Tyttökaveri hidastaa kehitystä!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tää kun aukeni oikein kunnon keskusteluksi, niin pitää kommentoida.

Mulle on sama, onko nainen iso vai pieni, pitkä vai lyhyt, kunhan läskiä ei oo (ainakaan kovin paljon) enempää kuin itelläni, eikä oo mikään Älli Mäk Pälli tikkulaiha. Jotain liikuntaa kun harrastaa säännöllisesti, niin hyvä. Ei oo pakko punttia heivata, mutta sekin käy. Kuten sanottua, lihaa ei natuna (vars. naiset) voi saada liikaa, joten tsemppiä kaikille punttimimmeille!

Nykyisen muijan sain joskus pari vuotta sitten houkuteltua mun kanssa reenaamaan jotain n. 15 kertaa. Sinä aikana hän kyllä huomasi mikä teho punttireenillä on. Ei meinannu ollenkaan kyetä kävelemään ekan kyykkyreenin jälkeen (pelkällä tangolla) pariin päivään, oli siinä nauramista. Mutta tärkeintä oli se, että huolellisena luonteena hän oppi tod. nopeesti hyvän kyykkytekniikan (oli tarpeeksi syvä ja muutenkin) ja muutkin liikkeet. Lausui jopa erään kerran "Oispa kiva kun joskus pystyisi vetämään oikeesti ees yhen leuan ja saisi penkkipunnerrettua oman painon!" -> musiikkia mun korville.

Hän oli myös tyytyväinen erityisesti kohentuneisiin voimiinsa käsissään ja selässään, heti noin lyhyen reenin jälkeen. Lisäili pikkuhiljaa painoja (kyykkäili niinä viimeisinä kertoina kait jollain 35kg:llä) joka liikkeessä. No, hän ei sitten kumminkaan innostunu asiasta sen enempää. Koetan joskus nykyäänkin pikkusen houkutella messiin voimailemaan, mutta kun ei niin ei. Onneksi käy kumminkin säännöllisesti aerobicissa ja syö suht järkevästi. Muuten on kyllä huippumimmi, joten en voi valittaa.

Ainiin, välillä on avokkini jo sanonu mullekin (vaikka oon tämmönen 178cm/85kg pikkupoika), että "Semmonen jäntevä luukki ois kivempi.", eli ehkä just joku kilpauimari tai Brad Pitt/Fight Club tyyli. Nooo, aiiivan sama, emmä paljoo tätä isompi tule ikinä olemaan (?). Voiman lisäys on päätavoite, massaa en itekään enää tartte enempää.

On kyllä hunajaa korvilleni kuulla että miehet arvostaa kovaa treenaavia naisia, niinhän me naisetkin arvostetaan kovaa treenaavia miehiä!!..ei muuta kun hampaat irvessä etiäppäin.;)

Ja sitkun ne sopusuhtaista kroppaa hakevat neitokaiset vielä tajuais, että se "hampaat irvessä" l. tosissaan treenaminen just antaa sen sopusuhtasen kropan ja muutenkin kiinteemmän olemuksen huomattavsti nopeammin kuin Avotakan lukeminen rikkinäisen kuntopyörän selässä. Monilla vaan on sellanen visio, ettei nainen yksinkertasesti VOI treenata tosissaan salilla, vaan sen pitää olla sellasta "teenpä nyt ylätaljaa toi taljan nuppi taskussa viis toistoa, vaikka menis 12" -treeniä peläten, että lihakset kasvaa ylisuuriksi ja jos joku vaikka sattuis näkemään :eek: Ei sinne salille pitäis tulla treenaamaan, ja jos joku kattoo leuka lattiassa niin antaa kattoa.

Ooh.. pieni typo tossa. "Ei sinne salille pitäis tulla treenaamaan" :D Lukijat voivat olla välittämättä tosta "ei"-sanasta tai sitten lisätä l-kirjaimen e:n ja i:n väliin.

Originally posted by Ankka
Itse sanoisin että tyttöystävä ei hidasta kehitystä, vaan se hidastaa palautumista :D

Totta, ei tuu nukuttua läheskään tarpeeks :)

Originally posted by Sepa
Totta, ei tuu nukuttua läheskään tarpeeks :)
Se on pojat sellainen juttu et annatte tytölle kunnon kyydit paikat kipeiksi niin saahan sitä nukuttua ainakin yhden yönm ihan rauhassa..:D

Kun palaset loksahtavat

Kun kaikki palaset loksahtavat kohdalleen:

Heräät aamulla ja huomaat vieressäsi naisen Pakkotoisto-paita päällään.

Nainen ymmärtää treenaamista ja suhtautuu siihen positiivisesti.

Luet naisesi kanssa ajoittain Musclemagia.

Ja huomaat keskustelevasi videoiden ääressä Vince Taylorin "kyborgiposeerauksista" verrattuna juuri katseltuun Yatesin Olympia 92-rutiiniin!

eipä oo mitää ongelmia/haittaa tullu treenaamisen ja tyttöystävän välillä.

edit:
* paitsi että tyttöystävä polttaa ja itse olen lakossa lupasi kyllä eilen aamulla lopettaa eikä ole sauhutellutkaan

* Ja välillä yllyttää muakin juhlimaan :kippis1:

mut hyväähän se välil tekee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Heitetään nyt omakin lusikka soppaan kun thread oli bumpattu ylös. Ihan ylpeydestä, jos ei muusta.

Oma mimmi tekee pitkää sarjaa kyykyssä omalla painolla, penkki menee mallikkaasti ja maastavetokin on alkanut kiinnostamaan. Illalla hieroo Ice Powerilla tukkoiset lihakset. Aah, Aint Life Grand :D

Päytäkeskustelun taso on vaan joskus tätä kotipiirissä:

-teit sä vitosia vai kaseja?

-pitäs varmaan ottaa 20g hiilareita...vai ottasko 30, kumpikohan nyt...

-trapezius helevetin tiukalla, täytyy roikkua ovenkarmeissa.(venyttelytelineinä myös keittiön ja olkkarin pöytä, parvekkeen kaide jne)

-itse asiassa alotin niillä kaseilla mutta sitten tuli vaan kuus. Ja sitten vain viis...

(ulkopuolisten mielestä varmaan tosi syvällistä)

Originally posted by tommy77
Onko kukaan huomannut, että tyttökaveri hidastaa kehitystä? Minulla ainaski hidastaa. "Onneksi" nähdään vain viikonloppuisin. En treenaa enään koskaan viikonloppuisin punttia.

Jaa, oli siinä "-merkit. :)
Eipä se kehitystä haittaa. Riippuu myös varmaan paljon millainen tyttöystävä on. Jos on sama harrastus ja samalla asenteella treenaa, niin tuskin siitä haittaa ole.
Kisat on sitten asia erikseen. Sen verran olen huomannut, että ne "aerobiset jumpat" on jätettävä viimeistään päivää aikaisemmin pois.

Re: Re: Tyttökaveri hidastaa kehitystä!

Originally posted by Raven
Jaa, oli siinä "-merkit. :)
Eipä se kehitystä haittaa. Riippuu myös varmaan paljon millainen tyttöystävä on. Jos on sama harrastus ja samalla asenteella treenaa, niin tuskin siitä haittaa ole.
Kisat on sitten asia erikseen. Sen verran olen huomannut, että ne "aerobiset jumpat" on jätettävä viimeistään päivää aikaisemmin pois.

Onx toi "aerobiset jumpat" joku isojen poikien juttu?:D

Re: Re: Re: Tyttökaveri hidastaa kehitystä!

Originally posted by pexxi
Onx toi "aerobiset jumpat" joku isojen poikien juttu?:D

Joo, jos et ole oikein PRO, niin ei kannata kokeilla. Voi mennä ylikuntoon. :D

Joo, mutta kiristyy ainakin.
Siis kuulin "pojilta"...;)

"tyttöystävä hidastaa kehitystä"
Ainakin omalla kohdallani asia on aivan päinvastoin. Nykyään ei tarvitse viettää joka viikonloppu aikaa baarin puolella, vaan voi lepäillä ja katsoa vaikka elokuvia tyttiksen kanssa :D
Parasta on että olen saanut tyttiksenkin innostumaan treenaamisesta :kippis1:

Re: Kun palaset loksahtavat

Originally posted by pexxi
Kun kaikki palaset loksahtavat kohdalleen:

Heräät aamulla ja huomaat vieressäsi naisen Pakkotoisto-paita päällään.

Nainen ymmärtää treenaamista ja suhtautuu siihen positiivisesti.

Luet naisesi kanssa ajoittain Musclemagia.

Ja huomaat keskustelevasi videoiden ääressä Vince Taylorin "kyborgiposeerauksista" verrattuna juuri katseltuun Yatesin Olympia 92-rutiiniin!

mitäs sitten kun pari poseeraa yhessä peilin edessä iltaisin. mies edellä, tyttö perässä...heh... :)

Itsellä on tiedossa että ukolle treeni on henki ja elämä ja kun ukko menee salille,silloin mennään! :)
Mulla menee vähän toiseen suuntaan..ukon takia ei aina ehdi syödä niin usein kuin pitäisi,niin että siinä mielessä mies on pahasta.. ;)
Tuo ukko se minutkin ajoi salille omalla innostuksellaan ja siitä olen kiitollinen forever and ever!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom