työt ja sali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rymy
  • Aloitettu Aloitettu
Megamaster sanoi:
eli maanantaista perjantaihin elämä on: :hyper: + :wall: , ja viikonloput: :zzzz: :kippis1: :urjo:

Mun elämä!!!!!!!!! :rock:

Jep edelleen haittaa duuni harrastuksia. Nyt oli pari viimeistä päivää niin perkuleen kiireistä että ruokailu meni aivan puihin ja sitten duunista päästyä niin väsynyt että ei mitään jakoa treenaamaan.

Meikäläiselle alkaa myös kohta kasvaan ky.... patti otsaan, kun ei ole kahteen viikkoon päässy salille ja eikä näillä näkymin pääse vielä kuukauteen. :curs: :wall:
Eiköhän taas talvella laiteta kuitenkin pala kasvuun, vaikka nyt näyttää ja tuntuu aika kurjalta.

Niinpä. Äkkiseltään ketju tuntuu olevan luonteeltaan kunnon vitutusketju. Itse näen asiat vähän erilailla. Ainoa asia, mikä nyt sekoittaa elämää, on se, kun tämän vuoden "joutuu" tekemään 3-vuorotyötä, niin ruokailut menee ihan päin sitä itseään. Moni miettii, että mitä ***tua toi poraa, mutta kun saan esimerkiksi syödä yövuoroissa milloin halua ja muutamaa rutiinia lukuunottamatta työ on yöllä leffojen katselua ja mässäilyä. Eli ongelmana mulla on että kun sais syötyä tarpeeksi. Töihin lähtieessä riisit ja kanat naamaan, ajaessani heittelin kaks amerikkalaisen ketjun burgeria naamaan, nyt meni ½ kg rahkaa, hodroddeja ja keksejä, mutta kun ihan oikeasti yritän ( aika epätoivoisesti) nostaa painoa ja en löydä tarpeeksi lihottavaa safkaa, mikä MAISTUIS.
En tiedä onko muilla samoja ongelmia, mutta yöllä ei oikein maistu mikään.
Kyllähän sitä tarpeellisen saa ( nukkumaan mennessä vielä massa jauheet) , mutta kun mikään ei riitä.
Toisaalta, taitaa olla enemmän korvien välissä tää mun juttu... Kun ei ole koskaan saanu painoa nousemaan, niin ei sitten millään...
Pitää varmaan purkautua tuolla "elämän arvot" ketjussa sitten myöhemmin...

Eipä tää vuorotöissä reenaaminen oo sen ihmeellisempää,pitää vaan osata kuunnella itteensä,ja kevennellä kun siltä tuntuu. Kehoiluhommissa toi syöminen on varmaan vähä hankala juttu,kun ei se safka oikein taho öisin maistua.

Juu, itse yritän kans vääntää kolmee vuoroo. Aamlla kun kuudelta lähtee duuniin ja kolmelta pääsee pois, neljäks kerkii salille, niin täytyy myöntää, että eväät on aika finaalissa. Varsinkin jos edellisenä päivänä oon ollu iltavuorossa = kymmeneltä himassa.

Kerran kolmeen viikkoon kun sattuu yöt kohdalle (kolme yötä) , niin eipä niiden aikana tartte käydä salilla rimpuilemassa. Kumma juttu, vaikka yrittää öisin kuinka syödä porsastella, niin yörupeaman päätyttyä on aivan luiru olo. Tuntuu, että ne vähäisetkin muskulit on haihtuneet taivaan tuuliin.

No, eipä auta valittaa. Itse oon työni ja harrastukseni valinnu. ;)

Back
Ylös Bottom