainut kova paikka olis mun egolle, jos muijalla ois isommat hartiat kuin mulla:) eli tällä hetkellä ei tarvitse olla kovinkaan harteikas nainen, joka voittaa mut hartoiden leveydessä...

Ei ole naista, niin se ei myöskään hidasta kehitystä. Toisaalta, kehitys voisi olla parempi, jos kaikki elämän osa-alueet ihmissuhteita myöden olisi kunnossa.. Hiukka monijakoinen asia.

Mutta seuraava nainen saa sitten luvan ymmärtää treenaamisen ja sen tärkeyden (ja mielellään jopa itse treenata)...

Originally posted by makew
Ja tuo kyllä pistää vituttamaan aivan suunnattomasti että nykyään ihannoidaan tuollaisia suvituulen nussimia vinkuheiniä :confused:

No sähän voit sanoo ,mistä sitten löytyy kunnon punttimimmejä? yleensä se menee niin, että jätkä treenaa ja muija innostuu kans treenaamaan kans :rolleyes:. Ei muakaan mitkään vitun kanan jalat paljon kiihota mut minkäs teet ei oo parempiakaan liikkeellä... Kyllä naisella saa olla lihaksia ja saa penkata enemmän kuin minä. Ainut kova paikka olis mun egolle, jos muijalla ois isommat hartiat kuin mulla:) eli tällä hetkellä ei tarvitse olla kovinkaan harteikas nainen, joka voittaa mut hartoiden leveydessä...

No niinhän se nyt tosiaankin on että harvassa niitä on. Salilla ne pyörii niinkuin miehetkin mutta se on kyllä mun mielestäni aivan väärä paikka alkaa ketään iskemään. Salilla treenataan...perkeles :curs:

Täälläpäin ei avokki treeneihini paljon puutu ja antaa aikaa treenata eli ei valita missään muodossa salille menosta. Mustasukkaisuutta on tosin tullut, kun hän ei itse salitreeniä harrasta: "Älä tuu enää paremman näköiseksi, ettei joku sua siellä salilla iske"

Taitaa ymmärtää saliharrastukseni luonteen kun ymmärtää kuinka kunnioitan ja arvostan muita salilla kävijöitä, myös naisia. Ehkä tämä saisi hänenkin salitreenin aloittamaan.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom