Tyttökaveri hidastaa kehitystä!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Omasta mielestä asia menee niin että Tytöt tykkäävät sellaisista tuulen nussimista vinkuheinistä (no offense) ja Naiset sitten miehestä jolla on leveämmät hartiat kun itsellä...treenaamaton nainen voi sanoa että ei tarvitse enään kasvaa. Treenaava nainen varmaan kannustaa siihen kasvuun mikäli se on oma tavoite miehellä.

Itsellekin tullut kommentteja että "älä kasva"...mitähän jos olisi oikeasti iso :lol1:

Niin mutta kun naisilla on tapana kaivaa joku tekosyy jostain siinä vaiheessa kun ei enää haluakkaan nukkua samassa sängyssä. Minulle kiertoilmaisut ovat valhieta. :mad2:

Ozzy on mielestäni aivan oikeassa: täältä lukemanne naisten mielipiteet ovat täysin poikkeavia vallitsevista. Pahoillani.

Sama kiusallinen hiljaisuus, mikä seuraa selitystäni harrastuksestani jää leijumaan ilmaan myös silloin, kun kuvailen tai näytän kuvan mielestäni upean näköisestä miehestä. Vain äitini muodostaa poikkeuksen tästä säännöstä. :lol2:

Joo, laiheliiniuivelot on kyllä kaikista epäesteettisimpiä ja etenkin sellaiset, joilla on narukännyjen lisänä mahankessi, kuopparinta ja jenkkakahvat. Ei pieni kessi haittaa, jos on muuten raameja.

Mutta kyllä tätä kaliiperia löytyy naisistakin. Nykyajan nuorisolle;) tuntuu elevan kunnia-asia, että näyttää mahdollisimman epäurheilulliselta. Naiset onnistuvat olemaan laihoja ja läskejä yhtäaikaa.

Tuo "tyttöystävä hidastaa kehitystä" taitaa päteä erityisesti tuoreisiin "symbiooseihin", joissa molempien pitäisi olla samanlaisia ja aina yhdessä. Näin vanhemmiten on mahdollista luovia. Itsekin kuuntelin exäni ruikutusta, että sali on tärkeämpää kuin hän jne. Säälittävää, mutta en antanut sen vaikuttaa treenaamiseen. Ja eri ruuissakin on mahdollista joskaan ei mukavaa elellä. Riittävä ruokailu on järjestelykysymys. Sitäpaitsi on täysin mahdotonta yrittää muokata kroppaansa TOISEN toiveiden mukaiseksi. Älytön ajatus. Tuskin ikinä olisin salilla käynyt, jos se olsi siipan toiveista ollut kiini.

Nää on taas niitä VALINTOJA joita jokainen joutuu tekemään;)
Ja tuo toisen osapuolen treenaamattomuus vain pahentaa asiaa ja hirveätähän se olisi jos "voimanaisen" mies olisi joku samassa koko luokassa painiva pillifarkku.
= siis sellaiset kumppanit jotka eivät ymmärrä treenauksen merkitystä karsiutuvat luonnon kiertokulussa pois hitaasti mutta varmasti

Minulle taas ei miehen koolla ole mitään merkitystä. Kuulostaa varmaan tekopyhältä tjsp, mutta niin se vaan on! On totta, että silloin kun en treenannut enkä tiennyt mitään mistään (:D ), joku laiha rasvaton, jonka hausis pullotti, oli mielestäni lihaksikas. Totta on myös se, että hiukan karsastin oikein isoja bodareita: tähän oli ehkä syynä se, että tietämättömyyttäni ajattelin, että niiden päässä ei liiku muuta kuin pullistelu peilin edessä ja kaikenlaiset hormonit ynnä muut kamalat asiat, lisäksi he ovat agressiivisia ja väkivaltaisia jne. jne...

Kuitenkin loppujen lopuksi sillä koolla ei tosiaan ole mitään väliä kun tutustuu ihmiseen. Sitä oppii tykkäämään riisitikusta tai lihakasasta, ihan sama mulle se ulkonäkö on sinänsä. Tietysti jos elämäntavat poikkeavat seurustelevalla parilla pahasti, voi se vaikuttaa suhteen kehittymiseen. Erilaiset kiinnostuksen kohteet, ajankäyttöintressit erilaiset yms... Toisaalta ne elämäntavat voivat siinä pikkuhiljaa "samaistua" ja treenaamattoman naisen voi kuin pikkuhiljaa saada aivopestyä kunnon punntitreenin saloihin :cool:

Aiheen aloittajalle vielä: voisikohan olla, että tyttöystäväsi on mustasukkainen salilla viettämästäsi ajasta? Haluaisi olla kanssasi senkin ajan, tai pelkää, että löydät sieltä itsellesi jonkun fitness-tyttösen... En usko, että kukaan nainen ajattelee OIKEASTI, että miehen pitäisi lopettaa salilla käynti, ettei kasvaisi enää isommaksi.

Originally posted by pomppu
Kertokaas poijaat kumpi on parempi iso, lihaksikas nainen vai semmonen tavallinen pullahiiri ??

Tartteeko ees kysyä?

Kun vaan kaikki naiset tajuais sen, että jos hartiat on leveet, niin persekin näyttää kapeemmalta :p

Niinpä, ja vyötärö kapeammalta :D

Täytyy vielä lisätä äskeiseen vuodatukseeni liittymättömänä kommenttina, että minun avokkini on kyllä piiiitkään treenannut ja toimii hyvänä sparraajana minunkin treenaamiselleni. Ja syömme molemmat samalla tavalla jne. eli kyllähän tämä on ideaalitilanne enkä edes halua kuvitella, minkälaista olisi treenaamattoman kanssa eläminen (ei siis oleminen, vaan eläminen). Itseasiassa exäni taisi joskus varoitella sali-innostuksestani ja huomautteli leveästä selästäni... Onneksi on exä :)

Re: Re: Tyttökaveri hidastaa kehitystä!

Originally posted by Bomber
Mulla on semmonen juttu että tyttöystävä on aika pienikokoinen ja se ei haluu et must kasvaa kauhee kaappi:( mut ei se mitään vielä kun vasta puol vuotta käyny et ei hätää viel mut kuitenki huolettaa et miten sit ku rupee kasvaa huomattavast isommaks...Miten saan sen tykkäämään isommista???

Meinasitko että kasvat niin nopeesti, ettei sen silmä ehdi tottua? Mun tyttöystävä sanoi kun aloin treenaamaan, että et sitten kasva kauheeksi kaapiksi jne. jne. Naurahdin vaan ja totesin, että olin kyllä aatellu pysyä naturana ;)

Nyt on 2 vuotta ja 8 kk siitä päivästä, painoo on tullu lisää n. 12 kg, ja sillon tällöin saattaa tyttöystävä todeta että "tohon voisit kyllä hankkia vähän lisää" :D

Niin ja oon huomannu että isommatkaan miehet ei enää selvästikään särje niin pahasti sen silmiä. Ja sitte se saattaa todeta jostain Matt Damonista että "onhan tuo vähän kukkakeppi".

Elikkä lyhyesti: Kasvat isommaksi, niin se alkaa tykkäämään isommista.

Joo, noin se silmä tottuu...enpä olis aikanaan uskonu, että tänä päivänä pitkänmatkanjuoksijan jalat saa mut oksentamaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kuten amy jo tossa sanoikin, pidemmässä suhteessa tuntuu siltä että tyttö huolestuu salilla käynnistä siksi että pelkää että ei enää kohta itse kelpaa. mutta tämä toimii varmasti toistekin päin ja on motivoinu monen miehen alottaan salilla käymisen ;)

nyt kun on viimesen vuoden aikana tullut massaa lisää aika reilusti (läsääkin! :mad2: ) niin oon huomannut että tietty prosentti tytöistä käy todella kuumana "isoihin" äijiin (no en mä iso ite oo mut en ehkä kynäniskakaan...)
sillon kun oli kukkakeppi ei kukaan tullu baarissa hivelemään selkää/mahaa tai puristelemaan hauista!

Jahas... itselläni on kokemusta sekä kukkakeppinä olosta (59 kg pahimmillaan/ 182 cm), että hieman isommasta raamista (nyt n. 90 kg).

Noin empiirisen kokemuksen kautta voin sanoa, että naiset ovat tykänneet enemmän nykyisestä olemuksestani. Nykyinen avokki jopa totesi, että jos olisimme tavanneet silloin kun olin androgyyni kukkakeppi, niin "emme olisi tavanneet"

Ehkä mulla ei ole kiire ajatella tommosia kun painoa on vasta niin vähän...muija sano et treenaa vaan käsiä ja vatsoja:) Eiköhä se siihen totu täs elämän aikana et en mä nopeasti kasva....

Ehkä mulla ei ole kiire ajatella tommosia kun painoa on vasta niin vähän...muija sano et treenaa vaan käsiä ja vatsoja:) Eiköhä se siihen totu täs elämän aikana et en mä nopeasti kasva....

... ainakaan jos treenat, kuten hän toivoisi ;)

Kyllä miehen täytyy olla miehisen kokoinen. Kun alkaa olemaan painoa 80+ kg ja treenattu kroppa niin kyllä mun pää sillon kääntyy :D Kaikki kukkakeppi miehet on vaan sairaan oksettavia... Treenattu kroppa, oli sitä läsää tai ei ja vaikka pikku massukin...so what, ei ne letkut itelläkään näy... Ja vierelleni en mielelläni ottaisi miestä, joka olisi itseäni hintelämpi.

Kun treenien merkitys alkaa kasvamaan, on dieettiä ja kisasuunnitelmia ja satut asumaan saman katon alla miehen kanssa, joka ei treenaa niin siinä se ero alkaa korostumaan...ei jaksa kuunnella jokapäiväistä nalkutusta siitä, kun on aina treenaamassa, joten tällä hetkellä ko. henkilö onkin exäni, vaikka monta yhteistä vuotta kertyikin...

Missä on miehet jotka osaavat arvostaa kovaa treenaavia naisia? Varmasti useampia ainakin täällä palstalla... :)

ei kyllä mikään punttityttö kelpais mulle. Urheilla voi ja vähän kiinteytellä itseään, mutta ei mikään lihaksikas jässikkä.
Ne vaan on aivan kuvottavan näköisiä. Välillä tekee oikein pahaa katsoa kun joku salinainen treenaa hampaat irvessä kuola poskilla.
Voi olla että näillä saliämmillä on jotain hyviä puolia, myös ulkonäössä, mutta ne kyllä peittyvät HELPOSTI kaikkien huonojen puolien alle.

Joo, kyllä minustakin tekee välillä pahaa katsoa kun joku salimies treenaa hampaat irvessä kuola poskilla. Siksipä en niitä katselekaan vaan keskityn omaan treeniin (ja kasvattamaan itsestäni yököttävää lihaskimppua :D )

Re: Re: Tyttökaveri hidastaa kehitystä!

Mulla on semmonen juttu että tyttöystävä on aika pienikokoinen ja se ei haluu et must kasvaa kauhee kaappi:( mut ei se mitään vielä kun vasta puol vuotta käyny et ei hätää viel mut kuitenki huolettaa et miten sit ku rupee kasvaa huomattavast isommaks...Miten saan sen tykkäämään isommista???

Tyttöystävä vaihtoon. Niin helppoa se on. Eihän asiassa ole mitään keskusteltavaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom