Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
rymy sanoi:tuli vaan mieleen kysyä et kenellä vaikuttaa työn tekeminen kehittymiseen?mulla ainakin,lyhyet tauot 3vuorotyö ja ainainen vitutus!kokeile nyt ahtaa evääs naamariin kymmenessä minuutissa!noh hianoja hommia!
rymy sanoi:tuli vaan mieleen kysyä et kenellä vaikuttaa työn tekeminen kehittymiseen?
Möller sanoi:Itellä vaihtui duunipaikka tuossa pari kuukautta sitten. 3-vuorotyö tällä hetkellä. Mut ei sinänsä paha kun aina viikko kerrallaan samaa vuoroa ja viikonloput yleensä vapaat eikä yövuoroakaan kun yks viikko kuussa. Uusi työ ei ole fyysisesti läheskään niin rasittavaa kuin aikaisemmin tekemäni varastotyö joka saattoi ajoittain olla melko rankkaa. Ei tarvii olla syömässäkään koko ajan niin tolkuttomia määriä kun on kevyempi duuni. Taukoakin tulee normaalisti useampi tunti päivässä joten ruokailutkin kerkeää sovittamaan työpäivään hyvin, joskus tosin on kiireisiäkin päiviä milloin ruokailut vähän kärsii. Mut ei voi kyl valittaa, nytkin olen istunut tässä pari tuntia koneen ääressä välillä rahkaa syöden ja kirjotellut pakkikselle. Ei pitäisi ainakaan työn olla hidaste kehittymiselle.
Stailivirhe sanoi:Mä en suostuisi tekemään 3-vuorotyötä ellei se olisi paperityöntekijän tai ahtaajan hommaa, jolloin liksa menisi jo vitutuksen yläpuolelle. Silloinkin kyllä pitäisin kaikki mahdolliset lomat ja vapaat. Oon huomannut, että nykyisellä työrytmillä (ilta/yötyö) saa nukuttua pitkät unet ja mahdollisuus kehittymiseen on paljon parempi.
Mikäs sen vittumaisempaa, kuin normaali päivätyöelämä - illalla vaikea saada unta, aamulla pitää nousta lyhyiden unien jälkeen aikasin ylös, mennä kahdeksaks tunniks duuniin ja illalla vielä jostain saada voimia mennä väsyneenä treenaamaan.